MuscleMeat

3 vraagjes

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Ik heb 3 vraagjes,

Eerste is over een kickstart.
Als je een kickstart zou doen met test prop ofwel dianaboll waarmee heb je dan het meeste kans op gyno? Hier zoek ik dan voornamelijk gebruikerservaringen. Of ga je dan mss toch voor een frontload? (Er vanuit gaande dat er een basis test in de rest van de kuur zit.)

Tweede vraag over nakuren.
Stel je doet een proviron+winny+clen kuur (+ketotifen) neem je dan toch een nakuur omwille van de proviron?

Derde vraag over trenbolen ace.
In anabolics 2006 (her)zag ik een voorbeeld cutkuur.
week1-4 tren ace 150mg EW
week5-8 tren ace 225mg EW
week 2-7 winny 150mg EW
week 8 winny 100mg EW

EW lijkt me eerder ED te zijn, niet? Ondanks staat er benodigd, tren ace 2x10ml @76mg/ml en 2x10ml winny @50mg/ml

Tren ace en winny zet je toch ED dacht ik.

Wie leert me wat bij :D

1, omzetting naar oestrogeen kan bij test prop net zo erg zijn als bij dianabol. dus dat kan je van te voren nooit zeggen.

2, ik vind nakuur niet echt nodig in dit geval, zou zelf miss wel een strip nolva erin gooien. baad het niet schaad het niet.

3, EW kan nioet ed zijn want dan zet je in week 5-8, 225 mg tren acetaat ed. lijkt me niet zo'n goed plan. tren acetaat word veel gebruikt op bv 150 mg eod (om de dag)

tren en win kun je ed zetten of eod

ik d8 winny liever ED, daar het geen ester heeft.

om de dag is ook erg lekker hoor.
Het is niet zo dat je als je om de dag zet dat je de ene dag wel wat merkt en de andere dag nix

• Topic Starter Topic Starter
maar ja bij vraag 3 staat er duidelijk 150mg per week, als je dan nog EOD zou zetten zet je zo'n 50mg 3 keer per week.

voor de winny zou dit maar een 20mg zijn 3 keer per week

dat zijn toch serieuse kleinere hoeveelheden dan ik de topic hier op dbb

@ younggod: Bij vraag 1 vraag ik dan ook om ervaring

Terug
Naar boven