Comeatmehooo
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap nog wel dat die labiele oostblokkinders dit gaan filmen. Hun jeugd zal wel k*t geweest zijn en dit gecombineerd met een laag IQ, genetische aanleg voor psychoses, weinig aandacht, geen toezicht bij de opvoeding en je hebt meteen van dit maatschappelijk vuil gekweekt.
Wat ik niet snap is... waarom gaan mensen in dat land heel hun leven bijdragen om dit vuil eten en onderdak in de cel te geven? Dat is toch ronduit absurt. Bijna elke maatschappij werkt zo (hier ben ik ook voorstander van) en iedereen heeft recht op een tweede kans blabla maar er moet toch ergens een grens getrokken worden en deze k*tpubers moeten gewoon afgeslacht worden. Als je zulke dingen op je kerfstok hebt is er toch geen sprake van een tweede kans/rehabilitatie in de maatschappij? Niet een spuitje zodat ze vredig heengaan, nee liefst via verminking marteling en uiteindelijk een pijnlijke dood. Zo hebben zij ook talloze mensen het hiernamaals ingestuurd dus WHY THE **** genade hebben?
Tot hier mijn mening / overtuiging omtrend dit soort zaken![]()
Heeft weinig met een laag IQ en een genetische aanleg voor psychoses te maken. Wat betreft de rest van je bericht; gelukkig hebben mensen met dergelijke overtuigingen het niet voor het zeggen in de meeste landen.
post hem is effe wil die ook is zien

tjah zij hadde een snelle dood teminste.Echt ziek, Moet je maar eens verder kijken op die site bij video's:
Russian neo-nazi Killings - Die is nog veel zieker dan 3 guys 1 hammer :O
ooit eens een filmpje gezien van een man waarbij er een mes in zn strot werd gezet in een bos en daarna werd onthoofd , dit is net zo ziek .. niet te geloven
Je wilt niet weten hoe moeilijk ik het heb gehad om niet op die links te klikken!
Heb het nog steeds niet gedaan.