JurgenB1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt er net aan hoe je voedingsschema eruit ziet. Wij weten niet wat jij nog aan calorieën en eiwitten binnen moet krijgen.
...
Totaal
3403,3 Kcal
260,3 gram eiwitten
340,0 gram koolhydraten

Oftwel, je hebt geen whey én geen gainer nodig
Je zit, volgens je berekening, dan al 1000 kcal boven je onderhoud (wat erg veel is) en je komt ruim aan je eiwitten.
Als je die lean gain shake vervang met havermout zitten je totalen alsnog goed. Eventueel kun je het zelfs helemaal weglaten aangezien je toch al 1000 kcal boven onderhoud zit.

je kan beter ultra fine oats kopen van bodyenfitshop en dat gewoon mengen met een whey shake. Ik zelf raad XXL whey delicious vanilla aan. Super!
Beter Perfect Oats van XXL, ik ben dan langer verzadigd dan bij Ultra Fine Oats van Body en Shit.
Ja, ik wou eerlijk gezegd gaan voor de Whey Perfection, maar nu Meaantje zegt dat het eiwitgehalte van op de label niet klopt, betwijfel ik het toch een beetje.
Wie heeft er ervaring met Whey Perfection?
Er is een redelijk grote kans dat ze het nu op orde hebben. Zou wel erg dom zijn als ze claimen het te hebben opgelost wanneer er een grote kans is dat het nog een keer door iemand getest gaat worden.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, gaat vooral uit principe dat ze mensen hebben opgelicht.
Ik zou persoonlijk zelf gaan voor de perfect whey protein van XXL.