Fitness Seller

3 guys 1 hammer

ooit eens een filmpje gezien van een man waarbij er een mes in zn strot werd gezet in een bos en daarna werd onthoofd , dit is net zo ziek .. niet te geloven

was dat die met dat botte mes? dat het echt ****ing lang duurt voor hij er doorheen is. Daarna begint ie aan de achterkant van de nek maar te snijden. En dan ligt die romp daar en legt hij het hoofd als soort van grapje op z'n rug. De vriend van die knakker heeft het allemaal gezien want die lag er zowat naast en daarna knalt die psycho die vriend van die dooie door z'n achterhoofd.

Ik was 16 ofzo toen ik die shit zag. Mind was blown

Jammer van dat Adidas vest in die Beheading vid :(

-

Laatst bewerkt:
sick man!

er is ook zoon filmpje van 2 pakistaanse jonges die op een markt worden dood geslagen en derna omhoog gehangen worden iemand de link hiervan??
nu we hier tog gruwelijke filmpjes aan het posten zijn:D

er is ook zoon filmpje van 2 pakistaanse jonges die op een markt worden dood geslagen en derna omhoog gehangen worden iemand de link hiervan??
nu we hier tog gruwelijke filmpjes aan het posten zijn:D

ik zou zeggen zoek eens in google ''ogrishforum'' ;)

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
dat is niks vergeleken met deze

komtie dan he

[Link niet meer beschikbaar]

jongens, hebben jullie geen maag ofzo?

wtf, zieke mensen hier.

Nou, welkom op het internet.

walgelijk dit, ben geen labiel persoon maar ik kan hier dus echt niet naar kijken.

Inderdaad walgelijk. Geen zin om naar zo een zieke dingen te kijken.

Overigens vind ik dit minder erg dan wanneer ik dieren mishandeld zie worden! raar maar waar!

Overigens vind ik dit minder erg dan wanneer ik dieren mishandeld zie worden! raar maar waar!

Je kent de persoon niet, en bij een dier heb je ook het gegeven dat een dier 'weerlozer' is dan een mens (niet echt het geval). Vind het dus niet gigantisch raar klinken.

Je kent de persoon niet, en bij een dier heb je ook het gegeven dat een dier 'weerlozer' is dan een mens (niet echt het geval). Vind het dus niet gigantisch raar klinken.

wanneer post je weer eens wat grappigs of leerzaam, zit nu al 2 uur het forum af te zoeken naar een geniale opmerking van je :(!

Terug
Naar boven