Fitness Seller

-

Hij zit er zo erg mee als hij het omhoog wil hebben is dat de optie. Ik zeg niet doen maar dat is ook een optie.

Dat had u inderdaad al een keer geadviseerd. Cools adviseert mij 500iu hcg e3d, dit 5x gevolg door 14 dagen 50mg clomid. Maar omdat ik 10 oktober die afspraak heb, is het dan verstandig dat af te wachten of?

Dit hielp bij bij nav test perikelen na een epi kuur. Wilt dus niet zeggen dat het bij jou ook werkt, maar het zou het overwegen waard kunnen zijn.

Hij zit er zo erg mee als hij het omhoog wil hebben is dat de optie. Ik zeg niet doen maar dat is ook een optie.

Lijkt me geen optie, gegarandeerd verpestte bloedwaarden en als hij dat weer een weekje of drie volhoudt kan hij van voor af aan beginnen...

Misschien is het ook ook relevant om te melden hoe het al die maanden met je voeding en gewicht gaat en dat je herstellend bent van extreem laag vet%

Ja het zal terugkeren naar zijn ouwe waardes. Ik ken een gozer die heel zijn leven lang aan de test zit en er niet meer zonder mee kan. Maar hij zegt dat hij dermee goed voelt...

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Misschien ZMA/Melatonine/Test boosters?

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Hoe oud ben je btw?

Je hebt ook gelijk in de zin dat het mijn leven enorm beïnvloed. Ja ik heb meerdere topics geopend over het probleem en die niet up-to-date gehouden. Ik ben van plan hier de rest van mijn ervaringen te delen. Dankjewel! Heb je zelf ervaring met gelijksoortige problemen?

Ja goed idee om hier te blijven posten.

Ik heb zelf een behoorlijke worsteling doorgemaakt. Verschillende dingen geprobeerd en voor mij ligt de sleutel in ontspanning en mindfulness. Het is wonderlijk wat er met je gebeurd als je echt beseft en voelt dat gedachten slechts gedachten zijn, dat gedachten bepaalde emoties veroorzaken en en dat je daar zelf de baas over bent. Het is een soort bevrijding :)

Nogmaals succes, en laat weten hoe het verder gaat.

P.S.
Niet luisteren naar advies over AAS

Net zoals wat skydirk zegt een tijdje clomid nemen op 25mg ed. Ik weet niet of iemand je ook al heeft aangeraden om vit d3 te nemen? Bij deze.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Dat had u inderdaad al een keer geadviseerd. Cools adviseert mij 500iu hcg e3d, dit 5x gevolg door 14 dagen 50mg clomid. Maar omdat ik 10 oktober die afspraak heb, is het dan verstandig dat af te wachten of?

Je kan wachten tot na 10 oktober, dat is verstandiger. Als je dokter je testosteron wil voorschrijven, spreek hem dan over clomid. Neem desnoods wat onderzoeken mee op papier. Als je met clomid geholpen bent, is het een betere optie omdat je daarmee je ballen niet op non actief zet maar net het omgekeerde. Ze worden geactiveerd om meer testosteron te maken.

Laatst bewerkt:
Alleen clomid gaat niet voldoende zijn gezien het probleem niet bij je hypofyse ligt. Als dit zo was zou je LH en FSH te laag zijn icm laag testosteron. Clomid gaat alleen je aanmaak van LH en FSH verhogen terwijl je juist je leydig cellen gevoeliger moet krijgen gezien het probleem daar ligt.

Lage dosis hcg 500iu e3d gedurende 2 weken met daarna 50mg clomid gedurende 14 dagen gaat je probleem verhelpen.

Test ligt toch binnen de marge?

Dit klinkt toch echt als een stukje obsessief op zoek naar een oplossing voor een 'probleem'.

Dat je geen zin hebt om te wippen terwijl je meid lekker is dat legt wel wat druk op de situatie. Neuken is niet meer leuk als je het per see leuk moet vinden.

