AndroidHealthClinic

3 guys 1 hammer

oost europeanen, afrikanen en aziaten zijn gestoord

Inderdaad oud maar echt ****ing ****ing ziek.

Ik vind het opzienbarend dat die kerel nog leeft na die klappen op z'n schedel, z'n hele gezicht is aan gort.

k*t marokkanen!

Ik hou mn geest graag rein en ga het filmpje niet kijken.
(wel dit topic lezen uit een soort onverklaarbare nieuwsgierigheid..)

Net zo oud als dat filmpje van Oost blok land waar gozer buiten de discotheek kapot wordt gemaakt. Gozer is helemaal kapot, maar 1 gaat dan op zijn hoofd springen.
Link?

STOP hammer time .

http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs

Dit waren 3 jonge jongens die zich verveelt voelden.
Ze hebben eerst geoefend op dieren eerdat zei mensen gingen afslachten.
1 moord was zo bruut… Ze ontvoerde een zwangere vrouw en sneden haar baby (levend) uit haar buik om ze vervolgens beide te martelen.

Is inderdaad al oud nieuws, en is NIET het ziekste life footage material dat ik gezien heb.

Ik vond deze ook wel bruut:
http://theync.com/media.php?name=14122-new-and-more-brutal .

Ik heb alles gezien, het enige wat ik nooit kijk zijn filmpjes waar dierenleed in voor komt.
mensen zijn ook dieren;)

mensen die dit in het echt zien kunnen getraumatiseerd raken, vraag me af wat er met de mensen gebeurd die dit soort filmpjes kijken

en supradynn, jij bent gestoord :roflol:

mensen die dit in het echt zien kunnen getraumatiseerd raken, vraag me af wat er met de mensen gebeurd die dit soort filmpjes kijken

zijn zat mensen die ook getraumatiseerd raken met het zien van zo'n filmpje.
Zulke mensen klikken het meestal meteen weg en beginnen te janken ofzo:D, maar als je hen zou dwingen het uit te kijken durf ik er geld op te zetten dat ze een shitload aan therapie nodig gaan hebben

Uhm als je het stukje hebt gelezen over deze gebeurtenissen.

Dan zul je zien datz e in de rechtbank 20 filmpjes hebben afgespeed die de jongens allemaal hadden opgenomen en iedereen die in de rechtbank zat moest dat dus kijken.

en wat denk je van die agenten die, die lichamen allemaal moeten idén.

Ik vind het ook niet leuk dat dit gebeurt, MAAR HET GEBEURT, en mag dus gezien worden, ben je labiel, of sta je geestelijk niet zo sterk in je schoenen dan raad ik je niet aan te kijken.

MAAR... alleen mensen die een goed relativeringsvermogen hebben kunnen dit soort dingen aan.

Laatst bewerkt:
zijn zat mensen die ook getraumatiseerd raken met het zien van zo'n filmpje.
Zulke mensen klikken het meestal meteen weg en beginnen te janken ofzo:D, maar als je hen zou dwingen het uit te kijken durf ik er geld op te zetten dat ze een shitload aan therapie nodig gaan hebben

Dat soort dingen snap ik ook nooit, dat filmpje doet me echt niks.

Weet niet of het aan mij ligt of dat de mensen die hiervan getraumatiseerd raken gewoon mentaal zwak zijn oid.

Filmpje net afgekeken. Ik weet nog niet of ik therapie nodig zal hebben.

Sick ****s :hamer:

Terug
Naar boven