MuscleMeat

-

Wij bieden gelukkig een product aan met 78% eiwitten :D Geen 80% en geen 60%. Voel je gerust vrij om met een degelijke en betrouwbare analyse het tegendeel te bewijzen. Eentje die ik nog niet gezien heb:cool:
ik heb je alleen maar positieve dingen zien posten over body & fitshop, je bent 24 uur lang bezig om de whey te verheerlijken
Volgens mij werk je gewoon voor B&F

Ik heb echt geen flauw benul hoeveel betrouwbaarder je ze wilt zien. Tuurlijk hebben jullie je daar ( na een fucking week nadenken :roflol: ) mooi uit gered door zogenaamd de professor te bellen en wil de forumleiding jullie graag als sponsor behouden, maar elk iemand die een beetje na kan denken heeft genoeg aan de uitslag van de test zoals bekend op DBB, bodynet, Facebook en sportscholen :)
Een goede analyse is een analyse op bijv een grootverpakking en het liefst 2-3 verschillende batches. Daar neem je het gemiddelde van en heb je een betrouwbaar resultaat. Hoe meer, hoe beter en waardoor het cijfer betrouwbaarder wordt. Tevens is de instantie die de analyse doet en betrouwbaar evenals het beheren van de juiste certificaten. Dan zijn de omstandigheden juist en kun je een goede analyse doen :) Dat was bij de UvM zeker niet het geval (excelsheet, aangepast en gepubliceerd met word en veel meer onduidelijkheden op onderzoeksgebied). Wij hebben vorig jaar een analyse hier laten zien, na aanleiding van deze test ook twee en allemaal rond de 78%. Lijkt me dat wij een heel betrouwbaar en goed product neerzetten op deze manier.

ik heb je alleen maar positieve dingen zien posten over body & fitshop, je bent 24 uur lang bezig om de whey te verheerlijken
Volgens mij werk je gewoon voor B&F
Jazeker, ik werk echt voor Body & Fit. Daarnaast sta ik ook op de loonlijst ja:eek:

Laatst bewerkt:
Een goede analyse is een analyse op bijv een grootverpakking en het liefst 2-3 verschillende batches. Daar neem je het gemiddelde van en heb je een betrouwbaar resultaat. Hoe meer, hoe beter en waardoor het cijfer betrouwbaarder wordt.

Voldoet jullie eigen onderzoek hieraan?

Voldoet jullie eigen onderzoek hieraan?
Jazeker, dat zie je in de analyses die we geplaatst hebben :)
Hoe kom je aan deze criteria om dit onderzoek valide en betrouwbaar te maken?
Het lijkt mij ronduit onnodig om het op deze manier aan te pakken, natuurlijk zal de whey in een verpakking nooit 100% homogeen zijn, daar moeten we dan maar mee leven.
Dat jullie met een, mijn inziens, waardeloze stikstof bepaling aankomen zegt mij meer over jullie dan over de uitslag hiervan.
Ik wil het graag afronden, dit is een discussie die we beide niet gaan winnen en hebben we vorige week ook uitvoerig gevoerd. Het is immers jullie woord (wat mensen roepen op internet, wat wel of geen onderzoek maakt) tegen ons woord. :) De stikstofmethode staat bekend als goede en betrouwbare analyse. Je kan hem als beperkt zien, maar betrouwbaar is hij zeker. Wat jij er van vindt, is voor niet iedereen direct hetzelfde. We respecteren je mening zeker en begrijpen je daarin zeker :)

Weer on-topic graag.

Jazeker, dat zie je in de analyses die we geplaatst hebben :)

Ik wil het graag afronden, dit is een discussie die we beide niet gaan winnen en hebben we vorige week ook uitvoerig gevoerd. Het is immers jullie woord (wat mensen roepen op internet, wat wel of geen onderzoek maakt) tegen ons woord. :) De stikstofmethode staat bekend als goede en betrouwbare analyse. Je kan hem als beperkt zien, maar betrouwbaar is hij zeker. Wat jij er van vindt, is voor niet iedereen direct hetzelfde. We respecteren je mening zeker en begrijpen je daarin zeker :)

Het is inderdaad een discussie die wij beiden niet gaan winnen. Het is echter wel een discussie wat jullie erg veel klanten kost, besef je dat.
Het is niet woord tegen woord, dat je het hierop gooit is jammer maar begrijpelijk.
Als jullie klantenbesparend te werk waren gegaan hadden jullie meer gewonnen, had een fatsoenlijke analyse gedaan die wel valide is om een aminozuurprofiel te bepalen.
Ik laat het hier inderdaad bij, geen zin in een ban.

Beetje jammer dit. Als je XXL fijner vind dan neem je XXL, vind je B&F fijner neem je B&F.

Ieder z'n ding toch. Begint meer uit de hand te lopen dan een apple vs android discussie.

Ik houd het gewoon zelf bij B&F, ik ben zo naïef om gewoon te geloven dat het om een slechte batch ging.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

aangezien het mijn topic is had ik misschien niks in de de 1ste post moete zette over Bode en Fit aangezien het zo'n discussie oproept :p

maarja, ook al had ik er gewoon bijgezet dat ik opzoek was naar een goede(kope) whey was misschien dezelfde discussie er toch wel geweest.

Ik weet in ieder geval genoeg. Dus er mag slotje op als het zo doorgaan,
wordt gwoon de Whey Delicious van XXL of de Whey Perfection van Body&Fit, waarschijnlijk probeer ik ze gewoon allebei een keertje en zie ik wel wat bevalt.

Of je koopt whey van een commercieel merk i.p.v. huismerk. Net wat je wil. Slotje?

XXL, zit tenminste in wat er moet inzitten.

De grote merknamen zijn ook niet altijd zo betrouwbaar (zie labtests reddit). En nog eens een stuk duurder.

En.
http://labdoor.com/rankings/protein

Terug
Naar boven