MuscleMeat

Shocking News Gewoon bloot

Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?


  • Totaal stemmers
    45

Bezoekers in dit topic

Als jouw zoontje nagellak wilt dragen moet ie dat lekker zelf weten. En als jij daar ok mee bent, prima, het is tenslotte jouw en niet mijn kind.

Maar het gaat er niet om wat jouw (of andersman) kind doet. Het gaat erom wat volwassenen (leraren) willen stimuleren bij mijn kind. Als mijn kind thuiskomt met nagellak en ik van hem te horen krijg dat de leraar dit actief bij hem heeft gestimuleerd, dan zal ik daar niet luchtig op reageren tegen die leraar en het schoolbestuur.
Ik zie het al voor mij hoe jij verhaal komt halen op school.

foto mag gebruikt worden 🙃
20201205_150648.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als jouw zoontje nagellak wilt dragen moet ie dat lekker zelf weten. En als jij daar ok mee bent, prima, het is tenslotte jouw en niet mijn kind.

Maar het gaat er niet om wat jouw (of andersman) kind doet. Het gaat erom wat volwassenen (leraren) willen stimuleren bij mijn kind. Als mijn kind thuiskomt met nagellak en ik van hem te horen krijg dat de leraar dit actief bij hem heeft gestimuleerd, dan zal ik daar niet luchtig op reageren tegen die leraar en het schoolbestuur.
Is er al een keer een voorval geweest van een leraar die een jongetje actief heeft gestimuleerd om nagellak te dragen?
 
Er zijn hier geen scholen die zoiets promoten. Ja, toen dat jochie met terminale kanker geld op ging halen door nagels te lakken. Toen heb ik mijn nagels trouwens ook laten lakken.

En dan nog. Kinderen houden van verkleden, rollenspellen en je voordoen als iemand anders. Dat heeft echt helemaal geen invloed op hun latere sexuele voorkeur.

Andersom hoor ik wel vaker, dat ouders aan het gedrag van hun kind op vrij jonge leeftijd toch achteraf wel hadden kunnen zien dat ze een andere geaardheid hadden. Iemand homo maken, of transgender of whatever kan echt niet zomaar. Op die ene compleet verknipte figuur na die echt niet meer weet wie hij of zij is. Met wat aandacht en liefde voorkom je dat al gauw.
 
Heeft een uitleg in detail of een luchtige manier enig gevolgen hoe een kleuter ergens over na gaat denken?
Denk dat je er niet van uit hoeft te gaan dat je zoon of dochter de volgende dag al om geslachtsverandering zal smeken. Laat ze meteen dan ook even de bloederige operatie zien wat er gaat als we dan toch all in gaan. :D
Ik deel die mening. Wat is er dan mis met informatie verschaffen die aansluit op hun niveau?

Ik blijf wel altijd verbaast staan hoe een man zich vrouw zou kunnen "voelen" als je dat nog nooit ervaren hebt. Het willen zijn kan ik mij inbeelden, misschien vind je het mooier.
Maar het voelen is een beetje raar. Ik kan mij ook geen Afrikaan voelen, of Japanner, of misschien wel geen mens maar een dier. Of moet dat dan ook kunnen?
Ik begrijp dat ook niet, ik voel me ook niet man of blank, ik ben het gewoon. Maar ontkennen dat er mensen zijn die daar anders overdenken werkt imo ook. Ik ben agnost en vind dat religie ons heden ten dage meer kost dan oplevert, toch lijkt het me goed dat mijn kinderen leren dat er mensen bestaan die wel in God oid. geloven.
 
Er zijn hier geen scholen die zoiets promoten. Ja, toen dat jochie met terminale kanker geld op ging halen door nagels te lakken. Toen heb ik mijn nagels trouwens ook laten lakken.

En dan nog. Kinderen houden van verkleden, rollenspellen en je voordoen als iemand anders. Dat heeft echt helemaal geen invloed op hun latere sexuele voorkeur.

Andersom hoor ik wel vaker, dat ouders aan het gedrag van hun kind op vrij jonge leeftijd toch achteraf wel hadden kunnen zien dat ze een andere geaardheid hadden. Iemand homo maken, of transgender of whatever kan echt niet zomaar. Op die ene compleet verknipte figuur na die echt niet meer weet wie hij of zij is. Met wat aandacht en liefde voorkom je dat al gauw.
Iemand transgender maken kan dus zeker weten wel. Genoeg pubers die met zichzelf in de knoop zitten, vervolgens het hele transformatie proces doorstaan en daar later zeer veel spijt van hebben. Een zeer groot deel van deze transgenders kampt dan ook met depressiviteit. (Al zeggen pro- ransformatiebronnen dat dit slechts 1% is).

Daarom moet je deze shit dus ook niet stimuleren bij kinderen waarvan, no shit, het brein dus nog lang niet volwassen is.
 
Iemand transgender maken kan dus zeker weten wel. Genoeg pubers die met zichzelf in de knoop zitten, vervolgens het hele transformatie proces doorstaan en daar later zeer veel spijt van hebben. Een zeer groot deel van deze transgenders kampt dan ook met depressiviteit.
Die waren op voorhand al zwakzinnig. Dan is het juist goed voor de soort dat die zich niet meer kunnen voortplanten. :trollface:
 
Die waren op voorhand al zwakzinnig. Dan is het juist goed voor de soort dat die zich niet meer kunnen voortplanten. :trollface:
Dat heb ik dus met al die transgenders, met name diegene die vervolgens wedstrijden willen doen in vrouwensport. Waar zijn trouwens al die transgenders in de mannensport?

