XXL Nutrition

3 maanden hard werk

tom vd

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
59kg
Vetpercentage
8%
hi,
ik ben 3 maanden geleden begonnen met finessen en ik wou de resultaten al even delen met jullie. je mag altijd zeggen waar ik aandacht aan zou moeten geven. en als iemand een beetje verstand heeft van vet percentage, zou die dan een kleine schatting kunnen maken, ik heb zelf geen idee hoeveel ik heb. bedankt!

hier zijn de foto's, sorry dat sommige onscherp zijn
suub1f.png

mj682t.jpg

fv8zkl.png

6t3eo1.jpg

2wn70r9.png

wat zijn je before pics? zo kunnen we geen vergelijking maken...

wat zijn je doelen?

wat zijn je before pics? zo kunnen we geen vergelijking maken...

wat zijn je doelen?

Hij vraagt niet om een vergelijk, hij wilde zijn progressie tonen.
Doelen zijn helder denk ik. Alles is een begin en ik supporter al diegenen die BB oppakken voor het eerst.

Tom kerel: zo doorknallen, je wordt een beest !

Jij zal flinke vleugels krijgen zo te zien!

Het begint al te komen ;) succes

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties, ik heb echter geen before foto's waar ik duidelijk op sta :s

Flink door knallen, en lekker veel vreten:D je komt er wel!

Progressie tonen zonder before pics kan ook niet @Mesoectosaurus .... Voor progressie vergelijk je oud met nieuw.

Wat is je voeding en trainingsschema? Misschien kun je hier nog iets aan optimaliseren.

Gewoon goed door eten en blijven trainen.
Hoeveel weeg je nu?

fotos zijn trouwens wel mooi en duidelijk. kun je goed gebruiken om over een half jaar of jaar weer een vergelijking te maken. bewaar ze dus goed!

fotos zijn trouwens wel mooi en duidelijk. kun je goed gebruiken om over een half jaar of jaar weer een vergelijking te maken. bewaar ze dus goed!

Eindelijk iemand die the message snapt. Laten we aanstormend talent helpen ipv te zeveren over een laag lichaamsgewicht (@lifestyle66)

ik zal binnen een paar maanden nog eens een vergelijking maken met voor en na :)

Je vet percentage moet je je niet druk om maken man, gewoon lekker bouwen en goede 'schone' massa aanzetten met zo min mogelijk vet.

En heb je een voedingsschema? Want dat is wel echt een need gozer, ik was er zelf ook te lui voor en nou ik eraan terug denk wens ik dat ik meteen met goede voeding was begonnen. Kan je veel meer van je beginner gains meepakken :D

ik heb niet echt een voedings schema want aangezien ik nog maar 16 ben weet ik niet wat ik elke avond ga eten en de middag heb ik ook iet altijd onder controle dus het is zeer moeilijk om een voedingsschema op te stellen maar ik neem wel elke workout een whey shake

Het probleem is dan gewoon dat je te weinig binnenkrijgt, ik zelf ben ook 16 en moet zeggen dat het redelijk lukt.

's avonds maak je je eten voor morgen. 's ochtends voordat je naar school gaat neem je je eerste maaltijd, 1 ste pauze neem je er weer een, 2de pauze weer, als je uit bent, als je je best doet lukt alles. Ik kook zelf m`n eten meestal, of me moeder maakt het mijne erbij. Ik eet dus wel anders/apart van me ouders.

Maar zelfs als dat niet lukt, kan je wel de rest van de dag goed eten want vaak is avond eten toch wel ok.

Dus wat je kan doen is 's ochtends whey + melk + havermout/brinta nemen, in je pauzes broodjes kipfilet, als je klaar bent je avond eten (het liefst aardappels/groente/vlees) na het trainen weer een shake en voor het slapen 500gram magere kwark zonder smaak, daar kan je honing/fruit doorheen kachelen als je wilt. Dan ben je al een heel eind.

Je ziet eruit als iemand die moeilijk aankomt net als ik zelf en dan is goede voeding echt van belang, +/- 500kcal boven je onderhoud eten elke dag.

Tis geen bash/preek, wil je alleen helpen :D

Het probleem is dan gewoon dat je te weinig binnenkrijgt, ik zelf ben ook 16 en moet zeggen dat het redelijk lukt.

's avonds maak je je eten voor morgen. 's ochtends voordat je naar school gaat neem je je eerste maaltijd, 1 ste pauze neem je er weer een, 2de pauze weer, als je uit bent, als je je best doet lukt alles. Ik kook zelf m`n eten meestal, of me moeder maakt het mijne erbij. Ik eet dus wel anders/apart van me ouders.

Maar zelfs als dat niet lukt, kan je wel de rest van de dag goed eten want vaak is avond eten toch wel ok.

Dus wat je kan doen is 's ochtends whey + melk + havermout/brinta nemen, in je pauzes broodjes kipfilet, als je klaar bent je avond eten (het liefst aardappels/groente/vlees) na het trainen weer een shake en voor het slapen 500gram magere kwark zonder smaak, daar kan je honing/fruit doorheen kachelen als je wilt. Dan ben je al een heel eind.

Je ziet eruit als iemand die moeilijk aankomt net als ik zelf en dan is goede voeding echt van belang, +/- 500kcal boven je onderhoud eten elke dag.

Tis geen bash/preek, wil je alleen helpen :D

+++ hierboven,
Als je groter wilt worden en goed wilt groeien = dus progressie maken (wat je wilt anders ga jè niet naar de gym) moet je flink gaan eten!
Bereken je onderhoud en ga door een flinke 500 kcal bovenzitten.

Ga zo door en lekker door blijven bouwen! Wat er ook gebeurd, altijd blijven eten. :)

bedankt allemaal voor de tips, ik zal zeker wat mer op mijn eten letten

Drie maanden is niks. Kom over een jaar maar terug, dan ben je een beest!

Terug
Naar boven