tishue
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo allen,
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een nieuw trainingsschema omdat ik het gevoel heb dat ik mijn spieren niet genoeg meer prikkel.
Ik heb op dit moment een 4 dagen split schema dat er als volgt uitziet:
Ma:
Borst 3 oefeningen
Biceps 2 oefeningen
Benen 3 oefeningen
kuiten 1 oefening
Di:
Rug 3 oefeningen
Trapezius 1 oefening
Schouders 3 oefeningen
Triceps 2 oefeningen
Woe: rust
Do:
Borst 3 oefeningen
Biceps 2 oefeningen
Benen 3 oefeningen
kuiten 1 oefening
vrij:
Rug 3 oefeningen
Trapezius 1 oefening
Schouders 3 oefeningen
Triceps 2 oefeningen
Dit schema was op aanrading van de eigenaar van de sportschool omdat hij zei dat je spieren zo genoeg geprikkeld worden.
Maarja, het begint na 7 weken wel een beetje eentonig te worden en ik heb nu het gevoel dat ik geen prikkel meer krijg dus ik wil nu een ander schema.
Ik had nu het idee om een 3 dagen split te gaan doen met 1 fullbody dag erbij dat er dan ongeveer zo uit gaat zien.
Ma:
Borst 4 oefeningen
Triceps 3 oefeningen
Di:
Benen 4 oefeningen
Kuiten 1-2 oefeningen
Woe:
Rust
Do:
Rug 4 oefeningen
Biceps 3 oefeningen
Vrij:
Fullbody
Nou wil ik jullie graag om advies vragen of dit een goed schema zou zijn en of ik hier wat mee kan.
Heb een beetje rondgekeken op post hier op het forum maar kwam niet zo snel tegen wat ik nu eigenlijk zocht dus bij deze
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een nieuw trainingsschema omdat ik het gevoel heb dat ik mijn spieren niet genoeg meer prikkel.
Ik heb op dit moment een 4 dagen split schema dat er als volgt uitziet:
Ma:
Borst 3 oefeningen
Biceps 2 oefeningen
Benen 3 oefeningen
kuiten 1 oefening
Di:
Rug 3 oefeningen
Trapezius 1 oefening
Schouders 3 oefeningen
Triceps 2 oefeningen
Woe: rust
Do:
Borst 3 oefeningen
Biceps 2 oefeningen
Benen 3 oefeningen
kuiten 1 oefening
vrij:
Rug 3 oefeningen
Trapezius 1 oefening
Schouders 3 oefeningen
Triceps 2 oefeningen
Dit schema was op aanrading van de eigenaar van de sportschool omdat hij zei dat je spieren zo genoeg geprikkeld worden.
Maarja, het begint na 7 weken wel een beetje eentonig te worden en ik heb nu het gevoel dat ik geen prikkel meer krijg dus ik wil nu een ander schema.
Ik had nu het idee om een 3 dagen split te gaan doen met 1 fullbody dag erbij dat er dan ongeveer zo uit gaat zien.
Ma:
Borst 4 oefeningen
Triceps 3 oefeningen
Di:
Benen 4 oefeningen
Kuiten 1-2 oefeningen
Woe:
Rust
Do:
Rug 4 oefeningen
Biceps 3 oefeningen
Vrij:
Fullbody
Nou wil ik jullie graag om advies vragen of dit een goed schema zou zijn en of ik hier wat mee kan.
Heb een beetje rondgekeken op post hier op het forum maar kwam niet zo snel tegen wat ik nu eigenlijk zocht dus bij deze