AndroidHealthClinic

30/01: X-Qlusive - Headhunterz @ HMH

Bezoekers in dit topic

Klinkt leuk vanaf de radio, maar ook niet meer dan leuk. :p

Edit: Vind dat er veel relaxte nieuwe nummers zijn, toch wel dikke setjes ook :D
 
Laatst bewerkt:
Lekker avondje!

Tijdje nog met Seeker staan babbelen, tering wat een beest is dat! :D
 
Lekker avondje!

Tijdje nog met Seeker staan babbelen, tering wat een beest is dat! :D

Was idd een lekker avondje. Zag je in de menigte nog voorbij lopen:)

En Seeker is best een flinke vent ja.
 
Lekker avondje!

Tijdje nog met Seeker staan babbelen, tering wat een beest is dat! :D

He J,

Wel heel komisch hoe ik je tegenkwam; ik las in je topic dat je een kale kop had en zwarte nikes aanhad. Ik keek vervolgens bij je stats hoe zwaar je was en met welk vetpercentage.

Op het feest zag ik een ****ing droge kerel met een kale kop. Ik keek vervolgens recht voor je neus wat voor kleur schoenen je aanhad (heel moeilijk in het donker) en zij vervolgens jij bent Mr. J :yarly:

Was gezellig!

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Was idd een lekker avondje. Zag je in de menigte nog voorbij lopen:)

En Seeker is best een flinke vent ja.

He Maniac was je vroeg weg? Ik heb later niet meer kunnen vinden...
 
  • Like
Waarderingen: MrJ
Wat een leip feest, ging als een stuiterbal. Vond de prophet zijn set in het begin beetje laf, veel pauzes.
 
Op het feest zag ik een ****ing droge kerel met een kale kop. Ik keek vervolgens recht voor je neus wat voor kleur schoenen je aanhad (heel moeilijk in het donker) en zij vervolgens jij bent Mr. J :yarly:

Zag idd in ene een reus naar mijn schoenen kijken en dacht "wtf?!". :D
 
---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------


He Maniac was je vroeg weg? Ik heb later niet meer kunnen vinden...

Half 5 vond ik het wel ok geweest man, was een lange dag voor me. Volgende feestje?:)
 
Wat een leip feest, ging als een stuiterbal. Vond de prophet zijn set in het begin beetje laf, veel pauzes.
+1
En had graag wat meer NC-hitjes gehoord :P
 
+1
En had graag wat meer NC-hitjes gehoord :P

Hoe was die eerste dj in de main? Was pas 1 uur binnen, en heb die niet gehoord. Was dat geen house dj ofzo?

Ik vond echt bijna alle setjes erg lekker klinken, niet zoveel gezeur maar gewoon rammen. Toffe nieuwe hitjes! Hoe was die 2e zaal eigenlijk? Wou nog even bij frontliner gaan kijken, maar ik stond wel goed in de main.

En de noisecontrollers draaide maar 3-4 van hun hits, meestal plakken ze ze allemaal achter mekaar zoals bij qlimax het geval was.
 
Hoe was die eerste dj in de main? Was pas 1 uur binnen, en heb die niet gehoord. Was dat geen house dj ofzo?

Ik vond echt bijna alle setjes erg lekker klinken, niet zoveel gezeur maar gewoon rammen. Toffe nieuwe hitjes! Hoe was die 2e zaal eigenlijk? Wou nog even bij frontliner gaan kijken, maar ik stond wel goed in de main.

En de noisecontrollers draaide maar 3-4 van hun hits, meestal plakken ze ze allemaal achter mekaar zoals bij qlimax het geval was.

Frontliner knalde er wel lekker door maar het was echt ****ing rustig daar. ???
Ik was om kwart over 1 binnen dus die eerste knakker heb ik gemist...
 
Op een gegeven moment vond ik juist dat de main helemaal leegliep, was ineens echt fokking veel ruimte over om te stuiteren, erg nice :D
 
Back
Naar boven