MuscleMeat

Breaking News 3 baby's en volwassene vermoord in dagverblijf

:scratch: de samenleving zit vol met sick ****ers man, de normaalste mensen laten zich op parkeerplaatsen door anderen in hun reet nken, of proberen kinderen via hyves te strikken. Verkrachten hun huisdieren op dagelijkse basis, graven lijken op. Denk dat er maar weinig normale mensen rond lopen
Ja maar dat boeid geen moer. I don't give a **** als iemand zijn anus verhuurd in het amsterdamse bos.

Ik geef wel een **** als iemand zwaaiend met een mes een kinderdagverblijf inrent.

Topictitel mag wel worden aangepast

Nekschot .

Ziek.

Maar wel weer typisch dat het in België gebeurt.

Wereld gaat de naar kloteuh!!!

Wat een zieke shit, als zoiets bij mijn kind was aangedaan zat die vent niet veilig in een psychiatrische inrichting.

Net het 13u nieuws bekeken, echt zieke shit, geen woorden voor.
Waar ik vooral misselijk van wordt buiten het feit dat deze daad opzich al méér dan ziek genoeg is, als ik dan tijdens het verslag hoor dat hij "geen onbekende bij het gerecht" blijkt te zijn en toch kan zo een onmens het weer maar s voor mekaar krijgen in dit kleine België..
:sad:

Extreem mager, zwart wit geschminkt, vuurrood haar.
Ik wil wel es een foto zien van die vent :roflol:

Echt ongelofelijk dit, je kind is al niet meer veilig op een kinderdagverblijf, zieke shit. Laat hem lekker creperen. Voor zo'n mensen moet verboden worden om daar nog geld in te steken.

Net het 13u nieuws bekeken, echt zieke shit, geen woorden voor.
Waar ik vooral misselijk van wordt buiten het feit dat deze daad opzich al méér dan ziek genoeg is, als ik dan tijdens het verslag hoor dat hij "geen onbekende bij het gerecht" blijkt te zijn en toch kan zo een onmens het weer maar s voor mekaar krijgen in dit kleine België..
:sad:

Dit soort ''mensen'' moeten bij dit soort gruwelheden op geen enkele manier meer de kans krijgen om in herhaling te kunnen treden. Er is maar 1 manier om het risico op herhaling naar 0% terug te brengen...

Dit soort ''mensen'' moeten bij dit soort gruwelheden op geen enkele manier meer de kans krijgen om in herhaling te kunnen treden. Er is maar 1 manier om het risico op herhaling naar 0% terug te brengen...

Volledig mee akkoord, we leven al in zo'n rotte wereld. Om zo iemand bv: langzaam te laten doodbloeden; zou ik geen enkel emotie tonen, integendeel, kzou er plezier aan beleven. Altijd dat gezaag over overvolle gevangenissen, steek er een paar in de grond.

zn straf wordt: ontoerekeningsvatbaar en dus terug naar psychiatrie
hadden wij maar effectief levenslang...

Helaas lees ik wel meer van dit soort onbeschaafde reacties.

Ik respecteer jouw mening, maar wat is er onbeschaafd aan het feit dat ik vind dat deze man op geen enkele wijze meer de kans moeten kunnen krijgen om onschuldige baby's dood te steken?
Als iets het predikaat onbeschaafd verdient dan is het een creche binnenlopen en het leven van vele mensen verwoesten.

vrij triest idd, echt ziek wie zoiets doet.

maja in andere landen worden heel dorpen uitgemoord zowel vrouwen als kinderen, denk dat we nog vrij goed zitten hier.

vrij triest idd, echt ziek wie zoiets doet.

maja in andere landen worden heel dorpen uitgemoord zowel vrouwen als kinderen, denk dat we nog vrij goed zitten hier.

+1 dagelijks in oa Afrika. daar is het al bijna "normaal" :mad:

Neemt niet weg dat dit echt heel erg is:(. ik vraag me toch af hoe raar je in je hoofd moet zijn wil je zoiets doen ???

Gevoel van een veilige wereld wordt steeds minder..

opsluiten en sleutel weggooien. de psychiatrie heeft z'n kans gehad en heeft overduidelijk gefaald, niet waard om hier nog energie in te steken.

Het ging met name om deze zin, wat bedoel je hiermee?

Ik interpreteer dat in eerste instantie als doodstraf, marteling o.i.d.
Misschien verkeerd geïnterpreteerd, daarom vraag ik het bij deze voor de zekerheid.

