- Lid geworden
- 3 jun 2020
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 18%
He laat mij er buiten 😄en hij heeft vast het record van de meeste kloontjes op zijn naam staan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
He laat mij er buiten 😄en hij heeft vast het record van de meeste kloontjes op zijn naam staan
ok, maar dat is lang geleden, toen was ik nog jong heVroeger onder de moderators de meeste gehate man (volgens mij) en hij heeft vast het record van de meeste kloontjes op zijn naam staan.
Op al je videos en fotos komen katten voorbij wat heb je hier precies mee?
Eigenlijk heb ik er niets mee
Wat had u gedaan dan ?ok, maar dat is lang geleden, toen was ik nog jong he
Ik wil wel een diepgaand interview zien met de nederlandse Arnold. Ik kan niet meer op zijn naam komen. Maar als ik zeg de enigste echte true natural bodybuilder kan vast iemand zijn naam toevoegen?Moet er nog een nieuw interview komen nu ik mijn leven gebeterd hebt?
@SchwarzeneggertjeIk wil wel een diepgaand interview zien met de nederlandse Arnold. Ik kan niet meer op zijn naam komen. Maar als ik zeg de enigste echte true natural bodybuilder kan vast iemand zijn naam toevoegen?
@Mister TN was hem denk ik
Johnny Depp antwoord.
Alles goed met je?Johnny Depp antwoord.
Bedoelde het antwoord van Sanca.Alles goed met je?
Ik kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.Haha, zie het interview nu pas. Er wasniet veelgeen interactie, zal wel door het format komen; maar de vragen waren relevant, vooral de laatste.
En dan durf jij af en toe te klagen over het niveau van (de bijdrages op) het forum.Ik kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.
Hoe was het zonder @Steks?Ik wil wel een interview over hoe het vroeger in de beginperiode was op het forum
10 jaar terug was t al heel anders dan nu....Ik wil wel een interview over hoe het vroeger in de beginperiode was op het forum
Hij wil de antwoorden geven.10 jaar terug was t al heel anders dan nu....
Laat staan langer terug.
Misschien een betere/aanvullende vraag....aan wie wil je die stellen?
Nou volgens mij zit het toch anders hoorIk kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.