Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort weer begonnen met trainen. Voorgaande jaren ben ik al wel wat tijd in de sportschool bezig geweest, maar ik heb er nooit echt heel veel energie in gestoken(en dus ook vrij weinig resultaat mee behaald).
Gelukkig weet ik nu al wel hoe de meeste oefeningen uitgevoerd dienen te worden.
Nu wil ik het direct goed gaan doen, en wil ik graag jullie mening weten over het schema dat ik heb gemaakt.
Ik ben op het moment weer +-3 weken aan het trainen en streef vooral naar massa opbouw.
Ik sport bij een sportschool, en probeer mijn oefeningen voornamelijk met losse gewichten te doen ipv apparaten.
Ik ga 3-4x per week naar de sportschool( ik had gelezen dat het beter was om 3x te gaan met een FB schema als beginner, dus dat ga ik denk ik maar aanhouden).
Ik heb 3 schema's opgesteld en rouleer deze(ABCABCABC) namelijk:
A
Dumbbell Squat 3x8
Incline dumbbell benchpress 3x8
Seated dumbbell military press 3x8
Pronated pull-ups 3x8
Leg curls 3x12
Cable pushdown 3x8
B
Barbell Squat 3x8
Deadlift 3x8
Barbell upright rows 3x8
Flat barbell benchpress x8
Barbell curls 3x8
Standing barbell military press 3x8
C
Barbell Squat 3x8
Deadlift 3x8
Pronated pull-ups 3x8
Incline barbell benchpress 3x8
Cable pushdown 3x8
Calf raises 3x12
Naast dit schema doe ik elke Trainingsdag 3 buikspieroefeningen(sit-ups, sit-up fietsen, pulse-ups).
Is dit een beetje een degelijk schema?
Alle feedback wordt op prijs gesteld!
Alvast bedankt!
Ik ben sinds kort weer begonnen met trainen. Voorgaande jaren ben ik al wel wat tijd in de sportschool bezig geweest, maar ik heb er nooit echt heel veel energie in gestoken(en dus ook vrij weinig resultaat mee behaald).
Gelukkig weet ik nu al wel hoe de meeste oefeningen uitgevoerd dienen te worden.
Nu wil ik het direct goed gaan doen, en wil ik graag jullie mening weten over het schema dat ik heb gemaakt.

Ik ben op het moment weer +-3 weken aan het trainen en streef vooral naar massa opbouw.
Ik sport bij een sportschool, en probeer mijn oefeningen voornamelijk met losse gewichten te doen ipv apparaten.
Ik ga 3-4x per week naar de sportschool( ik had gelezen dat het beter was om 3x te gaan met een FB schema als beginner, dus dat ga ik denk ik maar aanhouden).
Ik heb 3 schema's opgesteld en rouleer deze(ABCABCABC) namelijk:
A
Dumbbell Squat 3x8
Incline dumbbell benchpress 3x8
Seated dumbbell military press 3x8
Pronated pull-ups 3x8
Leg curls 3x12
Cable pushdown 3x8
B
Barbell Squat 3x8
Deadlift 3x8
Barbell upright rows 3x8
Flat barbell benchpress x8
Barbell curls 3x8
Standing barbell military press 3x8
C
Barbell Squat 3x8
Deadlift 3x8
Pronated pull-ups 3x8
Incline barbell benchpress 3x8
Cable pushdown 3x8
Calf raises 3x12
Naast dit schema doe ik elke Trainingsdag 3 buikspieroefeningen(sit-ups, sit-up fietsen, pulse-ups).
Is dit een beetje een degelijk schema?
Alle feedback wordt op prijs gesteld!
Alvast bedankt!