XXL Nutrition

3e kuur advies gevraagd test/tren/primo/winny

Bezoekers in dit topic

lelouch

Novice
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal...

Ten eerste mijn stats

Ik ben nu 24jr 92.9kg met een vp van ong 13/14% (huidplooi)
Ben begonnen met trainen op mijn 17e

Op mijn 19e en 20ste heb ik mijn eerste 2 kuren gedaan bestaande uit:
1e - Test e 500mg - bold 6xxmg (exact weet ik niet meer)
2e - test p/e - 250/100 - tren 200

Nu wil ik tog aan mijn 3e kuur beginnen en omdat ik me al lang niet meer in verdiept hebt vraag ik hier graag om advies.

Kuur idee
wk 1 t/m 6 winny
wk 1 t/m 12 test e 500mg
wk 1 t/m 6/8 tren e - 200mg
wk 1 tm 6/8 primo 100mg (200?)

Nakuur wk 14

Nu twijfel ik bij tren en primo om 6 of 8 weken te doen. Verder heb ik nog nooit met primo gekeurd en weet niet of 100 te weinig is.. mischien 200 doen?

Bedoeling van de kuur is tog lager in vp gaan en wat massa bij pakken.
Voeding is in orde

Last but not least
Dit is idd mijn eerste topic. Ik heb jaren lang meegelezen. Veel zelf onderzoek. Maar over het aanstaande kuur twijfelde ik een beetje.
Als het fout is van mij om hier meteen over te beginnen.. mijn excuses.
Ik ben van plan per aug. hiermee te beginnen vandaar ik nu de vraag al stel
 
Primo gaat je niks brengen, zou dat er gewoon uitlaten als je met tren aan de slag gaat. Verder zou ik test e op 250mg zetten ipv 500mg, want dan zijn de bijwerkingen van tren minder aanwezig. Je kunt dan wellicht 300mg tren proberen, afhankelijk van hoe erg de bijwerkingen aanwezig waren in je vorige kuur. Waarom zo lang test e en zo kort tren e? Het is gebruikelijker om 10 weken test en 8 weken tren te doen. Wat ben je van plan om als nakuur te nemen? Het lijkt me ook verstandig om HCG mee te laten lopen gedurende je kuur, totdat je met de nakuur begint. 2x 400IU per week.
 
Primo gaat je niks brengen, zou dat er gewoon uitlaten als je met tren aan de slag gaat. Verder zou ik test e op 250mg zetten ipv 500mg, want dan zijn de bijwerkingen van tren minder aanwezig. Je kunt dan wellicht 300mg tren proberen, afhankelijk van hoe erg de bijwerkingen aanwezig waren in je vorige kuur. Waarom zo lang test e en zo kort tren e? Het is gebruikelijker om 10 weken test en 8 weken tren te doen. Wat ben je van plan om als nakuur te nemen? Het lijkt me ook verstandig om HCG mee te laten lopen gedurende je kuur, totdat je met de nakuur begint. 2x 400IU per week.

Top helemaal geweldig dit advies, ik dank u zeer hiervoor.


Hoe zit het dan met mast ipv primo met tren in de kuur?
Gezien ik tren heb hou ik letro bij de hand, nakuur gewoon met nolva.
HCG ben ik niet echt een voorstander van geweest vandaar ik deze nooit eerder gebruikt hebt
Ooit een artikel gelezen op ergogenics en dit is altijd bij me gebleven http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html
 
Laatst bewerkt:
Top helemaal geweldig dit advies, ik dank u zeer hiervoor.


Hoe zit het dan met mast ipv primo met tren in de kuur?
Gezien ik tren heb hou ik letro bij de hand, nakuur gewoon met nolva.
HCG ben ik niet echt een voorstander van geweest vandaar ik deze nooit eerder gebruikt hebt
Masteron kun je er inderdaad bij laten lopen, maar dan zou ik wel minstens 200mg zetten. Ik ben echter geen voorstander van masteron. Relatief vrij androgeen, en mild anabool. Oftewel, weinig extra spiermassa maar wel extra vermannelijking. Als dat je niet zoveel uitmaakt kun je het er bij laten lopen. Onthoud wel dat tren hier het meeste werk gaat doen, dus ik zou het gewoon bij test e en tren houden.

