Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had u inderdaad al een keer geadviseerd. Cools adviseert mij 500iu hcg e3d, dit 5x gevolg door 14 dagen 50mg clomid. Maar omdat ik 10 oktober die afspraak heb, is het dan verstandig dat af te wachten of?
Hij zit er zo erg mee als hij het omhoog wil hebben is dat de optie. Ik zeg niet doen maar dat is ook een optie.
Je hebt ook gelijk in de zin dat het mijn leven enorm beïnvloed. Ja ik heb meerdere topics geopend over het probleem en die niet up-to-date gehouden. Ik ben van plan hier de rest van mijn ervaringen te delen. Dankjewel! Heb je zelf ervaring met gelijksoortige problemen?
Dat had u inderdaad al een keer geadviseerd. Cools adviseert mij 500iu hcg e3d, dit 5x gevolg door 14 dagen 50mg clomid. Maar omdat ik 10 oktober die afspraak heb, is het dan verstandig dat af te wachten of?
Test is te laag, moet minimum 11 zijn en beste is 13 of erboven. ZMA gaat alleen voor meer vrije test zorgen.
De klachten zijn door deze testwaarde duidelijk te verklaren.
Met lage dosis hcg is dit vrij makkelijk op te lossen gezien dit je LH receptoren gevoeliger maakt. Gevolgd door een nakuur natuurlijk.
Alleen clomid gaat niet voldoende zijn gezien het probleem niet bij je hypofyse ligt. Als dit zo was zou je LH en FSH te laag zijn icm laag testosteron. Clomid gaat alleen je aanmaak van LH en FSH verhogen terwijl je juist je leydig cellen gevoeliger moet krijgen gezien het probleem daar ligt.
Lage dosis hcg 500iu e3d gedurende 2 weken met daarna 50mg clomid gedurende 14 dagen gaat je probleem verhelpen.

Zijn LH is laag. Als die verhoogd wordt, gaat dat wel zijn ballen activeren. Indien hij een hoge LH waarde zou hebben in combinatie met een laag testosteron, zou je kunnen zeggen dat hij zijn leydig cellen gevoeliger zou moeten maken. Maar langs de andere kant kan hij zonder probleem even HCG nemen om zijn leydig cellen gevoeliger te maken voor hij met clomid begint.
Bedankt Cools, ik heb echt de ballen verstand van de werking tussen LH, FSH en testosteron