ZMA neem je al zie ik. Dat hielp mij wel goed tegen burn-out verschijnselen.

Klinkt voor mij beetje als depressie die je beter oplost door juiste rust en ontspanning staat tot constructieve inspanningsverhouding. Minder proberen het 'probleem' op te lossen, simpelweg struktureel je leven hervatten en niet meer achterom kijken.

Test is te laag, moet minimum 11 zijn en beste is 13 of erboven. ZMA gaat alleen voor meer vrije test zorgen.

De klachten zijn door deze testwaarde duidelijk te verklaren.

Met lage dosis hcg is dit vrij makkelijk op te lossen gezien dit je LH receptoren gevoeliger maakt. Gevolgd door een nakuur natuurlijk.

Test is te laag, moet minimum 11 zijn en beste is 13 of erboven. ZMA gaat alleen voor meer vrije test zorgen.

De klachten zijn door deze testwaarde duidelijk te verklaren.

Met lage dosis hcg is dit vrij makkelijk op te lossen gezien dit je LH receptoren gevoeliger maakt. Gevolgd door een nakuur natuurlijk.

Waarom probeer ik ook mee te praten....

Alleen clomid gaat niet voldoende zijn gezien het probleem niet bij je hypofyse ligt. Als dit zo was zou je LH en FSH te laag zijn icm laag testosteron. Clomid gaat alleen je aanmaak van LH en FSH verhogen terwijl je juist je leydig cellen gevoeliger moet krijgen gezien het probleem daar ligt.

Lage dosis hcg 500iu e3d gedurende 2 weken met daarna 50mg clomid gedurende 14 dagen gaat je probleem verhelpen.

Zijn LH is laag. Als die verhoogd wordt, gaat dat wel zijn ballen activeren. Indien hij een hoge LH waarde zou hebben in combinatie met een laag testosteron, zou je kunnen zeggen dat hij zijn leydig cellen gevoeliger zou moeten maken. Maar langs de andere kant kan hij zonder probleem even HCG nemen om zijn leydig cellen gevoeliger te maken voor hij met clomid begint.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Het lijkt wel of je alles op een bordje uitgekauwd wilt hebben. Lees jezelf even in jongen.

Je vraagt of ik uitgebreider wil zijn? Wathet bij mij deed? Nou, dat wat het zou horen te doen..

Waarom probeer ik ook mee te praten....

Je kan maar proberen he :p

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Zijn LH is laag. Als die verhoogd wordt, gaat dat wel zijn ballen activeren. Indien hij een hoge LH waarde zou hebben in combinatie met een laag testosteron, zou je kunnen zeggen dat hij zijn leydig cellen gevoeliger zou moeten maken. Maar langs de andere kant kan hij zonder probleem even HCG nemen om zijn leydig cellen gevoeliger te maken voor hij met clomid begint.

Zijn LH is niet laag. 2 is voldoende en je moet ook zien naar FSH gezien beiden door GnRH gestimuleerd worden van de hypothalamus uit. FSH is 6, dus niets mis met zijn hypofyse.

Je kan ook een stijging in testosteron zien met toch dezelfde LH en FSH waardes. Dus vrij zeker ligt het aan de LH receptor gevoeligheid van de leydig cellen in de teelballen.

HCG met daarna clomid lost dit perfect op. Als LH onder 1 was en FSH onder 2 dan zou je aan een probleem met de hypofyse kunnen denken. FSH ligt meestal wat hoger dan LH.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik lees dat je al Vitamine D3 en Zink slikt. Enige wat ik nog nergens heb gelezen is of je wel genoeg vetten binnenkrijgt. Zonder vet in je voedsel geen testosteron. Is je cholesterol ook wel eens getest (aangezien test uit cholesterol wordt gemaakt?). Verder altijd fijn om je zink en vitamine D eens een keer te laten weten. Al is het maar om zaken uit te sluiten.

Terug
Naar boven