AndroidHealthClinic

3 guys 1 hammer

Hoopte meer op een bericht in de trant van: 2 girls 1 cup, 1 boy 1 cup.. maarneeeeeeee:(

pff dat zou niet eens opt internet mogen staan , stel je voor dat het je vader is die daar zo wordt toegetakelt

nee man ik acteer dat ik een ander ben

Waarom ??? Was dit jaar in L'vov en in Kiev, mooi land. In het uitgaansleven van L'viv voelde ik me veiliger dan in Amsterdam. Genoeg politie op straat geen gevechten of wat dan ook voor geweldadigs gezien. Ja wel maffia figuren en zaken rondom prostitutie, daar moet je ver uit de buurt van blijven maar verder een prima land. Ze spreken nauwelijks Engels, zelfs minder dan de Roemenen en Bulgaren, dat is irritant.

afgekeken...wel ziek, maar doet me niet veel :o

http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs

Dit waren 3 jonge jongens die zich verveelt voelden.
Ze hebben eerst geoefend op dieren eerdat zei mensen gingen afslachten.
1 moord was zo bruut… Ze ontvoerde een zwangere vrouw en sneden haar baby (levend) uit haar buik om ze vervolgens beide te martelen.

Is inderdaad al oud nieuws, en is NIET het ziekste life footage material dat ik gezien heb.

Ik vond deze ook wel bruut:
http://theync.com/media.php?name=14122-new-and-more-brutal .

Ik heb alles gezien, het enige wat ik nooit kijk zijn filmpjes waar dierenleed in voor komt.

van mij mag bij zulke mensen de gehele stamboom meteen brutaal afgemaakt worden vanwege het feit zowieso dat ze verantwoordelijk zijn voor die kinderen en om hun mislukte psychische genen van aardbodem te verwijderen om verdere generaties te beschermen.

wtf man... Zijn die kerels tenminste gepakt? Echt erg dat die gast zo moet afzien:(. Als ik dit zie hoop ik dat er zoiets als karma bestaat.

aah, dat is nasty man :eek:
heb het filmpje niet afgekeke maar hij zat een beetje in zijn buik te steken met die schroevendraaier en daarna in zijn hoofd?

dat mensen zoiets kunnen doen...:grumble:

Ja hij gaat later in het filmpje lekker in zijn oog lopen prikken en dan doet de arme man zijn hand naar zijn oog (hij leeft dus nog, pas oop het laatst slaan ze hem met de hamer dood.

triest ik weet het.

Terug
Naar boven