AndroidHealthClinic

4-5 maanden onderweg

Gast 3469

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.126
Lengte
1m86
Massa
84kg
hey iedereen,
ik ben rond mei begonnen met fitnessen, en ik doe sinds 2-3 maanden echt intensieve krachttraining en in die 2-3 maanden heb ik ook mijn voeding aangepast.

beetje jammer dat ik niks heb van toen ik begon, maar geloof me, er zat niet veel spier aan
van de rechterkant is niet vrij veel te zien omdat ik niks kan aanspannen omdat ik die spiegelfoto moest maken, maar mijn lichaam is gewoon symetrisch

Laatst bewerkt:
zit nog steeds niet veel spier aan, veel eten en trainen kerel!

Wat woog je toen je begon dan? Iig meer vreten

• Topic Starter Topic Starter
had precies zelfde stats als jij toen ik begon, alleen ik was 19 :)

daarom leeftijd speelt ook een rol bij het doel en de resultaten, bij het doel omdat ik het gewoon druk heb met school en hoofdklasse speel met basketball, en bij resultaten omdat de spieren van een 14 jarige nog niet zolang natuurlijk hebben gegroeid dan die van iemand van 19, en voor 2 maanden trainen vind ik dat het nog best redelijk heb gedaan, als je tenminste weet dat ik een uber ecto was

Gewoon door blijven trainen en goed eten elke dag dan kan je veel bereiken , sowieso nice dat je al jong begonnen bent :)

daarom leeftijd speelt ook een rol bij het doel en de resultaten, bij het doel omdat ik het gewoon druk heb met school en hoofdklasse speel met basketball, en bij resultaten omdat de spieren van een 14 jarige nog niet zolang natuurlijk hebben gegroeid dan die van iemand van 19, en voor 2 maanden trainen vind ik dat het nog best redelijk heb gedaan, als je tenminste weet dat ik een uber ecto was

Zoals ik al zei, ik was 1.86 met 67 kilo toen ik begon op mijn 19e ;)
Daarom beter dat je nu al begint, ben jij op je 19e een beest

Ik begrijp niet waarom je dit topic aangemaakt hebt.