AndroidHealthClinic

Breaking News 3 baby's en volwassene vermoord in dagverblijf

Mss is het wel die ene gestoorde vriend van Luppie

ik pleit voor een publieke standrechtelijke executie!!!!:mad:

ophangen op een schavot...maar niet met de short drop waarbij je snel zn nek breekt, maar door hem op te hijsen...laaaaangzaaaammmm:mad:

of radbraken:evil2:

ondersteboven hangen en doormidden zagen te beginnen in de anus:mad:

levend spietsen op een scherpe staak zoals Vlad the Impaler dat deed...scherpe staak in zn anus steken...rechtovereind zetten die paal...en dat ie door zn eigen lichaamsgewicht steeds dieper er doorheen boort zodat ie door zn borstholte of mond naar buiten steekt...kan een paar dagen duren:P

tegen de muur zetten en fusilleren, maar dan met machinegeweren opbouwend per salvo...eerst beginnen bij zn voeten,dan zn benen, dan zn bovenbenen, dan onderlichaam, dan zn bovenlichaam, maar NIET in zn hoofd...laat het zo lanzaam en pijnlijk mogelijk worden:mad: en dan alle salvos door zn hart!!!! rattata :shoot:

Ik wens eerlijk niemand de dood toe.
Maar zulke gevallen maken het natuurlijk lastig.

Ik snap eigenlijk niet waarom die vent nog tot dood gemarteld zal moeten worden.
Als hij toch doodgaat wat leert hij dan nog aan die marteling.

levenslange opsluiting of korte dood zal ik zeggen.

Ik wens eerlijk niemand de dood toe.
Maar zulke gevallen maken het natuurlijk lastig.

Ik snap eigenlijk niet waarom die vent nog tot dood gemarteld zal moeten worden.
Als hij toch doodgaat wat leert hij dan nog aan die marteling.

levenslange opsluiting of korte dood zal ik zeggen.

langzame dood!!!:mad:

Als het mijn kind zou betreffen moet hij hoe dan ook dood!

Ik heb het op het NL nieuws gezien vandaag. Wat een drama.
Trouwens de dader kwam uit een inrichting van wat ?

En nu ben ik benieuwd hoe het in godsnaam mogelijk is dat die psychopaat zomaar over straat kon wandelen. Mij maak je niet wijs dat zo iemand dat zou mogen kunnen. Ik durf te wedden dat ze hem vrij hebben gelaten uit gebrek aan plaatsen in inrichtingen. Dit bewijst maar weer eens waar de belgische knoeipolitiek toe kan leiden, er vallen nu letterlijk doden door het politiek geklungel. Ik ben elke dag meer beschaamd om Belg te zijn. Mijn medeleven voor de slachtoffers en familie :sad:

Daarnet op het vtm nieuws:

Het bleek een psychopaat te zijn die gewoonweg thuis werd behandeld en ervoor ook al in aanraking was geweest met het gerecht. Diep triest :(

Afknallen die focker!

Daarnet op het vtm nieuw:

Het bleek een psychopaat te zijn die gewoonweg thuis werd behandeld en ervoor ook al in aanraking was geweest met het gerecht. Diep triest :(

Afknallen die focker!

Net wat ik dacht dus, geen plaats, dan maar thuis behandelen, k*tland.

Jammer dat politie niet de kans kreeg om die kl***zak af te knallen, kunnen we hem nog levenslang onderdak betalen :(

te erg voor woorden :(:(:(

ik pleit nog steeds voor mijn vorige stelling!!!:mad:

2008-04-28-VladTepesImpaleForest.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hangingPA_468x481.jpg

Firing_Squad_in_Iran.jpg

Werk in de buurt van waar de feiten zich afspeelden, ik vond het al vreemd dat politiecombi's traag voorbijreden, duidelijk aan het zoeken met kogelvrij vesten aan. Je kon ook zien aan hun gezichten dat ze uiterst zenuwachtig en of geconcentreerd waren.

Wat een hell voor de nabestaanden..

Ben pertinent tegen de doodstraf, maar ik zou hem wel een paar uur gunnen met een groot deel van BB memberbestand. Al is dat hetzelfde als de doodstraf natuurlijk...

Wat een ziek persoon zeg, vraag me af hoe iemand zo ontspoort kan raken. Dat vraag ik me ook af bij conflicten in Afrika en dergelijk, waarbij handen en voeten worden afgehakt. Die wezens, mensen kan je het niet noemen, mogen wel een ernstig te kort aan chromosomen hebben.

Te ziek om over na te denken.

