Fitness Seller

---

Macbook pro retina 13", heerlijke laptop.

macbook is idd het beste wat er is als je geen games gaat spelen. Gemakkelijke keuze dus en helemaal voor jou budget

Goed zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Macbook pro retina 13", heerlijke laptop.
macbook is idd het beste wat er is als je geen games gaat spelen. Gemakkelijke keuze dus en helemaal voor jou budget
Is indd een prachitge machine en zeker voor lange termijn, daarnaast is ie ook waarde vaster, maar het de prijs waard vraag ik me af?

Zou je dan voor de 8gb of 16gb Ram gaan?

Welke zou jij aanraden Ray? :D

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

nvm, 16 gb zal ik nauwelijks gebruiken. 8gb is wel genoeg

Dell e7450?

Een Macbook voldoet prima aan je eisen, natuurlijk wel wat aan de dure kant. Acer is ook een prima laptop voor school.
Kijk ook even naar het gewicht aangezien je niet met een 4KG MSI laptop wil sjouwen.

Met jouw eisen zou ik gaan voor de Mac, alleen 13" is wel klein naar mijn mening, zeker voor fotobewerking. 15" Past ook nog in een gouwe ouwe eastpack.

Ja, vind het een lastige keuze. Een laptop van 700 euro kan je ook prima nemen, maar ik zal dan nooit echt 100% tevreden zijn (accuduur te kort, scherm niet goed genoeg of te weinig geheugen etc.)

Laatst bewerkt:
Ja, vind het een lastige keuze. Een laptop van 700 euro kan je ook prima nemen, maar ik zal dan nooit echt 100% tevreden zijn (accuduur te kort, scherm niet goed genoeg of te weinig geheugen etc.)

Wat betreft het geheugen, een externe harde schijf is niet zo gek duur (30-70€?).

Ik heb voor een Macbook Air gekozen een 6-tal maanden geleden en tot op heden nog steeds super tevreden! Dit had ik al veel eerder moeten doen. Batterijduur was echt van belang voor mij en jawel... dat is dus beestig bij deze laptops. Ook het opstarten in combinatie met een SSD is gewoonweg crazy. Nee nee ... ik was heel negatief over Apple vroeger maar het laptop verhaal doen ze gewoonweg goed.

8 gig trouwens hier met een i5.

Mijn vriendin heeft een Macbook Pro en als we ze naast elkaar houden dan merk je het verschil in gewicht wel behoorlijk! Ondanks het retina vs non-retina verhaal zou ik geen seconde twijfelen en opnieuw de Air nemen. Wait ... wut .. nieuwe Macbook ^^

Deze? Maar gezien je eisen kan je er een van tussen de 800-1000euro wel vinden.

Lenovo IdeaPad Y50-70
http://www.laptopshop.nl/product/555797/category-45702/lenovo-ideapad-y50-70-59436467.html

Meer grote gaminglaptops, terwijl dat niet m'n interesse is :o ziet er wel nice uit

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Ik heb voor een Macbook Air gekozen een 6-tal maanden geleden en tot op heden nog steeds super tevreden! Dit had ik al veel eerder moeten doen. Batterijduur was echt van belang voor mij en jawel... dat is dus beestig bij deze laptops. Ook het opstarten in combinatie met een SSD is gewoonweg crazy. Nee nee ... ik was heel negatief over Apple vroeger maar het laptop verhaal doen ze gewoonweg goed.

8 gig trouwens hier met een i5.

Mijn vriendin heeft een Macbook Pro en als we ze naast elkaar houden dan merk je het verschil in gewicht wel behoorlijk! Ondanks het retina vs non-retina verhaal zou ik geen seconde twijfelen en opnieuw de Air nemen. Wait ... wut .. nieuwe Macbook ^^

kwa accuduur is air indd goed, maar scherm en specs lopen gewoon achter op concurrentie
En een gemaximaliseerde air zit aan de prijs van een pro, dus zie niet het nut erin :D

Sorry maat was even weg en sorry voor de lullige reply :o
maar ik persoonlijk zou toch voor 16Gb gaan als dit gewoon in je budget past,

aangezien je aangaf een MIL tabs open te kunnen hebben :)
daarvoor is een QC ook wel handig trouwens..

Ik zal zo even de tijd nemen om je links aan te klikken..
ben ik later weer terug :thumb:

Meer grote gaminglaptops, terwijl dat niet m'n interesse is :o ziet er wel nice uit

15 inch is niet zo groot :p En toch wel handig het formaat voor wat je hem wil gebruiken.

Alvast voldoende Ram, goede grafische kaart en processor. Het scherm kan iets beter, maar is goed.

Photoshoppen op een 13" of kleiner lijkt mij ook niets. Zou dan minimaal wel voor een 14" ultrabook gaan. Jammer dat fujitsu op dit moment alleen een hele dure voert. Die van Fujitsu zijn namelijk erg fijn!

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven