Hallo,
Ben nieuw op dit forum, heb wel af en toe dingen doorgelezen, vooral de sticky's en ben nu bezig met een goed voedingsschema te maken.
Nu heb ik al een groot deel ingevuld, maar zou toch graag met supplementen beetje aanvullen.
Heb gekeken voor een goede whey, kwam via goedkoopgroeien uit bij Body&Fit Shop alleen nu weet ik niet precies welke ik het beste kan nemen aangezien er toch wel veel op de site staan.
Zo kwam ik deze tegen:
Whey Perfection
Smart Protein
Perfect Protein
deze 10tje goedkoper:
Just Protein
en deze isolaat is ongeveer even duur als de andere
Isolaat Perfection/
nu zou ik de whey het liefste s'morgens bij de brinta/havermout pakken of s'avonds bij de kwark.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen,
zal ook later even voedingsschema posten als die klaar is.
bvd!
Ben nieuw op dit forum, heb wel af en toe dingen doorgelezen, vooral de sticky's en ben nu bezig met een goed voedingsschema te maken.
Nu heb ik al een groot deel ingevuld, maar zou toch graag met supplementen beetje aanvullen.
Heb gekeken voor een goede whey, kwam via goedkoopgroeien uit bij Body&Fit Shop alleen nu weet ik niet precies welke ik het beste kan nemen aangezien er toch wel veel op de site staan.
Zo kwam ik deze tegen:
Whey Perfection
Smart Protein
Perfect Protein
deze 10tje goedkoper:
Just Protein
en deze isolaat is ongeveer even duur als de andere
Isolaat Perfection/
nu zou ik de whey het liefste s'morgens bij de brinta/havermout pakken of s'avonds bij de kwark.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen,
zal ook later even voedingsschema posten als die klaar is.
bvd!