Fitness Seller

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Merk dat dit steeds vaker uit de hand loopt, pas die transgender vrouw/man die kampioen zwemmen is geworden bij de vrouwen aangezien het een man is/was.
En dit verdwijnt van zelf als we er geen aandacht aan schenken? Ik vind het ook een belediging voor de vrouwelijke sporters en denk dat er betere regels kunnen worden gemaakt als het niet genegeerd worden dat er nu eenmaal transgender personen zijn.

Sowieso helpt al dat krampachtige gedoe over sex, secure voorkeur enz helemaal niets. Kinderen spelen nog steeds doktertje, vragen zich nog steeds af waarom meisjes er anders uitzien dan jongens. En ze willen ook weten waar kinderen vandaan komen.

En dat vragen ze zich best vroeg af. Niet zo gek, want eten, drinken en je voortplanten zijn zo ongeveer de belangrijkste dingen die levende wezens doen.

Ik begrijp je weer eens niet.

Omdat zij dat op die leeftijd door had, moet je het serieus nemen als ze op 5 jarige leeftijd zegt dat ze een jongetje wil zijn? ??? En dat is totáál anders dan wanneer ze zegt dat ze bijvoorbeeld een prinsesje wil zijn?

Volgens mij is dat gewoon allemaal onschuldig, hoort het bij de leeftijd, en tillen we er veel te zwaar aan
En jij begrijpt mij niet. Ik heb nergens gezegd dat je het serieus moet nemen als een vijfjarige zegt dat die van geslacht wil veranderen. Ik zeg alleen dat ik de vraag van een vijfjarige of je als vrouw man ooit man kan worden niet uit de weg ga.

Is er eigenlijk wel een "gender" probleem of heeft vooral social media dit gehypt en doen we alsof 1 op de 10 zich niet thuis voelt wanneer men moet kiezen naar welke toilet ze moeten gaan?

Kwam gisteren ook weer zo'n woke n*ger tegen met een wit shirt met daarop het continent Afrika in de regenboogkleuren. Wat wil je hier mee denk ik dan.

Dan zou ik zeggen dat kan, dan doe je als jongen een pruik op en lippenstift en ben je die dag een meisje.

Als ze dan zeggen "ja maar dan ben je geen echt meisje" dan zeg je "ja niet helemaal echt natuurlijk maar je ziet er dan wel zo uit."
Ja en het vriendinnetje zegt dat een dokter de p**mel van een man kan afsnijden, maar dan ben je toch nog geen vrouw of wel? En bewaren ze die p**mels dan voor als een vrouw een man wil worden?

En dit verdwijnt van zelf als we er geen aandacht aan schenken? Ik vind het ook een belediging voor de vrouwelijke sporters en denk dat er betere regels kunnen worden gemaakt als het niet genegeerd worden dat er nu eenmaal transgender personen zijn.
Er was niets mis met de oude regels

Hoor het al, komende generatie is al afgeschreven. 💁‍♂️

Volgens de oude regels waren de mannen van dit forum die deze sport serieus nemen ook uitschot. Om over de vrouwen maar niet te praten.
Bodybuilding was een beetje aso in het verleden, veel asoos en met gear helemaal een zootje ongeregeld. Inclusief de te blonde viswijfen.
Maar ja... voetbal dannn.

Volgens mij het probleem dat er nu een generatie bekrompen onzekere menen kinderen op de wereld hebben gezet. Waarom zou bijvoorbeeld mijn zoontje straks niet met nagellak op naar school mogen. Het is onschuldig en totaal onbelangrijk, omdat hij dit de volgende week alweer vergeten is.
Als jouw zoontje nagellak wilt dragen moet ie dat lekker zelf weten. En als jij daar ok mee bent, prima, het is tenslotte jouw en niet mijn kind.

Maar het gaat er niet om wat jouw (of andersman) kind doet. Het gaat erom wat volwassenen (leraren) willen stimuleren bij mijn kind. Als mijn kind thuiskomt met nagellak en ik van hem te horen krijg dat de leraar dit actief bij hem heeft gestimuleerd, dan zal ik daar niet luchtig op reageren tegen die leraar en het schoolbestuur.

Hoe noem je iemand die niet weet wat voor geslacht die is? “In de war”

Ja en het vriendinnetje zegt dat een dokter de p**mel van een man kan afsnijden, maar dan ben je toch nog geen vrouw of wel? En bewaren ze die p**mels dan voor als een vrouw een man wil worden?

Heeft een uitleg in detail of een luchtige manier enig gevolgen hoe een kleuter ergens over na gaat denken?
Denk dat je er niet van uit hoeft te gaan dat je zoon of dochter de volgende dag al om geslachtsverandering zal smeken. Laat ze meteen dan ook even de bloederige operatie zien wat er gaat gebeuren als we dan toch allin gaan. :D

Ik blijf wel altijd verbaast staan hoe een man zich vrouw zou kunnen "voelen" als je dat nog nooit ervaren hebt. Het willen zijn kan ik mij inbeelden, misschien vind je het mooier.
Maar het voelen is een beetje raar. Ik kan mij ook geen Afrikaan voelen, of Japanner, of misschien wel geen mens maar een dier. Of moet dat dan ook kunnen?

Terug
Naar boven