MuscleMeat

3 guys 1 hammer

oud maar wel ziek!

ik vraag me altijd af hoe dom mensen kunnen zijn om dit soort shit te filmen. hier kom je toch nooit mee weg, dat begrijp je dan toch zelf ook wel?

Had ik deze shit maar niet gekeken. :(

Ik snap nog wel dat die labiele oostblokkinders dit gaan filmen. Hun jeugd zal wel k*t geweest zijn en dit gecombineerd met een laag IQ, genetische aanleg voor psychoses, weinig aandacht, geen toezicht bij de opvoeding en je hebt meteen van dit maatschappelijk vuil gekweekt.

Wat ik niet snap is... waarom gaan mensen in dat land heel hun leven bijdragen om dit vuil eten en onderdak in de cel te geven? Dat is toch ronduit absurt. Bijna elke maatschappij werkt zo (hier ben ik ook voorstander van) en iedereen heeft recht op een tweede kans blabla maar er moet toch ergens een grens getrokken worden en deze k*tpubers moeten gewoon afgeslacht worden. Als je zulke dingen op je kerfstok hebt is er toch geen sprake van een tweede kans/rehabilitatie in de maatschappij? Niet een spuitje zodat ze vredig heengaan, nee liefst via verminking marteling en uiteindelijk een pijnlijke dood. Zo hebben zij ook talloze mensen het hiernamaals ingestuurd dus WHY THE **** genade hebben?

Tot hier mijn mening / overtuiging omtrend dit soort zaken :p

Ik snap nog wel dat die labiele oostblokkinders dit gaan filmen. Hun jeugd zal wel k*t geweest zijn en dit gecombineerd met een laag IQ, genetische aanleg voor psychoses, weinig aandacht, geen toezicht bij de opvoeding en je hebt meteen van dit maatschappelijk vuil gekweekt.

Wat ik niet snap is... waarom gaan mensen in dat land heel hun leven bijdragen om dit vuil eten en onderdak in de cel te geven? Dat is toch ronduit absurt. Bijna elke maatschappij werkt zo (hier ben ik ook voorstander van) en iedereen heeft recht op een tweede kans blabla maar er moet toch ergens een grens getrokken worden en deze k*tpubers moeten gewoon afgeslacht worden. Als je zulke dingen op je kerfstok hebt is er toch geen sprake van een tweede kans/rehabilitatie in de maatschappij? Niet een spuitje zodat ze vredig heengaan, nee liefst via verminking marteling en uiteindelijk een pijnlijke dood. Zo hebben zij ook talloze mensen het hiernamaals ingestuurd dus WHY THE **** genade hebben?

Tot hier mijn mening / overtuiging omtrend dit soort zaken :p

Heeft weinig met een laag IQ en een genetische aanleg voor psychoses te maken. Wat betreft de rest van je bericht; gelukkig hebben mensen met dergelijke overtuigingen het niet voor het zeggen in de meeste landen.

Heeft weinig met een laag IQ en een genetische aanleg voor psychoses te maken. Wat betreft de rest van je bericht; gelukkig hebben mensen met dergelijke overtuigingen het niet voor het zeggen in de meeste landen.

Jij gaat ze nog een extra koekje en een dekentje bezorgen zeker? Een laag IQ moeten ze wel hebben aangezien ze al hun slachtoffers besteelden (inclusief gsm) en dit aan plaatselijke winkels gingen verkopen. Als je iets of wat verstand hebt weet je ook dat dit niet blijft duren. Iemand die een moord pleegt uit woede of door een of andere situatie mag in mijn ogen, na beraadslaging van een jury, na zijn straf een nieuwe kans krijgen. Twee pubers die dieren folteren en vervolgens mensen folteren, er lachend bijstaan en het kwaad er niet van inzien verdienen dit niet. Je doet net of ik verkondig wat nieuws... Buiten dat de manier waarop ik ze dood wil zien ingaan iet wat ouderwets is zijn er nog altijd genoeg landen die de doodstraf toepassen. Ik vind het net zonde dat de meeste landen in de wereld de laatste jaren jou mening zijn gaan delen in dit soort zaken. We zijn al met zoveel op aarde, water en voedsel worden schaarser, de laatste die heel hun leven op de kosten van de werkende bevolking moeten leven zijn wel pubertjes zoals deze.

ooit eens een filmpje gezien van een man waarbij er een mes in zn strot werd gezet in een bos en daarna werd onthoofd , dit is net zo ziek .. niet te geloven

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Echt ziek, Moet je maar eens verder kijken op die site bij video's:

Russian neo-nazi Killings - Die is nog veel zieker dan 3 guys 1 hammer :O

Echt ziek, Moet je maar eens verder kijken op die site bij video's:

Russian neo-nazi Killings - Die is nog veel zieker dan 3 guys 1 hammer :O
tjah zij hadde een snelle dood teminste.
gebeuren overal ter wereld zoon dinges, mensen die omkomen bij verkeers ongelukken enzo denk je dat die ook niet bloeden en pijn hebben??
en derbij iedereen gaat dood dat is nu 1maal het leven.

Je wilt niet weten hoe moeilijk ik het heb gehad om niet op die links te klikken!
Heb het nog steeds niet gedaan:P.

Niet afgekeken, maar gadverdamme zeg!! Zieke mensen....

Terug
Naar boven