haha epic fail, denk dan maar terug aan de eerste comment die je tegen mij zei.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd, je hebt de andere helft van het internet ontdekt, doe alsof je thuis bent.Wat de **** ze hele schedel ligt open en hij leeft nog?![]()

haha epic fail, denk dan maar terug aan de eerste comment die je tegen mij zei.

@censuur voor internetpff dat zou niet eens opt internet mogen staan , stel je voor dat het je vader is die daar zo wordt toegetakelt

@censuur voor internet
en stel dat die h**r die door 5 kerels wordt uitgewoond je dochter is, zo kan je blijven doorgaan![]()
ik zou een bivakmuts met skibril opdoen en #6 spelen

Was dit jaar in L'vov en in Kiev, mooi land. In het uitgaansleven van L'viv voelde ik me veiliger dan in Amsterdam. Genoeg politie op straat geen gevechten of wat dan ook voor geweldadigs gezien. Ja wel maffia figuren en zaken rondom prostitutie, daar moet je ver uit de buurt van blijven maar verder een prima land. Ze spreken nauwelijks Engels, zelfs minder dan de Roemenen en Bulgaren, dat is irritant.aah, dat is nasty man
heb het filmpje niet afgekeke maar hij zat een beetje in zijn buik te steken met die schroevendraaier en daarna in zijn hoofd?
dat mensen zoiets kunnen doen...![]()