Hier heb je uitleg waarom HCG zeker aan te raden is: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hcg-vraagje-339210/#post7725879
Maar als je geen eindexamen biologie hebt gedaan of een biologiegerelateerde studie volgt, dan zal het waarschijnlijk niet heel makkelijk te begrijpen zijn. Conclusie is dat het verstandig is om, als je langer dan 2 maanden kuurt, HCG te laten meelopen.
 
Masteron kun je er inderdaad bij laten lopen, maar dan zou ik wel minstens 200mg zetten. Ik ben echter geen voorstander van masteron. Relatief vrij androgeen, en mild anabool. Oftewel, weinig extra spiermassa maar wel extra vermannelijking. Als dat je niet zoveel uitmaakt kun je het er bij laten lopen. Onthoud wel dat tren hier het meeste werk gaat doen, dus ik zou het gewoon bij test e en tren houden.

Hier heb je uitleg waarom HCG zeker aan te raden is: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hcg-vraagje-339210/#post7725879
Maar als je geen eindexamen biologie hebt gedaan of een biologiegerelateerde studie volgt, dan zal het waarschijnlijk niet heel makkelijk te begrijpen zijn. Conclusie is dat het verstandig is om, als je langer dan 2 maanden kuurt, HCG te laten meelopen.

Bedankt voor je top advies tot zover. Ik zal de link doornemen,

Op jou advies raad je me gewoon test/tren aan

Met andere woorden zou ik:
wk 1-6 winny
wk 1-12 test 500mg
wk 1-8 tren 600mg
wk 14 nakuur
(hcg nog even doornemen)
Letro bij de hand houden bij halve (of hele) tab per dag... indien dit nodig is

Of zeg je van 3e kuur dit kan best zwaar zijn. Meer is niet altijd beter gewoon op 250 test en 400 tren houden?

Wat zou eingelijk de toegevoegde waarde van primo zijn op 100mg als ik een lagere dosis neem met de rest?

wk 1-6 winny
wk 1-12 test 250mg
wk 1-8 tren 400mg
wk 1-8 primo 100mg
wk 14 nakuur
(hcg nog even doornemen)
Letro bij de hand houden bij halve (of hele) tab per dag... indien dit nodig is.



Ik heb helemaal geen effecten gehad van tren in mijn vorige kuur.. behalve tren hoest.. ohh wat was dat eng zeg de eerste keer =)
 
Hoelang wil je nu eigenlijk een kuurtje doen? 6 tot 8weken of 12weken?
Je zegt dat je al lang mee leest op dit forum en dat je veel zelf studie hebt gedaan dan zou je toch moeten weten dat je met primo aan 100 of 200mg/week totaal niets gaat bereiken en zeker niet op 6weken tijd!

Als je voor 12weken wilt gaan dan zou ik ook voorstellen om voor test e en tren e te gaan.
Hier kan je eventueel ook primo aan toevoegen van week 1-12w 400mg/w en winstrol kan ook van week 6-12 50mg ed

1-10w tren e 400-600mg
1-12w test e 500mg

Als je voor 6 tot 8weken wilt gaan verkies dan test p/mast p/tren ace(/winny)

1-6/8 test p 150mg eod
1-6/8 mast p 150mg eod
1-6/8 tren ace 75-150mg eod
(1-6/8 winny 50mg ed)
 
Hoelang wil je nu eigenlijk een kuurtje doen? 6 tot 8weken of 12weken?
Je zegt dat je al lang mee leest op dit forum en dat je veel zelf studie hebt gedaan dan zou je toch moeten weten dat je met primo aan 100 of 200mg/week totaal niets gaat bereiken en zeker niet op 6weken tijd!

