AndroidHealthClinic

3-deurs autoot

hoe dan ook zou ik voor een zwarte gaan.

Ford Focus RS is ook niet slecht met zen 305 pk, al kost die waarschijnlijk iets te veel met zijn 32k :p

Zelf ben ik voorstander van een Abarth, of een Mini.

Als een mini en een fiat 500 je ding zijn..:o Kan je evengoed een audi A1 kopen full option. Voor een 21000 euro.

Mss een A3 ?

Als een mini en een fiat 500 je ding zijn..:o Kan je evengoed een audi A1 kopen full option. Voor een 21000 euro.

Mss een A3 ?

A1 full option voor 21k, mag je mij vertellen waar. Krengen kosten helemaal vol tegen de 40k.

edit: of zijn ze in belgie heel veel goedkoper (de helft)?

Gold Plated Lambo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BMW 1 reeks, 120d of eventueel zelfs 123d, misschien nog een chipje erbij trekt het wegdek op en met sportophanging en stoelen zeer fijne auto's. Benzine zou je naar 130i kunnen kijken.

Waarom moet het trouwens 3-deurs zijn? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtxjjjcajyfu

A1 full option voor 21k, mag je mij vertellen waar. Krengen kosten helemaal vol tegen de 40k.

edit: of zijn ze in belgie heel veel goedkoper (de helft)?

Net even samengesteld met prullen en toeters een 24000 dus zonder oude auto inleveren en zonder kortingen. beginprijs in belgie is 16000 euro.

Gewoon Mini Cooper Turbo S.

Een vriendin van mij had hem (totdat een vrachtwagen niet goed oplette op de A2 bij Utrecht)

Ding was teringsnel.

Ze was sneller weg dan mijn 520d. Maar dat duurde maar 4a5 sec :D

Nieuwe polo
2011-volkswagen-polo-three-door_100227301_s.jpg

suzuki swift sport

seat cupra r
5k bijsparen en bmw 645
mercedes c
mercedes slk
bmw 330
audi a6

mini cooper srs ?
Daar zou ik mijn hond nog vanaf slaan. Not in the good way.

Terug
Naar boven