Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is indd een prachitge machine en zeker voor lange termijn, daarnaast is ie ook waarde vaster, maar het de prijs waard vraag ik me af?macbook is idd het beste wat er is als je geen games gaat spelen. Gemakkelijke keuze dus en helemaal voor jou budget

Ja, vind het een lastige keuze. Een laptop van 700 euro kan je ook prima nemen, maar ik zal dan nooit echt 100% tevreden zijn (accuduur te kort, scherm niet goed genoeg of te weinig geheugen etc.)
Deze? Maar gezien je eisen kan je er een van tussen de 800-1000euro wel vinden.
Lenovo IdeaPad Y50-70
http://www.laptopshop.nl/product/555797/category-45702/lenovo-ideapad-y50-70-59436467.html
ziet er wel nice uitIk heb voor een Macbook Air gekozen een 6-tal maanden geleden en tot op heden nog steeds super tevreden! Dit had ik al veel eerder moeten doen. Batterijduur was echt van belang voor mij en jawel... dat is dus beestig bij deze laptops. Ook het opstarten in combinatie met een SSD is gewoonweg crazy. Nee nee ... ik was heel negatief over Apple vroeger maar het laptop verhaal doen ze gewoonweg goed.
8 gig trouwens hier met een i5.
Mijn vriendin heeft een Macbook Pro en als we ze naast elkaar houden dan merk je het verschil in gewicht wel behoorlijk! Ondanks het retina vs non-retina verhaal zou ik geen seconde twijfelen en opnieuw de Air nemen. Wait ... wut .. nieuwe Macbook ^^

Meer grote gaminglaptops, terwijl dat niet m'n interesse isziet er wel nice uit
En toch wel handig het formaat voor wat je hem wil gebruiken.