Fitness Seller

3 beste 'Feel Good' momenten

1. Klaarkomen

2. 'S avonds met m'n ipod in op straat gaan "joggen". Weet niet hoe je het zou kunnen noemen maar is dus eigenlijk meer al joggend bewegen, dansen op de muziek dat ik doe. Op die manier is joggen het hoogtepunt van de dag voor mij, indien ik die dag niet klaarkom natuurlijk.

1. het eerste moment na het klaarkomen met een lelijk dik wijf naast je die per ongeluk al schetend een boer laat.

2. maandagen na feel good moment 1 wanneer er gewerkt moet worden, vooral na een vakantie.

3. schijten en een schraal aarsje hebben.

1 dronken en al fietsend pissen.....ZONDER een druppel over mezelf heen te plassen.

2 een week nadat mn ex het had uitgemaakt haar beste vriendin palen.

3 een oude pestkop die me op de basisschool altijd moest hebben laten struikelen tijdens het uitgaan waarna hij mij aanvliegt. Hem een paar goeie klappen verkopen waarna hij me aanklaagt. Ik ontken alles op het bureau en kom er mee weg.

1-3:Afgelopen weekend met 3 vrienden los gegaan zijn in de executive suite(500 eu per nacht) in Hotel Arts te Barcelona terwijl we vip toegang met vip tafel met unlimited drank hadden in de ernaast liggende club Shoko(waar de goedkoopste fles wijn wegging voor 170eu).

Laatst bewerkt:
-Parachute springen.
-XTC
-Motor rijden.

Trainen
Trainen
GTST en ATWT zien

Laatst bewerkt:
Nice, was je niet ****ing bang als je ging springen?
Ik wil het ook graag doen later gewoon voor de ervaring, enigste wat me tegenhoud zijn die k*t verhalen van parachute die niet werkte.

Was vooraf vooral bang mijn neus zat vol met sos toen ik sprong:D
Zat ook aan iemand vast die all 200+ succesvolle sprongen had gedaan dus had er wel vertrouwen in.
Is egt een ervaring die ik nooit zal vergeten.

1. Sexy time
2. Goede workout
3. In hoorcollege tussen groepje lekker wijven een bak pasta met kip eten......... Like a boss

1. MDMA
2. Toen ik op deze mooie wereld werd gezet.
3. Het lezen van de reacties in dit topic.

• Topic Starter Topic Starter
Echt zo'n epic reacties! :roflol:

Dit topic lezen

:sukkeltje:

het moment dat je op vakantie vertrekt, zodra je de vertrekhal van de luchthaven instapt

1. in de disco zogenaamd drinken halen, en dan tijdens het lopen met je stijve tegen elke zachte bil per ongeluk schaven.
2. wanneer een meisje naar me lacht.
3. meisje grijpt naar haar tas, ik snel tas wegslaan en mijn lul ervoor zetten. Voelt hemels, mensen die hetzelfde hebben ervaren weten waar ik het over heb.

Terug
Naar boven