JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en dan alle salvos door zn hart!!!! rattata :shoot:Ik wens eerlijk niemand de dood toe.
Maar zulke gevallen maken het natuurlijk lastig.
Ik snap eigenlijk niet waarom die vent nog tot dood gemarteld zal moeten worden.
Als hij toch doodgaat wat leert hij dan nog aan die marteling.
levenslange opsluiting of korte dood zal ik zeggen.

Daarnet op het vtm nieuw:
Het bleek een psychopaat te zijn die gewoonweg thuis werd behandeld en ervoor ook al in aanraking was geweest met het gerecht. Diep triest
Afknallen die focker!

Zeer triest zoiets, mss nog een geluk dat het baby's zijn en bv geen kinderen die al ouder dan 3-4 jaar zijn, maar dat maakt het eigenlijk niet minder erg. Ook enorm triest van die vrouw die al 55 jaar was.
In feite kan zoiets met iedereen gebeuren en is zoiets enorm erg, maar wat ik niet begrijp is als mensen om het leven komen in het verkeer (met de fiets ofzo, en meestal ook niet door hun fout) men er tamelijk licht overgaat en het zelfs niet vermeld wordt in het nieuws enz, maar als een ziek persoon een slachtpartij aanricht het hele land plots in rep en roer staat. In feite is dit net hetzelfde, met het enige verschil dat een ziek persoon dit gedaan heeft en het andere een menselijke fout was.
Een menselijke fout kan net dezelfde schade aanrichten als zo iemand, maar is in feite even erg, met enige uitzondering dat die persoon "geestelijk" ziek was, en dat het andere een fout was door onoplettendheid. Verkeersongevallen gebeuren ook doordat mensen bepaalde situaties zo gecreëerd hebben, en is in feite "te voorkomen", een ziek persoon daarentegen is moeilijker te voorkomen (met de huidige middelen die we nu hebben), dus in feite zou je je evenveel of zelfs meer moeten verbazen en verwonderen over een verkeersongeval dan over zoiets!!!
doe dit met de dader
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()

jajaja, get a life
Wees eens eerlijk met jezelf en maak eens uit wat het je ECHT kan schelen... het is erg voor die mensen en hun families ja, maar het blijft een ver-van-m'n-huis-gebeuren voor anderen en in the end no one cares.