XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 !

ik was erbij op zondag. het was weer heel mooi aangekleed en iedereen was super vriendelijk, heerlijk sfeertje

Zo'n feest, op 15km van mijn deur, volgend jaar toch ook maar eens (proberen) gaan.

Wereldbol

Dit jaar gaat er een grote wereldbol staan, die langzaam ronddraait en licht geeft.

Denk maar aan mij dan, ik heb er aan zitten bouwen afgelopen weken :cool: :cool:

Echt een lekker ding.

Ben benieuwd wat jij er dan van hebt meegemaakt!!! Heb er zelf ook 3 weken aan gewerkt, inclusief proefbouw,montage en demontage op locatie. Wie ben jij dan??

Ik was er zondag, vond de afsluiting door Steve Aoki maar matig. Beter hadden ze de set van Afrojack + David Guetta + Nicky Romero als afsluiting (en evt David Guetta nog gedumpt :P ).

Paar foto's:

ou39xt.jpg

23uzc5i.jpg

5pisxv.jpg

2zqwtn8.jpg

11jyfbt.jpg

k2yesn.jpg

2ec3frk.jpg

23idxnd.jpg

m8fuoo.jpg

nltlac.jpg

332b7gh.jpg

28sq14i.jpg

2u581zc.jpg

Hier de zieke set van David Guetta, Afrojack en Nicky Romero. Vond de set van Hardwell ook echt bruut!

3 dagen weer heeeeeeelemaal top, echt een super feest. Volgend jaar hopelijk mijn 5e keer, doe alles voor kaartjes te krijgen! Vrijdag: Hardwell, Arty, Tiesto, Dimitri vegas and like mike, Sebastian Ingrosso. Zaterdag: Avicii, Armin, Axwell, Knife party, Zedd, Sander v Doorn, Tommy Trash, W&W, Delta heavy. Zondag: Steve Angello, Steve Aoki, Guetta afrojack en nicky romero, Porter Robinson (favoriet!!), Yves V, Ben Klock .. ben er denk ik een paar vergeten maar echt weer super

3 dagen weer heeeeeeelemaal top, echt een super feest. Volgend jaar hopelijk mijn 5e keer, doe alles voor kaartjes te krijgen! Vrijdag: Hardwell, Arty, Tiesto, Dimitri vegas and like mike, Sebastian Ingrosso. Zaterdag: Avicii, Armin, Axwell, Knife party, Zedd, Sander v Doorn, Tommy Trash, W&W, Delta heavy. Zondag: Steve Angello, Steve Aoki, Guetta afrojack en nicky romero, Porter Robinson (favoriet!!), Yves V, Ben Klock .. ben er denk ik een paar vergeten maar echt weer super

Brute namen man! Welke sprongen er echt uit?

Ikzelf ben zaterdag geweest. Goede sfeer, goede muziek.
Enkel jammer van dat onweer op het einde waardoor we Armin van Buuren niet hebben gezien.

Brute namen man! Welke sprongen er echt uit?

Ik ben al 2 jaar hardcore fan van Porter Robinson :P Dus dat was wederom mijn nummer 1. Verder vond ik Zedd ook weer goed, tijdens Avicii en Axwell heb ik ontzettend genoten van de sfeer en de heerlijke meezing/zomer nummers. W&W was ook dik in de Trance tent van Ferry Corsten. Tommy Trash ook goed, vind zijn sound wel apart en lekker klinken. Steve Aoki vond ik echt een brute afsluiter evenals vorig jaar, ondanks de vele kritiek die iedereen op hem heeft heb ik flink lopen springen de laatste uurtjes. Tiesto is een legende, vond hem 2 jaar terug ook heel relaxt. Dimitri Vegas en Like Mike is evenals Aoki lekker springen haha. Arty vind ik heerlijke progressive trance, ideaal om de dag mee te beginnen. En niet te vergeten Armin van Buuren, kippenvel toen hij aankondigde dat zijn vrouw zojuist was bevallen. Jammer van de regen, maar dat had toch ook wel weer wat. Heb genoten van de buikslidende idioten die de berg af kwamen vliegen.

Valt me op hoe weinig Belgische vlaggen in alle foto's.
Wordt tijd dat we er zelf ook eens wat kopen en mee rondwapperen :D

hoe waren armin en tiësto boyss??

Tomorrowland 2013 was dooopeee!!!
Beetje gezocht achter sfeerbeelden:

Nu wachten op de echte aftermovie!

Gekkenhuis

watch?v=Who0mLHnGNs&hd=1&t=89m35s

Hnngggg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven