tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem al jaren de whey van B&F en nog altijd tevreden van geweest!
diegene die steeds over die onderzoeken lopen te bashen, bestaat jullie voedings misschien alleen uit whey??![]()
diegene die steeds over die onderzoeken lopen te bashen, bestaat jullie voedings misschien alleen uit whey??![]()
. Plus snelle verzending, goodies extra bij je bestelling en extra kortingen.Als het smaakt is iedereen tevreden. Plus snelle verzending, goodies extra bij je bestelling en extra kortingen.
Hoeveel eiwitten het bevat maakt inderdaad geen fluit uit.. Dat wilt men dan wel eens vergeten als men gefocust is op de rest.
Goede marketing, werkt altijd.

Dit dus
Volgens mij is Punthoofd ergens blijven hangen in de jaren gezien zijn opmerking![]()

Heb je zo'n beetje 't zelfde als wat B&F doet 
Ik zou jouw roid supplier wel willen zijn. Trek ik 20 % uit elke vial voor mezelf en doe ik er ter vervanging zonnebloemolie in, bedoel je groeit toch niet alleen door je dosis gear?Heb je zo'n beetje 't zelfde als wat B&F doet
![]()

Volgens mij is Punthoofd ergens blijven hangen in de jaren gezien zijn opmerking![]()

Hahaha![]()
Bedoelde meer, als je de meeste hier zo hoort lijkt whey wel hun basis voeding![]()
Dit
Lees mijn criptische post nog eens. Denk aan de uitslag van de whey analyse, en lees hem dan weer![]()

Zegt iemand met Scooby als avatar (die Body & Fit laast nog aanprees):
http://scoobysworkshop.com/best-protein-powders-eu-europe/
Wij hebben vorig jaar een analyse hier laten zien, na aanleiding van deze test ook twee en allemaal rond de 78%.
We hebben zelf meerdere keren onze Whey laten testen en kwamen op circa 75% uit.

In dit topic zeg je:
Maar in een ander topic zeg je over dezelfde whey:
75% of 78%. Welke is het nou?![]()
Altijd een verassing wat je krijgt. Of Alle extra's (aminozuren extra) helpen.