Drumcell
Cool Novice
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit jaar gaat er een grote wereldbol staan, die langzaam ronddraait en licht geeft.
Denk maar aan mij dan, ik heb er aan zitten bouwen afgelopen weken![]()
Echt een lekker ding.
3 dagen weer heeeeeeelemaal top, echt een super feest. Volgend jaar hopelijk mijn 5e keer, doe alles voor kaartjes te krijgen! Vrijdag: Hardwell, Arty, Tiesto, Dimitri vegas and like mike, Sebastian Ingrosso. Zaterdag: Avicii, Armin, Axwell, Knife party, Zedd, Sander v Doorn, Tommy Trash, W&W, Delta heavy. Zondag: Steve Angello, Steve Aoki, Guetta afrojack en nicky romero, Porter Robinson (favoriet!!), Yves V, Ben Klock .. ben er denk ik een paar vergeten maar echt weer super
Dus dat was wederom mijn nummer 1. Verder vond ik Zedd ook weer goed, tijdens Avicii en Axwell heb ik ontzettend genoten van de sfeer en de heerlijke meezing/zomer nummers. W&W was ook dik in de Trance tent van Ferry Corsten. Tommy Trash ook goed, vind zijn sound wel apart en lekker klinken. Steve Aoki vond ik echt een brute afsluiter evenals vorig jaar, ondanks de vele kritiek die iedereen op hem heeft heb ik flink lopen springen de laatste uurtjes. Tiesto is een legende, vond hem 2 jaar terug ook heel relaxt. Dimitri Vegas en Like Mike is evenals Aoki lekker springen haha. Arty vind ik heerlijke progressive trance, ideaal om de dag mee te beginnen. En niet te vergeten Armin van Buuren, kippenvel toen hij aankondigde dat zijn vrouw zojuist was bevallen. Jammer van de regen, maar dat had toch ook wel weer wat. Heb genoten van de buikslidende idioten die de berg af kwamen vliegen.Kijk eens 3 posts boven je, flapdrolDe tomorrowland video die je liever niet ziet. (NSFW)
http://www.vkmag.com/index.php/maga...orrowland_2013_video_die_je_liever_niet_ziet/