physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hebben we al bekeken, zelfs sessies bij een psychiater gehad daarvoor. Wel ben ik enorm met het probleem bezig, elke dag maar aan het lezen wat het kan zijn, wat het kan oplossen etc. Bij de psychiater was ik klaar daar zij vond dat op psychisch gebied alles goed was. Ik ben wel een enorme perfectionist waarbij alles goed moet gaan en ik enorm kan stressen/piekeren.
Chagrijnig, moe gevoel en hoofdpijn kan ook voorkomen bij overmatig gebruik van caffeine, ben je niet teveel gefocused dat je probleem per sé bij een testosteronprobleem ligt?
Top dankjewel, ik sta open voor alles om me beter te voelen het duurt nu wel iets te lang. Die hoofdpijn die ik voel, die zit er echt. Vandaar dat ik vandaag weer ben gaan bellen. De second opinion kan niet eerder, enkel op aanvraag van huisarts. Huisarts is op vakantie. Endocrinoloog van het huidige ziekenhuis gebeld en zij kunnen niks doen voor mij. Vrijdag kan ik naar de vervangende huisarts en die gaat dan bekijken wat ze voor me kan doen. Ik vind de gang van zaken rondom mijn situatie echt belabberd. Echte huisarts nam het in het begin totaal niet serieus en doet dat nu pas wel nadat mijn ouders woedend voor zijn neus gestaan hebben. Nu is hij weer op vakantie, dus het zit niet echt mee ---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ---------- Alles is eigenlijk begonnen met het vasthouden van enorm veel vocht. Ik ga de foto's er van niet online gooien want ik schaam me er enorm voor. Maar een tijd geleden kwam ik in één nacht 5kg aan. Ik volgde gewoon mijn normale dieet, vezel- en vochtinname zaten goed maar ik was enorm opgeblazen. Er was duidelijk iets mis met de vochthuishouding. Internist en huisartsen hebben tot op het moment nog niet kunnen zeggen wat de oorzaak was.
Het kan echt psychisch zijn, zoals velen hier ook zeggen. Zelf ook gehad met bijv haaruitval elke dag depressiever en werd helemaal gek door het stress ook hoofdpyn minder slapen meer haaruitval. Drna dacht ik weetje wat FUCKIT! Wordt ik maar kaal kan ik harder gaan op aas. En nu merk ik dat ik minder haaruitval heb. Als jij je er zelf helemaal gek mee maakt en elke seconde eraan denkt ga je je zelf automatisch erger voelen. Ik denk dat je door het denken ook minder slaapt en gewoon lichamelijk en geestelijk moe bent waardoor je ook die hoofdpyn veroorzaakt. Als je er zo erg mee zit gewoon test erin duwen en voel jeje weer een beest...
Nogmaals jonge beterschap maar dit moest ik kwijt. Maak je je zelf niet gek hou je kalm en denk er niet te veel aan zo richt jij zelf meer schade aan je lichaam.