Deze man is zwaar geestesziek. Dat is erg treurig want wellicht zijn hier zeer gegronde redenen voor. De man komt uit een inrichting, dus men heeft hem terecht geprobeerd de best mogelijke behandelingen te geven.
Kennelijk is deze man zo ver heen dat hij vreselijk destructief is en in staat is gebleken om het gruwelijkst mogelijk misdaad te plegen wat denkbaar is.
Dat is op geen enkele wijze meer terug te draaien en welke straf hier ook uit voort komt, het verlies van de jonge kinderlevens en het vreselijke verdriet van de ouders blijft.
Mijn persoonlijke mening is dat je dan op een punt uitkomt dat je je af moet vragen of je met zo'n persoon nog wel enig risico moet lopen dat hij of vrijkomt of ooit weer ontsnapt.
Er zal geen enkele genoegdoening groot genoeg zijn om het leed te verzachten dus vanuit dat standpunt is er geen adequate straf of maatregel te bedenken. De rest van de samenleving kun je wel behoeden voor nog zo'n actie van deze man. Ik ben beschaafd en humaan dus martelingen e.d is natuurlijk onzin, maar een euthanasie van een dergelijk persoon zou ik niet op tegen zijn. Hij wordt uit zijn eigenlijke vreselijke lijden verlost en de samenleving loopt geen risico meer.
Ik zeg zoiets niet lichtzinnig en dit is ook geen pleidooi voor het te pas en te onpas invoeren van een doodstraf, maar ik denk wel dat er zeer extreme situaties zijn waarbij een dader zijn rechten volledig heeft verspeeld en het belang van anderen gediend dienen te worden.

Verder ga ik hierover geen lange discussies voeren want een ieder heeft zijn visie op dit soort zaken en dit soort fundamentele verschillen kwa kijk op het leven gaan we toch niet oplossen via een BB forum.;)

Laatst bewerkt:
In het Oost-Vlaamse Sint-Gillis-Bij-Dendermonde heeft een 28-jarige psychiatrische patiënt twee baby's en een volwassene doodgestoken in OCMW-kinderdagverblijf Fabeltjesland en de naschoolse opvang de Rakkertjes in de Vijfde Januaristraat. Er zijn ook 13 gewonden, 11 kinderen en twee volwassenen, van wie enkelen nog in levensgevaar zijn. Ze kregen een groot aantal messteken en hun verwondingen zijn bijzonder ernstig. In het dagverblijf waren 18 kinderen tussen 0 en 3 jaar en zes personeelsleden aanwezig.

Dader opgepakt
De dader was vanmorgen vroeg al gesignaleerd in het centrum en het station van de stad met wit geschminkt gezicht, zwarte ogen en helrood haar. Om 10 uur kwam hij op de fiets aan bij het dagverblijf. Hij zei dat hij een inlichting wilde vragen en raakte zo de baby-afdeling binnen. Meteen begon hij met een mes in het wilde weg uit te halen. De man trok vervolgens naar een tweede afdeling en viel ook daar kinderen aan. Na een korte vluchtpoging met de fiets is hij rond 11.30 uur opgepakt bij de Aldi in Lebbeke.

Zelf ook gewond
De dader vluchtte naar een psychiatrische instelling waar hij waarschijnlijk in ambulante behandeling was. Toen hij overmeesterd werd, raakte hij gewond. Hij is naar het ziekenhuis in Aalst gebracht maar kon daar al ondervraagd worden. Over zijn motieven is nog niets bekend. De volgens ooggetuigen "extreem magere man" gedroeg zich erg rustig. Hij is afkomstig uit Dendermonde en zou inderdaad een psychiatrisch en gerechtelijk verleden hebben.

Onduidelijkheid
Eerder was er sprake van vijf slachtoffers (drie kinderen en twee begeleiders), minister van Binnenlandse Zaken Guido De Padt, die ter plaatse is, meldde daarop dat er drie slachtoffers waren. Nog andere bronnen hadden het over twee doden.

Wild tekeergegaan
Burgemeester van Dendermonde Piet Buys: "De slachtoffers worden verzorgd. De niet-gewonden zijn overgebracht naar een bijzonder opvangcentrum. Zij zijn in shock en hebben uiteraard psychische bijstand nodig. We weten nog niet wie de dader is. Vast staat dat hij wild te keer ging." De politie rukte massaal uit en schakelde een politiehelikopter in. Het medisch rampenplan is afgekondigd. Ziekenwagens reden af en aan. Onmiddellijk werden alle scholen, kinderdagverblijven en rusthuizen in de regio afgesloten.

Noodnummers en opvang voor ouders
De ouders van de kinderen die in het verblijf opgevangen werden, moeten verzamelen in dienstencentrum de Zonnebloem in de Breestraat in Dendermonde. In de ziekenhuizen werden van alle slachtoffertjes digitale foto's gemaakt. De ouders moeten in het opvangcentrum hun kinderen herkennen, ze mogen hen niet bezoeken in de ziekenhuizen. De stad Dendermonde heeft twee noodnummers bekendgemaakt, waarop familie en verwanten terechtkunnen: Algemeen Ziekenhuis Sint-Blasius 052/25 22 88 en politie 052/25 12 23. (bf)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...EIDSTER-DOOD-IN-DAGVERBLIJF-DENDERMONDE.dhtml

Baby's dus, hoe ziek je moet dan zijn?

Terug
Naar boven