Fitness Seller

-

Neem al jaren de whey van B&F en nog altijd tevreden van geweest!

diegene die steeds over die onderzoeken lopen te bashen, bestaat jullie voedings misschien alleen uit whey?? :D:roflol:

diegene die steeds over die onderzoeken lopen te bashen, bestaat jullie voedings misschien alleen uit whey?? :D:roflol:

Ja. Voor 80%. Bij jou dus kennelijk voor 60%.

Voor het eerst sinds tijden een negatieve ervaring met Whey perfection, smaak/geur begint opeens erg muf te worden.
Verder altijd tevreden over B&F en hun whey, neemt niet weg dat ik binnenkort wellicht ook eens bij de concurrent ga proeven vanwege niet nader te noemen onderzoeken ;-)

Als het smaakt is iedereen tevreden ;). Plus snelle verzending, goodies extra bij je bestelling en extra kortingen.

Hoeveel eiwitten het bevat maakt inderdaad geen fluit uit.. Dat wilt men dan wel eens vergeten als men gefocust is op de rest.

Goede marketing, werkt altijd.

Als het smaakt is iedereen tevreden ;). Plus snelle verzending, goodies extra bij je bestelling en extra kortingen.

Hoeveel eiwitten het bevat maakt inderdaad geen fluit uit.. Dat wilt men dan wel eens vergeten als men gefocust is op de rest.

Goede marketing, werkt altijd.

Dit dus;)

Volgens mij is Punthoofd ergens blijven hangen in de jaren gezien zijn opmerking:p

Denk niet dat je de discussie begrijpt gezien deze opmerking.

Ik zou jouw roid supplier wel willen zijn. Trek ik 20 % uit elke vial voor mezelf en doe ik er ter vervanging zonnebloemolie in, bedoel je groeit toch niet alleen door je dosis gear? :) Heb je zo'n beetje 't zelfde als wat B&F doet :p

Ik zou jouw roid supplier wel willen zijn. Trek ik 20 % uit elke vial voor mezelf en doe ik er ter vervanging zonnebloemolie in, bedoel je groeit toch niet alleen door je dosis gear? :) Heb je zo'n beetje 't zelfde als wat B&F doet :p

Hahaha:p

Bedoelde meer, als je de meeste hier zo hoort lijkt whey wel hun basis voeding:o

Zegt iemand met Scooby als avatar (die Body & Fit laast nog aanprees):
http://scoobysworkshop.com/best-protein-powders-eu-europe/

Hij prijst B&F helemaal niet aan, niet de feiten fout weergeven. Voordat die test kwam had ik - net als ieder ander - geen enkele reden te twijfelen aan de juistheid van het label van de whey perfection. Dat neem je Scooby dus wel kwalijk?

giphy.gif

60% is ook rond de 78% is ook circa 75%.

In dit topic zeg je:

Maar in een ander topic zeg je over dezelfde whey:

75% of 78%. Welke is het nou? :rolleyes:

Hangt van het extra glycine, alanine en mogelijk glutamine af.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

60% is ook rond de 78% is ook circa 75%.

Variërend zou je het kunnen noemen. En om in marketing taal te spreken, afwisseling is goed ;) Altijd een verassing wat je krijgt. Of Alle extra's (aminozuren extra) helpen.

Terug
Naar boven