- Waardering
- 15
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Come on van 1x wat biertjes beland je toch niet meteen op de OK?
BETER NIET ik begrijp het maar hoe gevaarlijk is t nu werkelijk..
BTW 75 kilo met 8 procent is voor mij aardig wat hoor
Heb behoorlijke ecto bouw en 75 kilo met 8 procent vind ik wel redelijk. Te vroeg met aas? Maybe, maar YOLO (srs), kan wel jaren naturel door blijven gaan maar word er niet jonger op en wilde voor de zomer nog ff wat gainzzz maar wel lean blijven. Size boeit me niet zo heel veel.
En eten heb ik geen moeite mee, eet zo 6000+ cal per dag weg, maar dan word ik alleen maar vetter. Het is nu juist de truc om lean te gainen en var is daar heel erg chill bij.
Oh en waarom ik zo moeilijk doe over alcohol? Geef t liever niet zo maar heb een sociale angsstoornis wat het erg moeilijk maakt om nuchter een kroeg in te stappen.. Zusje komt terug uit Zweden na half jaar daar studeren en ik wil er dan niet als een mong**l bijlopen vandaar. Man up zou je kunnen denken, stel je niet aan, maar ja zo makkelijk gaat het niet. Ben al van vrij ver gekomen maar een kroeg in de pijp in Adam met allemaal lekkere wijven om me heen is echt t*ring lastig. Vandaar.
Ben geen ecto qua gains maar mn skelet ios ecto vorm, ben een hele dunne vent. Die 75 kilo met 8 procent heeft me veel moeite gekost. Van eten afblijven is juist dagelijks een probleem voor me. Die var gebruik ik omdat ik wayt kilos vvm deze zomer wil paklken zonder al te veel vet sta nu in de kleine cooldown te yolo'en. Levertransplantyatie kan altijd nog. Veel kippetjes hier. Nogmaals geen var omdat ik niet kan gainen
Kreeg net shooter in mn neus en zie niuet wat ik getup heb k*t bb
Nog steeds kroeg, nog steeds bier. Voel me goed moet allemaal kunnen?! Haat concessies. Nogmaals ecto qua skelet, qua vet opbouw eerder meso of hoe heten die dikkerds en qua spier ben ik matig wat aanmaak betreft.