Fitness Seller

3 foto's naast elkaar krijgen in paint

Bezoekers in dit topic

peetjuh83

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
4.934
Waardering
714
Hoi dames,

Kan er iemand uitleggen hoe je met paint 3 foto's naast elkaar krijgt?
Ik ben blijkbaar niet zo handig :o

Alvast bedankt!

Groetjes PEtra
 
Eitje :) Open Paint 4 keer, open in de eerste 3 je foto's, knip ze en plak ze in de 4e versie :)

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Al heb ik het niet zo gedaan, ik heb paint van mijn PC's gegooid ;) Makkelijk kletsen van een afstandje ;)
 
Eitje :) Open Paint 4 keer, open in de eerste 3 je foto's, knip ze en plak ze in de 4e versie :)

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Al heb ik het niet zo gedaan, ik heb paint van mijn PC's gegooid ;) Makkelijk kletsen van een afstandje ;)


Ik was ook nog niet zover, hoop dat het lukt :)
 
Jup zo doe ik het ook! Alleen heb ik het probleem dat sommige foto's dan gaan vervormen / minder scherp zijn..
Maar ja, dat is dan jammer.
Zo'n overzichtje is toch leuk voor jezelf, om het verschil te zien in 2 maandjes tijd. :)
 
Jup zo doe ik het ook! Alleen heb ik het probleem dat sommige foto's dan gaan vervormen / minder scherp zijn..
Maar ja, dat is dan jammer.
Zo'n overzichtje is toch leuk voor jezelf, om het verschil te zien in 2 maandjes tijd. :)

Dat heb je als je ze weer vergroot nadat je ze eerst hebt verkleind, dan worden ze onscherp.
 
Kan iemand het stap voor stap uitleggen, ik heb het zovaak geprobeerd nu , paint 4 x openen dan in de eerste 3 keer de foto opslaan en dan?
ben er flauw van..
 
OK, ik ga het proberen effe snel uit te leggen. Heb net effe ni zo veel tijd :(

1 - Zijn de foto's allemaal even groot...ja, dan is er geen probleem -> ga naar stap 3, zoniet rechtermuisklik op elke foto en kijk welke bij 'eigenschappen' in het laatste tabblad welke de kleinste resolutie is en schrijf dit op.
2 - Open dan alle foto's één voor één in paint, ga naar afbeelding bovenaan -> selecteer kenmerken en verander het aantal pixels (standaard staat die op cm, dus aanpassen) naar de waarden die je hebt genoteerd.
Als je dit hebt gedaan, bewaar dan (doe dit voor elke foto). Nu zijn alle foto's even groot.
3 - Open één van de vier foto's met paint, ga naar afbeelding bovenaan, selecteer kenmerken en pas de breedte aan (laat deze keer maar op cm staan en vermenigvulding de breedte die er reeds staat met het aantal foto's dat je hebt en pas de waarde aan.
4 - Ga nu naar bewerken bovenaan en selecteer plakken uit, zoek de 2de foto, selecteer en sleep ze naast de eerste op het witte veld, herhaal naargelang het aantal foto's je wil bijzetten.

Hoop dat het je nu lukt, succes ;)

You're Karma is welcome :D
 
Maakt iemand anders even een filmpje hoe het moet.....
 
Bedankt voor jullie tips.
Helaas is het mij zelf niet gelukt.
Gelukkig is Cyntia zo lief geweest het te doen.
 
Back
Naar boven