Fitness Seller

-

Dutchi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Hallo,

Ben nieuw op dit forum, heb wel af en toe dingen doorgelezen, vooral de sticky's en ben nu bezig met een goed voedingsschema te maken.

Nu heb ik al een groot deel ingevuld, maar zou toch graag met supplementen beetje aanvullen.

Heb gekeken voor een goede whey, kwam via goedkoopgroeien uit bij Body&Fit Shop alleen nu weet ik niet precies welke ik het beste kan nemen aangezien er toch wel veel op de site staan.

Zo kwam ik deze tegen:
Whey Perfection
Smart Protein
Perfect Protein

deze 10tje goedkoper:
Just Protein

en deze isolaat is ongeveer even duur als de andere
Isolaat Perfection/

nu zou ik de whey het liefste s'morgens bij de brinta/havermout pakken of s'avonds bij de kwark.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen,

zal ook later even voedingsschema posten als die klaar is.

bvd!

Beste Dutchi,

De producten die je noemt zijn inderdaad onze standaard top-eiwitproducten :)
Ik wil je graag helpen bij het vinden naar je ideale supplementen. Hiervoor zou ik wel graag je doelen willen weten, aangezien ieder eiwitproduct een andere samenstelling heeft. Denk aan afvallen (maaltijdvervangers), aankomen (gainers) en herstelshakes. Door ons grote assortiment zie je soms door de bomen het bos niet meer, maar zoals gezegd, ik wil je graag hierbij helpen! :D
Welk doel heb je voor ogen?

Bart

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Bart,

Het doel is aankomen, meer spiermassa, bulke

zoals je kan zien bij m'n specs is 65 kg op 1.82m niet echt geweldig :p

Hallo Bart,

Het doel is aankomen, meer spiermassa, bulke

zoals je kan zien bij m'n specs is 65 kg op 1.82m niet echt geweldig :p

Duidelijk :)
Ik heb je even een PM gestuurd. Advies is immers persoonlijk ;)

Ik zie graag je reactie verschijnen! :cool:

Bart

Hallo Bart,

heb je PM gekregen,

Mass Perfection is misschien ook een goed keus,
zit wel aanzienlijk minder eiwitten in dan de Whey Perfection of XXL whey,

ik denk dat ik gwoon even m'n voedingsschema afmaak en post en dan kan ik beslissen of ik echt eiwitten nodig heb, of echt nog wat calorieën tekort kom, dan is Mass perfection misschien beter.

Hallo Bart,

heb je PM gekregen,

Mass Perfection is misschien ook een goed keus,
zit wel aanzienlijk minder eiwitten in dan de Whey Perfection of XXL whey,

ik denk dat ik gwoon even m'n voedingsschema afmaak en post en dan kan ik beslissen of ik echt eiwitten nodig heb, of echt nog wat calorieën tekort kom, dan is Mass perfection misschien beter.
Geen probleem, we geven je graag een extra inzicht wat mogelijk is. Mass Perfection is géén eiwitproduct, maar een combinatie van Whey eiwitten met Ultra Fine Oats. Een shake om extra bouwstenen binnen te krijgen. Mijn collega adviseerde dat, omdat je redelijk licht bent en daardoor extra bouwstenen kan gebruiken. Dan is zo'n product een goede keus. Als je een goed voedingsschema hebt, wat minstens zo belangrijk is om te groeien en je hebt een eiwit te kort? Dan kun je prima voor Whey Perfection kiezen. Dan vul je jouw eiwittekort aan met hoogwaardige eiwitten en zo jouw voedingsschema compleet is :) Dan zit je ook helemaal goed. Mocht er nog iets zijn, je mag ons ook gerust op facebook/twitter of hier een bericht sturen :) Dan helpen we je graag naar je doel!

Ralf

Zolang je maar niet voor Just Protein gaat, spul lost voor geen fl**ker op.
Maarja, daar betaal je ook minder voor dus..

Zolang je maar niet voor Just Protein gaat, spul lost voor geen fl**ker op.
Mee eens, de oplosbaarheid van Just Protein is verre van Whey eiwitten. Just Protein is inderdaad een goedkope eiwitbron, voornamelijk plantaardige eiwitten. Sommige mensen maakt het niet uit welke vorm van eiwitten ingenomen worden, vandaar we deze aanbieden. Persoonlijk zou ik als je eiwitten koopt, altijd voor Whey kiezen. Snel opneembaar, goedkoop en lekker van smaak :zuip:

Mee eens, de oplosbaarheid van Just Protein is verre van Whey eiwitten. Just Protein is inderdaad een goedkope eiwitbron, voornamelijk plantaardige eiwitten. Sommige mensen maakt het niet uit welke vorm van eiwitten ingenomen worden, vandaar we deze aanbieden. Persoonlijk zou ik als je eiwitten koopt, altijd voor Whey kiezen. Snel opneembaar, goedkoop en lekker van smaak :zuip:

Er zitten toch ook betere aminozuren in dierlijke eiwitten dan in plantaardige?

heb topic gemaakt bij de Voeding sectie:
Voedingsschema

misschien dat hieruit beter blijkt welke whey en of ik toch mass perfection ofzo nodig heb.

Terug
Naar boven