AndroidHealthClinic

4-5 maanden onderweg

Gast 3469

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.126
Lengte
1m86
Massa
84kg
hey iedereen,
ik ben rond mei begonnen met fitnessen, en ik doe sinds 2-3 maanden echt intensieve krachttraining en in die 2-3 maanden heb ik ook mijn voeding aangepast.

beetje jammer dat ik niks heb van toen ik begon, maar geloof me, er zat niet veel spier aan
van de rechterkant is niet vrij veel te zien omdat ik niks kan aanspannen omdat ik die spiegelfoto moest maken, maar mijn lichaam is gewoon symetrisch

Laatst bewerkt:
zit nog steeds niet veel spier aan, veel eten en trainen kerel!

Wat woog je toen je begon dan? Iig meer vreten

• Topic Starter Topic Starter
had precies zelfde stats als jij toen ik begon, alleen ik was 19 :)

daarom leeftijd speelt ook een rol bij het doel en de resultaten, bij het doel omdat ik het gewoon druk heb met school en hoofdklasse speel met basketball, en bij resultaten omdat de spieren van een 14 jarige nog niet zolang natuurlijk hebben gegroeid dan die van iemand van 19, en voor 2 maanden trainen vind ik dat het nog best redelijk heb gedaan, als je tenminste weet dat ik een uber ecto was

Gewoon door blijven trainen en goed eten elke dag dan kan je veel bereiken , sowieso nice dat je al jong begonnen bent :)

daarom leeftijd speelt ook een rol bij het doel en de resultaten, bij het doel omdat ik het gewoon druk heb met school en hoofdklasse speel met basketball, en bij resultaten omdat de spieren van een 14 jarige nog niet zolang natuurlijk hebben gegroeid dan die van iemand van 19, en voor 2 maanden trainen vind ik dat het nog best redelijk heb gedaan, als je tenminste weet dat ik een uber ecto was

Zoals ik al zei, ik was 1.86 met 67 kilo toen ik begon op mijn 19e ;)
Daarom beter dat je nu al begint, ben jij op je 19e een beest

Ik begrijp niet waarom je dit topic aangemaakt hebt.
Je hebt geen beginfoto, je huidig fysiek is allerminst spectaculair en je bent maar 7 kilootjes aangekomen in 5 maanden wat bijzonder matig is.

Ik begrijp niet waarom je dit topic aangemaakt hebt.
Je hebt geen beginfoto, je huidig fysiek is allerminst spectaculair en je bent maar 7 kilootjes aangekomen in 5 maanden wat bijzonder matig is.

dit subforum heet post je fotos, niet die stoer met je vooruitgang, ik post het gewoon om te kijken wat andere ervan vonden en/of om tips te krijgen. Ik ben al een stuk wijzer door dit forum alleen zeker niet van een troll zoals jou

Maak wat goede foto's en daar bedoel ik mee doe poses.
Vergelijk deze foto's met hoe je er over 5 maanden bij staat.

Wat eet je trouwens op een dag? en post je trainingsschema eens.

Maak wat goede foto's en daar bedoel ik mee doe poses.
Vergelijk deze foto's met hoe je er over 5 maanden bij staat.

Wat eet je trouwens op een dag? en post je trainingsschema eens.

zal ik eens doen, alleen nu niet. is teringveel werk allemaal overtype

vreten en gij zult groeien! succes

dit subforum heet post je fotos, niet die stoer met je vooruitgang, ik post het gewoon om te kijken wat andere ervan vonden en/of om tips te krijgen. Ik ben al een stuk wijzer door dit forum alleen zeker niet van een troll zoals jou

Wie is hier nou de troll?Ga eten en trainen man jankerd en post weer eens foto's als er wat te zien valt?

niet whinen.
7kg in 5maanden is prima

7 kg. in 5 maanden is veel te weinig imo.

Wie is hier nou de troll?Ga eten en trainen man jankerd en post weer eens foto's als er wat te zien valt?

7 kg. in 5 maanden is veel te weinig imo.

Ligt eraan hoeveel daar vvm van is als beginner is 5-10kg spiermassa op een jaar goed en als je de richtlijn van 1kg per maand neemt is 7kg op 5 maanden echt niet slecht.

Komt wel goed schatje.

Je bent nu 14 jaar staat er wanneer was dan toen? 12 jaar?

Je eet te weinig

je bent nog steeds mager dus snap je post hierboven niet?

Terug
Naar boven