Is er al een keer een voorval geweest van een leraar die een jongetje actief heeft gestimuleerd om nagellak te dragen?
Vast wel.
 
Iemand transgender maken kan dus zeker weten wel. Genoeg pubers die met zichzelf in de knoop zitten, vervolgens het hele transformatie proces doorstaan en daar later zeer veel spijt van hebben. Een zeer groot deel van deze transgenders kampt dan ook met depressiviteit. (Al zeggen pro- ransformatiebronnen dat dit slechts 1% is).

Daarom moet je deze shit dus ook niet stimuleren bij kinderen waarvan, no shit, het brein dus nog lang niet volwassen is.
Ook onafhankelijke bronnen komen zo'n 1-4% uit. Waardoor ga jij er van uit dat dat hoger zou moeten liggen?

Als je in Nederland in dat traject stapt moet je een maanden- tot jarenlang proces door (in tegenstelling tot in Amerika naar het schijnt), juist om mensen eruit te filteren die "in de knoop liggen met zichzelf" en een verkeerde beslissing zouden maken. Je kan niet zomaar op een dag naar een chirurg stappen met de vraag om van geslacht te veranderen.

Vind het sowieso bijzonder dat mensen zich zo druk maken om wat een ander met z'n leven wilt doen. Dat je dat niet aan kinderen hun neus moet/wilt hangen snap ik nog, tenzij ze er zelf vragen over zouden hebben, maar volwassen mensen die zich zo druk maken om mannen die nagellak willen dragen of die paar transpersonen. :emo:
 
Je kan niet zomaar op een dag naar een chirurg stappen met de vraag om van geslacht te veranderen.
Nee, het begint dan ook niet bij de chirurg maar bij hormoonbehandeling. En die behandeling is effectiever als je daar op een zo jong mogelijke leeftijd mee start.

En dat is dus de crux. Voorstanders vinden dus dat je zo jong mogelijk moet beginnen. Tegenstanders vinden dat kinderen nog helemaal niet in staat zijn om zo'n life-changing beslissing te maken.

Dus wat ga je doen? Het is toch bizar dat je pas op je 18e alcohol mag drinken, maar op een veel jongeren leeftijd al met een hormoonbehandeltranject mag beginnen om te transitioneren naar een ander geslacht.

In mijn optiek zijn we compleet doorgeslagen. De media probeert het allemaal de normaliseren. Maar het is niet normaal.
 
Nee, het begint dan ook niet bij de chirurg maar bij hormoonbehandeling. En die behandeling is effectiever als je daar op een zo jong mogelijke leeftijd mee start.

En dat is dus de crux. Voorstanders vinden dus dat je zo jong mogelijk moet beginnen. Tegenstanders vinden dat kinderen nog helemaal niet in staat zijn om zo'n life-changing beslissing te maken.

Dus wat ga je doen? Het is toch bizar dat je pas op je 18e alcohol mag drinken, maar op een veel jongeren leeftijd al met een hormoonbehandeltranject mag beginnen om te transitioneren naar een ander geslacht.

In mijn optiek zijn we compleet doorgeslagen. De media probeert het allemaal de normaliseren. Maar het is niet normaal.
De hormoonbehandeling mag sowieso pas starten vanaf een leeftijd van 16 jaar, ik denk dat het gros er tegen die tijd wel uit is of hij/zij mogelijk trans is en in het traject wilt stappen met een psycholoog. Ik ken de details niet maar het lijkt me sterk dat ze zo'n hormoonbehandeling zouden opstarten wanneer er ook maar enige twijfel is bij de patiënt.

Ik heb de indruk dat ze het in Nederland sowieso meer proberen "door te drukken" in de media. Ik heb hier niet de indruk dat ze het willen normaliseren (het is ook niet "het normaal" en zal het nooit zijn) maar dat ze wel willen dat mensen accepteren dat deze mensen er ook zijn. En daar heb ik persoonlijk ook 0,0 problemen mee, ze doen lekker zelf wat ze willen met hun leven.
 
Wat bedoel je met zo jong mogelijk? Voor de pubertijd, of als kleuter?
Het beste resultaat behaal je als er voor de geboorte al mee begonnen wordt. ;)
 
Voor/rondt de pubertijd. Ze krijgen dan puberty blockers.
Denk niet dat je dat helemaal kan gelijkstellen aan de hormoonbehandeling die ze kunnen krijgen vanaf 16 jaar. De behandeling met puberty blockers is ook niet definitief en kan omgekeerd worden.
 
Gaat vaak genoeg fout, natuurlijk vooral in retard land de VS. Ouders waarvan het knulletje wat femin trekken heeft ze pre bubertijd al de transitie ingaan en naderhand blijkt dat de persoon gewoon homo is. Fucked en scarved for life.
 
Gaat vaak genoeg fout, natuurlijk vooral in retard land de VS. Ouders waarvan het knulletje wat femin trekken heeft ze pre bubertijd al de transitie ingaan en naderhand blijkt dat de persoon gewoon homo is. Fucked en scarved for life.
Maar dat zijn in Nederland in ieder geval uitzonderingen... Dat de gezondheidszorg in de VS faalt is een ander probleem.

Aan de andere kant ben je ook "fucked and scarved for life" als je wel trans bent, maar eerst jarenlang depressief bent, en een transitie pas als volwassene ondergaat. De pubertijd is ook onomkeerbaar.
 
Back
Naar boven