AndroidHealthClinic

Welke shake moet ik kiezen?

je kan beter ultra fine oats kopen van bodyenfitshop en dat gewoon mengen met een whey shake. Ik zelf raad XXL whey delicious vanilla aan. Super!

• Topic Starter Topic Starter
Ligt er net aan hoe je voedingsschema eruit ziet. Wij weten niet wat jij nog aan calorieën en eiwitten binnen moet krijgen.

Mijn caloriebehoefte is 2450 kcal per dag + 500 kcal : 2950 kcal per dag
Hier heb je mijn schema:

Ontbijt
50 gram brinta
1 stuk banaan
300 ml volle melk

Middag
100 gram wit brood
5 plakjes kippenwit
250 ml jus d'orange
4 stuks eieren

Namiddag (15u)
70 gram pinda's, gezouten

Avondmaal
120 gram tonijn
150 gram witte rijst
200 gram gekookte aardappelen

Training
25 gram Lean Gain
500 ml volle melk

Laatste maaltijd (20u)
250 gram magere kwark

Totaal
3403,3 Kcal
260,3 gram eiwitten
340,0 gram koolhydraten

...
Totaal
3403,3 Kcal
260,3 gram eiwitten
340,0 gram koolhydraten

Oftwel, je hebt geen whey én geen gainer nodig :rolleyes:
Je zit, volgens je berekening, dan al 1000 kcal boven je onderhoud (wat erg veel is) en je komt ruim aan je eiwitten.
Als je die lean gain shake vervang met havermout zitten je totalen alsnog goed. Eventueel kun je het zelfs helemaal weglaten aangezien je toch al 1000 kcal boven onderhoud zit.

Oftwel, je hebt geen whey én geen gainer nodig :rolleyes:
Je zit, volgens je berekening, dan al 1000 kcal boven je onderhoud (wat erg veel is) en je komt ruim aan je eiwitten.
Als je die lean gain shake vervang met havermout zitten je totalen alsnog goed. Eventueel kun je het zelfs helemaal weglaten aangezien je toch al 1000 kcal boven onderhoud zit.

Ik heb toch liever een shake dan havermout.
Havermout krijg ik nogal moeilijk binnen...

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de XXL Perfect Whey Protein.
Een zak van 4 kg en perfecte prijs/kwaliteit.
De hoeveelheid eiwitten en calorieën zitten naar mijn weten ook heel goed.

Goede keuze of niet?
Ik ga hem normaal binnen een halfuurtje bestellen :)

Prima keuze, maar zoals al is aangegeven heb je geen whey en geen weightgainer nodig, aangezien je al op genoeg kcals en eiwitten zit.

De rijst gekookt gerekend of ongekookt?

De rijst gekookt gerekend of ongekookt?

Rijst is gekookt, dus met water en al klaargemaakt in de kookpo .

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Beter Perfect Oats van XXL, ik ben dan langer verzadigd dan bij Ultra Fine Oats van Body en Shit.

Die kan ik er eventueel bij bestellen en vervangen door de havermout vervangen.

Heb je dan wel het goede aantal kcal genomen? 100 gr gekookte rijst bevat ongeveer 125 kcal.

Ja, ik wou eerlijk gezegd gaan voor de Whey Perfection, maar nu Meaantje zegt dat het eiwitgehalte van op de label niet klopt, betwijfel ik het toch een beetje.

Wie heeft er ervaring met Whey Perfection?

Er is een redelijk grote kans dat ze het nu op orde hebben. Zou wel erg dom zijn als ze claimen het te hebben opgelost wanneer er een grote kans is dat het nog een keer door iemand getest gaat worden.

Voor de prijs hoef je het niet te laten, gaat vooral uit principe dat ze mensen hebben opgelicht.

Ik zou persoonlijk zelf gaan voor de perfect whey protein van XXL.

Er is een redelijk grote kans dat ze het nu op orde hebben. Zou wel erg dom zijn als ze claimen het te hebben opgelost wanneer er een grote kans is dat het nog een keer door iemand getest gaat worden.

Voor de prijs hoef je het niet te laten, gaat vooral uit principe dat ze mensen hebben opgelicht.

Ik zou persoonlijk zelf gaan voor de perfect whey protein van XXL.

Dit. Je mag er vanuit gaan dat ze de fout (waar deze ook ligt) één keer begaan en nooit weer. Een dergelijk groot bedrijf gaat zijn bestaan niet op het spel zetten door opnieuw dezelfde fout te begaan. Bewust of onbewust. Ze móeten nu wel toezicht op de productie en labels houden. Normaliter is Whey Perfection een prima product (zeker gezien de prijs), iedereen is jaren tevreden geweest. Ik zie liever een nieuwe, onafhankelijke test welke bevestigen dat de formule ook daadwerkelijk is aangepast voordat ik me opnieuw aan de Whey Perfection waag, maar ik schrijf ze niet af.

Terug
Naar boven