Als je voor 12weken wilt gaan dan zou ik ook voorstellen om voor test e en tren e te gaan.
Hier kan je eventueel ook primo aan toevoegen van week 1-12w 400mg/w en winstrol kan ook van week 6-12 50mg ed

1-10w tren e 400-600mg
1-12w test e 500mg

Als je voor 6 tot 8weken wilt gaan verkies dan test p/mast p/tren ace(/winny)

1-6/8 test p 150mg eod
1-6/8 mast p 150mg eod
1-6/8 tren ace 75-150mg eod
(1-6/8 winny 50mg ed)

Vanaf mijn eerste kuur advies vraag gaf ik aan test 12 weken.. dan zou je denken dat je minimaal 12 weken kuurt en niet 6 of 8 lijkt mij.

Ik twijfelde over 6-8 weken met tren/mast omdat ik het niet meer zeker wist vandaar de vraag.

En ja ik lees idd al een tijd mee maar ik gaf ook duidelijk aan dat ik al grofweg een jaar niks meer gedaan hebt. Mischien kwam dat niet goed over maar bij deze.

De reden waarom ik vraag of primo op 100 wat gaat doen is omdat ik de rest ook lager wilt gaan doseren icm primo, met de gedachten meer is niet altijd beter.. vandaar ik ook de vraag stel.
 
Bedankt voor je top advies tot zover. Ik zal de link doornemen,

Op jou advies raad je me gewoon test/tren aan

Met andere woorden zou ik:
wk 1-6 winny
wk 1-12 test 500mg
wk 1-8 tren 600mg
wk 14 nakuur
(hcg nog even doornemen)
Letro bij de hand houden bij halve (of hele) tab per dag... indien dit nodig is

Of zeg je van 3e kuur dit kan best zwaar zijn. Meer is niet altijd beter gewoon op 250 test en 400 tren houden?

Wat zou eingelijk de toegevoegde waarde van primo zijn op 100mg als ik een lagere dosis neem met de rest?

wk 1-6 winny
wk 1-12 test 250mg
wk 1-8 tren 400mg
wk 1-8 primo 100mg
wk 14 nakuur
(hcg nog even doornemen)
Letro bij de hand houden bij halve (of hele) tab per dag... indien dit nodig is.



Ik heb helemaal geen effecten gehad van tren in mijn vorige kuur.. behalve tren hoest.. ohh wat was dat eng zeg de eerste keer =)
Ik zou zeker niet zomaar van 200 tren naar 600 tren springen. Vooral omdat je waarschijnlijk trenbolone enanthaat gaat zetten. Je loopt dan een vrij groot risico om wekenlang met enorme bijwerkingen te zitten. 600 tren is voor velen ****ing heftig. Al helemaal als je test e op hoger dan 250mg zet. Die extra 250mg test e gaat je überhaupt niet zoveel brengen als je al 400mg tren zet. Ik zou je kuur trouwens niet langer dan 10 weken doen. Je hebt dan een zwaarder herstel omdat je langer ON bent, maar veel extra spieren zul je niet meer krijgen. Dus 10 weken test e, 8 weken tren e. Nogmaals, 100mg primo gaat je niets brengen. 250mg test e / 400mg tren e is een flinke kuur.
 
Ik zou zeker niet zomaar van 200 tren naar 600 tren springen. Vooral omdat je waarschijnlijk trenbolone enanthaat gaat zetten. Je loopt dan een vrij groot risico om wekenlang met enorme bijwerkingen te zitten. 600 tren is voor velen ****ing heftig. Al helemaal als je test e op hoger dan 250mg zet. Die extra 250mg test e gaat je überhaupt niet zoveel brengen als je al 400mg tren zet. Ik zou je kuur trouwens niet langer dan 10 weken doen. Je hebt dan een zwaarder herstel omdat je langer ON bent, maar veel extra spieren zul je niet meer krijgen. Dus 10 weken test e, 8 weken tren e. Nogmaals, 100mg primo gaat je niets brengen. 250mg test e / 400mg tren e is een flinke kuur.

Bedankt voor jou advies nogmaals,

Ik zal het voor nu op jou advies houden

wk 1-6 winny 40mg ed
wk 1-10 test e 250mg
wk 1-8 tren e 400mg
wk 12 nolva

Letro bij de hand houden

Heb nog niet de mogelijkheid gehad om me verder in hcg te verdiepen maar zal dit ruim voor mijn startdatum lezen en dan overwegen

Dankjewel
 
Back
Naar boven