MuscleMeat

3 en een halve maand training

Wtf 6x 100kg BP na 3 1/2 maand, ruilen van genen ??? :D

dus je bent al langer bezig dan 3weke? hoeveel maande doe je het al?

• Topic Starter Topic Starter
dus je bent al langer bezig dan 3weke? hoeveel maande doe je het al?

Foto 1 is gemaakt op 29 september en foto 2 is tussentijds gemaakt en de rest van de foto zijn 2 weken terug gemaakt

ik ben aan het begin van de zomer mei ofzo voor het eerst wezen trainen en sinds nu inmiddels vier 4 maanden echt serieus

niet meer aan het traine bij maxifit daan?
gaat we lekker denk nu?

niet meer aan het traine bij maxifit daan?
gaat we lekker denk nu?

Haha jarno wormer das een goeie
ja ben veel zwaarder geworden man dat dunne kickboks lijf ben ik eindelijk van af
ga een keer mee traine man in wormerveer hangt hier een betere sfeer qwa bodybuilding

beetje last van acne ?:D

ahah goed bezig man, jaa is goed moet je je nummer ff sture dan ken ik volgende week maandag ofzo wel ff met je mee traine

Gaat goed!

Klopt op me rug alleen in de winter last van

Heb ik ook last van in de winter inderdaad, versterkt het gerucht dat ik aan de aas zit alleen maar :rolleyes:. Mijn stats zijn misschien niet erg indrukwekkend maar heb er het afgelopen half jaar 20 kg aan massa aangezet, en dan gaan mensen praten...

Heb ik ook last van in de winter inderdaad, versterkt het gerucht dat ik aan de aas zit alleen maar :rolleyes:. Mijn stats zijn misschien niet erg indrukwekkend maar heb er het afgelopen half jaar 20 kg aan massa aangezet, en dan gaan mensen praten...

Haha dit is heel herkenbaar heb een beetje het zelfde
maarja van de zomer als het zonnetje schijnt zie je die ****ing puisten met de minuut minder worden

netjes trouwens 20 kg

Op foto 1 trainde ik ook al een paar maandjes ik denk dat ik toen ongeveer 70 kg drukte.
En van ruilen komt huilen maar als ik naar jou Stats kijk wil ik best ruilen hoor

Ik train dan ook langer dan 3 en een halve maand, ik train 1 jaar, 3 maanden, 2 weken en 3 dagen. (Kan er 'n dag naast zitten :o) Komt er op neer dat ik 17 oktober 2008 ben begonnen. (Nee niet 2007 zoals mijn registratiedatum suggereert, ik ben een jaar later pas geen trainen, heb geen dumbbell aangeraakt in de tussentijd, en het is dan ook puur toeval dat dit weer in oktober was :o)

Aha, wormer dat is vlakbij :D
(Assendelft hier).

Mooie vooruitgang :O

Offtopic: SnW, hier waar eerst Art of Sport zat zie ik nu een MaxiFit bord staan, weet jij daar iets van?
En Art of Sport is ook opeens uit de lucht (website :p)

Laatst bewerkt:
Aha, wormer dat is vlakbij :D
(Assendelft hier).

Mooie vooruitgang :O

Offtopic: SnW, hier waar eerst Art of Sport zat zie ik nu een MaxiFit bord staan, weet jij daar iets van?
En Art of Sport is ook opeens uit de lucht (website :p)

Art of sport ging failiet en toen heeft de eigenaar van maxifit wormer collin mansur samen met de eigenaar van art of sport een doorstart gemaakt onder de naam maxifit

mijn vriendin werkt daar dus ik ben goed op de hoogte(Wormer)

Art of sport ging failiet en toen heeft de eigenaar van maxifit wormer collin mansur samen met de eigenaar van art of sport een doorstart gemaakt onder de naam maxifit

mijn vriendin werkt daar dus ik ben goed op de hoogte(Wormer)

Weet je ook of er dan wat aan de prijs is gedaan?
Paar keer getrained bij art of sport maar vond ik echt een balle tent verder (op de sauna na:D)

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Wist niet dat er zo veel mensen waren uit zaanstreek hier..

ziet er toch wel al goed uit he !

Weet je ook of er dan wat aan de prijs is gedaan?
Paar keer getrained bij art of sport maar vond ik echt een balle tent verder (op de sauna na:D)

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Wist niet dat er zo veel mensen waren uit zaanstreek hier..

M'n vriendin dat er laatst een actie was van 30 per maand onbeperkt
maar of dat nog zo is wist ze niet , in Wormer is het 42 euro

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

ziet er toch wel al goed uit he !

ik vind al jullie reacties prachtig maar deze hier doe ik het voor een compliment van een vrouw
als jij de dame bent van de foto nog een mooie vrouw ook

M'n vriendin dat er laatst een actie was van 30 per maand onbeperkt
maar of dat nog zo is wist ze niet , in Wormer is het 42 euro

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

ik vind al jullie reacties prachtig maar deze hier doe ik het voor een compliment van een vrouw
als jij de dame bent van de foto nog een mooie vrouw ook

Haha nee was dat maar waar dat ik de dame was in mijn avater.. das een bekende bbster. het zou alleen maar een droom zijn vrees ik :p. heb nog wel een hele weg te gaan

Terug
Naar boven