XXL Nutrition

3 guys 1 hammer

Dat soort dingen snap ik ook nooit, dat filmpje doet me echt niks.

Weet niet of het aan mij ligt of dat de mensen die hiervan getraumatiseerd raken gewoon mentaal zwak zijn oid.
toevallig dat praktisch alle gelovigen dit niet kunnen uitkijken:D

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Mwha europeanen zijn over het algemeen het normaalste ras als het om dit soort dingen gaat.

Je vergeet chinezen, en zuid amerikanen ;) , dat zijn ook echte barbaren.

lol, chinezen zijn aziaten:roflol:

Dat soort dingen snap ik ook nooit, dat filmpje doet me echt niks.

Weet niet of het aan mij ligt of dat de mensen die hiervan getraumatiseerd raken gewoon mentaal zwak zijn oid.

* geschikt

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs

Dit waren 3 jonge jongens die zich verveelt voelden.
Ze hebben eerst geoefend op dieren eerdat zei mensen gingen afslachten.
1 moord was zo bruut… Ze ontvoerde een zwangere vrouw en sneden haar baby (levend) uit haar buik om ze vervolgens beide te martelen.

Is inderdaad al oud nieuws, en is NIET het ziekste life footage material dat ik gezien heb.

Ik vond deze ook wel bruut:
http://theync.com/media.php?name=14122-new-and-more-brutal .

Ik heb alles gezien, het enige wat ik nooit kijk zijn filmpjes waar dierenleed in voor komt.

Wat is dan nog zieker als dit? kan me wel iets vergelijkbaars voorstellen maar nog erger dan dit niet.
Die man die in de fik stond vond ik dan weer niet zo erg om te zien.

over dierenleed gesproken, een natuurfilm waarin een buffel levend wordt opgegeten zou eigenlijk net zo bruut zijn, maar dat is "normaal", of niet onze lieve heer;)

Uhm als je het stukje hebt gelezen over deze gebeurtenissen.

Dan zul je zien datz e in de rechtbank 20 filmpjes hebben afgespeed die de jongens allemaal hadden opgenomen en iedereen die in de rechtbank zat moest dat dus kijken.

en wat denk je van die agenten die, die lichamen allemaal moeten idén.

Ik vind het ook niet leuk dat dit gebeurt, MAAR HET GEBEURT, en mag dus gezien worden, ben je labiel, of sta je geestelijk niet zo sterk in je schoenen dan raad ik je niet aan te kijken.

MAAR... alleen mensen die een goed relativeringsvermogen hebben kunnen dit soort dingen aan.

jij kijkt er vrijwillig naar, de mensen die jij opnoemt niet...daarom vind ik je "gestoord".(vooral jouw "deze is ook bruut" opmerking :roflol: )
zelf heb ik nogal last van een overactief inlevings-vermogen waardoor ik dit soort dingen niet kan kijken. emotioneel labiel zullen we het maar noemen

Dat je ook zoiets opzoekt op het internet.. dude c'mon..

Filmpje ga ik zelf ook niet bezien.

Net zo oud als dat filmpje van Oost blok land waar gozer buiten de discotheek kapot wordt gemaakt. Gozer is helemaal kapot, maar 1 gaat dan op zijn hoofd springen.
Link?

Ook gezien wat een ****ed up filmpje , dacht dat het trouwens ergens in Brazilië gebeurde? , kan zo geen linkje vinden..

toevallig dat praktisch alle gelovigen dit niet kunnen uitkijken:D

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

lol, chinezen zijn aziaten:roflol:

:o

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

jij kijkt er vrijwillig naar, de mensen die jij opnoemt niet...daarom vind ik je "gestoord".(vooral jouw "deze is ook bruut" opmerking :roflol: )
zelf heb ik nogal last van een overactief inlevings-vermogen waardoor ik dit soort dingen niet kan kijken. emotioneel labiel zullen we het maar noemen

Ja Bruut in de zin van...bruut geweld.
En dus niet bruut in de zin van... Zo!!! brute auto!

Zo, brute manslaughter :wanker: :D

t*ring, heftige beelden.

wat zijn de kansen dat 3 psychopaten vrienden worden en mensen gaan vermoorden. moet wel meer achter zitten dan alleen voor de fun.

Ziek ..

t*ring, heftige beelden.

wat zijn de kansen dat 3 psychopaten vrienden worden en mensen gaan vermoorden. moet wel meer achter zitten dan alleen voor de fun.

waarschijnlijk het resultaat van 1 psychopaat, groepsdruk en telkens weer de grenzen verleggen.

lijpe shit

moord was zo bruut… Ze ontvoerde een zwangere vrouw en sneden haar baby (levend) uit haar buik om ze vervolgens beide te martele
:gek: WTF

Terug
Naar boven