XXL Nutrition

Tomorrowland 2013 !

Users who are viewing this thread

Sandorrr

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2010
Lengte
1m64
Massa
66kg
Ja, je zal denk ik wel een beetje raar aangekeken worden als 40+er, hoewel je met jouw fysiek minder snel doorgaat als freak.

Mijn stiefvader van +40 was er ook bij vorig jaar..

maar dat is dan ook wel een belachelijk figuur

ive

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2010
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
in op zaterdag met Massivebe
Zie er naar uit

Ruud0111

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Lengte
1m83
Massa
91kg
haha die steve aoki is echt de grootste pannenkoek ever, op balaton sound was hij ook

heeft zijn afspeellijst aangezet, is daarna 1.5 uur alleen maar aan het dansen geweest op het podium en taarten + bootjes in het publiek gegooid :roflol:

YOGI

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2008
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Haha epic, heb dat niet gezien. Na Tomorrowland komen hopelijk al die bazenlivesets op internet en valt er ook weer veel te luisteren :D

nu is ie ook weer lekker; http://live.tomorrowland.com/

Eddine

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2009
Lengte
1m88
Massa
120kg
[Link niet meer beschikbaar]

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
haha die steve aoki is echt de grootste pannenkoek ever, op balaton sound was hij ook

heeft zijn afspeellijst aangezet, is daarna 1.5 uur alleen maar aan het dansen geweest op het podium en taarten + bootjes in het publiek gegooid :roflol:

Aoki is echt een grap van een DJ.

svenn

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
Lengte
1m78
Aoki is echt een grap van een DJ.

Tegenwoordig moet je toch enkel maar kunnen producen?! (En dan nog zo commercieël mogelijk).
Soit, de jeugd vindt het leuk, who am I ...

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
zelf niet daar want vind het veels te druk daar.. maar zit hier met wat vrienden, drankje erbij en de stream op, armin van buren op dit moment met een dik setje.. also good :p

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Tomorrowland was zo ontzettend vet, best day of my life :D
De show van Avicii was ge-wel-dig. Enige minpuntje was dat Armin van Buuren trance draaide, en dat er toen rivieren door m'n schoenen heen stroomde. Het ging de laatste 2 uur namelijk keihard regenen :roflol:. Allemaal mensen springen in de diepe plassen, en gewoon doorgaan. Ik wil er volgend jaar zeker weten weer bij zijn, en dan hopelijk 3 dagen. Ik hoop dat de mensen die 3 dagen gaan twee paar schoenen mee hebben, want die van mij kunnen de prullenbak in.

Triple Aces

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2011
Lengte
1m82
Massa
105kg
Tomorrowland was zo ontzettend vet, best day of my life :D
De show van Avicii was ge-wel-dig. Enige minpuntje was dat Armin van Buuren trance draaide, en dat er toen rivieren door m'n schoenen heen stroomde. Het ging de laatste 2 uur namelijk keihard regenen :roflol:. Allemaal mensen springen in de diepe plassen, en gewoon doorgaan. Ik wil er volgend jaar zeker weten weer bij zijn, en dan hopelijk 3 dagen. Ik hoop dat de mensen die 3 dagen gaan twee paar schoenen mee hebben, want die van mij kunnen de prullenbak in.

Wat had je gedacht dat hij ging draaien dan? :roflol:

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Wat had je gedacht dat hij ging draaien dan? :roflol:
Hehe trance is idd zijn stijl, maar ik had stiekem gehoord dat het wat meer richting de house zou zijn, want dat was op Balaton wel het geval.

kane

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 aug 2004
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ja, want er staan nog niet genoeg house DJ's op de main.

Eddine

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2009
Lengte
1m88
Massa
120kg
Hehe trance is idd zijn stijl, maar ik had stiekem gehoord dat het wat meer richting de house zou zijn, want dat was op Balaton wel het geval.

Dat is als hopen dat gerard joling gaat rappen

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Ja, want er staan nog niet genoeg house DJ's op de main.
House vind ik leuker. Moet zeggen dat het publiek naar mijn gevoel harder ging bij Avicii dan bij Armin.

Dat is als hopen dat gerard joling gaat rappen
Onzin, zijn laatste hit is toch echt progressive house. Ik heb Joling nog niet horen rappen. Misschien heb ik mezelf verkeerd verwoord. Ik hoopte dat het wat meer house-achtig was dan bijna alleen maar trance. Bij Balaton een aantal weken geleden was dat het geval, dus vandaar.

Luc M

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Armin kan idd wel vrij verschillend draaien. Ene set draait hij volle bak 138bpm, en een andere keer een veel meer house georienteerde set.

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
hoeveel geld kost tomorrowland duur voor drie daggen?

GPRO

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2010
Lengte
1m81
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Iemand nog bij de Q-stage geweest? Was het wat?

unkn0wn

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2011
Lengte
1m87
Ben zaterdag geweest, 1st time en was echt een van de beste ervaringen van mijn leven:). Iedereen volop los, super goede sfeer en supermooie show (licht/lasers, vuurwerk etc.)

Hoogtepunten van mij waren toch wel tommy trash, avicii en axwell. Bij armin van buuren viel het helaas in het water. Na een tijdje maar van de main afgegegaan omdat het enorm koud werd doordat ik compleet doorweekt was. Ook nog is flink op m'n bek gegaan op die heuvel, was een grote glijbaan/ Opzich wel lachen dat iedereen doorging en sommige letterlijk gingen zwemmen in de plassen.:D Stuk voor stuk geweldige gasten trouwens die er rondlopen, heb het gevoel er wel 20 vrienden bij te hebben. Toen nog ff bij Eric Prydz gekeken (ook super sick trouwens), daarna terrein verlaten.

Volgend jaar hopelijk 3 dagen, 1 dag was eigenlijk te kort gezien het grote aanbod.

Naar boven