Zeer triest zoiets, mss nog een geluk dat het baby's zijn en bv geen kinderen die al ouder dan 3-4 jaar zijn, maar dat maakt het eigenlijk niet minder erg. Ook enorm triest van die vrouw die al 55 jaar was.

In feite kan zoiets met iedereen gebeuren en is zoiets enorm erg, maar wat ik niet begrijp is als mensen om het leven komen in het verkeer (met de fiets ofzo, en meestal ook niet door hun fout) men er tamelijk licht overgaat en het zelfs niet vermeld wordt in het nieuws enz, maar als een ziek persoon een slachtpartij aanricht het hele land plots in rep en roer staat. In feite is dit net hetzelfde, met het enige verschil dat een ziek persoon dit gedaan heeft en het andere een menselijke fout was.

Een menselijke fout kan net dezelfde schade aanrichten als zo iemand, maar is in feite even erg, met enige uitzondering dat die persoon "geestelijk" ziek was, en dat het andere een fout was door onoplettendheid. Verkeersongevallen gebeuren ook doordat mensen bepaalde situaties zo gecreëerd hebben, en is in feite "te voorkomen" (bv door geen groen licht meer voor fietsers of voetgangers tezelfdertijd als auto's enz kunnen indraaien), een ziek persoon daarentegen is moeilijker te voorkomen (met de huidige middelen die we nu hebben), dus in feite zou je je evenveel of zelfs meer moeten verbazen en verwonderen over een verkeersongeval dan over zoiets!!!

Laatst bewerkt:
Zeer triest zoiets, mss nog een geluk dat het baby's zijn en bv geen kinderen die al ouder dan 3-4 jaar zijn, maar dat maakt het eigenlijk niet minder erg. Ook enorm triest van die vrouw die al 55 jaar was.

In feite kan zoiets met iedereen gebeuren en is zoiets enorm erg, maar wat ik niet begrijp is als mensen om het leven komen in het verkeer (met de fiets ofzo, en meestal ook niet door hun fout) men er tamelijk licht overgaat en het zelfs niet vermeld wordt in het nieuws enz, maar als een ziek persoon een slachtpartij aanricht het hele land plots in rep en roer staat. In feite is dit net hetzelfde, met het enige verschil dat een ziek persoon dit gedaan heeft en het andere een menselijke fout was.

Een menselijke fout kan net dezelfde schade aanrichten als zo iemand, maar is in feite even erg, met enige uitzondering dat die persoon "geestelijk" ziek was, en dat het andere een fout was door onoplettendheid. Verkeersongevallen gebeuren ook doordat mensen bepaalde situaties zo gecreëerd hebben, en is in feite "te voorkomen", een ziek persoon daarentegen is moeilijker te voorkomen (met de huidige middelen die we nu hebben), dus in feite zou je je evenveel of zelfs meer moeten verbazen en verwonderen over een verkeersongeval dan over zoiets!!!

Mee eens. Sowieso kan ik niet echt emotioneel worden van dit soort berichten. Ja natuurlijk het zou je maar overkomen etc., maar het is niet in mijn directe omgeving gebeurt. Een kind verliezen is altijd ernstig, of het nou door een misdrijf of door een ongeluk is. Of nou een kind in Africa door honger omkomt of een kind in Belgie doodgestoken wordt, maakt voor de ouders niet uit. En voor mij eigenlijk ook niet. Maar zo iemand is een gevaar voor de samenleving en daar moeten maatregelen tegen getroffen worden.

doe dit met de dader:mad:

2008-04-28-VladTepesImpaleForest.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hangingPA_468x481.jpg

Firing_Squad_in_Iran.jpg

wel doeltreffend

jajaja, get a life :rolleyes:
Wees eens eerlijk met jezelf en maak eens uit wat het je ECHT kan schelen... het is erg voor die mensen en hun families ja, maar het blijft een ver-van-m'n-huis-gebeuren voor anderen en in the end no one cares.

jajaja, get a life :rolleyes:
Wees eens eerlijk met jezelf en maak eens uit wat het je ECHT kan schelen... het is erg voor die mensen en hun families ja, maar het blijft een ver-van-m'n-huis-gebeuren voor anderen en in the end no one cares.

eeeh ja, dat kan me wel degelijk iets schelen, vooral omdat het dichtbij mezelf komt! Ik werk zelf in de Jeugdzorg met kinderen tot 10 jaar en ik moet er niet aan denken dat zo'n geflipte freak me kids komt afslachten...denk dat ie niet eens de gang haalt:mad:

misschien ver van jouw bed, maar niet het mijne

Terug
Naar boven