MuscleMeat

:)

Clean door bulken en tegen het voorjaar cutten

Het is winter, zou nog minstens 3 maanden door bulken

Borst lijkt achter te lopen?

Oefeningen, sets en reps dat je doet voor borst?

Probeer borst eens op je eerste trainingsdag als eerste spiergroep te zetten of zelfs borst 2x pw te trainen.

DB bench press ipv. BB bench press?

(clean)bulken

• Topic Starter Topic Starter
Oefeningen, sets en reps dat je doet voor borst?

Probeer borst eens op je eerste trainingsdag als eerste spiergroep te zetten of zelfs borst 2x pw te trainen.

DB bench press ipv. BB bench press?

Ik doe een full body workout op maandag, woensdag en vrijdag. Meestal 3x8 of 3x10 reps. De oefeningen wissel ik af. Bijvoorbeeld:

Maandag: BB bench press, incline DB bench press
Woensdag: DB bench press, incline BB bench press
Vrijdag: DB fly's, incline DB press

Gewicht verlagen, goed de focus op het "squeezen" leggen. Ego thuis laten dus.

Ik doe een full body workout op maandag, woensdag en vrijdag. Meestal 3x8 of 3x10 reps. De oefeningen wissel ik af. Bijvoorbeeld: Maandag: BB bench press, incline DB bench press Woensdag: DB bench press, incline BB bench press Vrijdag: DB fly's, incline DB press

Full body eruit gooien, en met een split schema gaan werken. Als beginners is fullbody leuk, maar (naar mijn ervaring) heb je op den duur toch echt een splitschema nodig wil je je spiergroepen zwaar genoeg kunnen belasten om ze daadwerkelijk die prikkel te kunnen blijven geven om te groeien. Maar goed, dat is mijn mening.

ja split of ppl, En welke repranges doe je fb nu dan?

ja split of ppl, En welke repranges doe je fb nu dan?

3x8

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Om het een beetje samen te vatten kan ik dus het best nog 3 maanden doorgaan met (clean)bulken en dan gaan cutten. En in plaats van een full body schema split gaan doen?

Wat is deze haat tegen full body? Vooral voor beginners is dit zeker de beste manier van trainen. Focus voor de bench op je schouderbladen naar achter te houden en je borstbeen vooruit te steken.
https://www.youtube.com/watch?v=33mjoyc5JbE

Ik zal me nog meer gaan focussen op houding.

Laatst bewerkt:
Oke ik ga meer op mijn houding letten. Ik ga nog 3 maanden door met (clean) bulken. Ik zit nou alleen wel te twijfelen of ik door zou gaan met 3 daags fullbody of toch een split zou gaan doen.

Terug
Naar boven