MuscleLover29
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik was op mijn 13de al vrijwel uitgegroeid, over 2 weken ben ik 15. het gaat niet om hoe oud je bent, maar hoe ontwikkeld je lichaam is. ja door mijn leeftijd is het moeilijker om massa op te bouwen, maar ik zorg ervoor dat ik een goede vorm houd waardoor er niks op de rug of gevrichten komt, en je weet wat ze zeggen: jong geleerd, oud gedaan

Dat is het zeker alleen is hij ws niet uitgegroeid nog.
eey als je alleen maar nieuwe mensen kan afzeiken kan je beter gewoon van dit topic wegblijven
Volgens mij is dit een kloon, als je zijn posts leest in dit topic..eey als je niet tegen kritiek kan blijf dan lekker weg van dit forum.

Mogelijk maar waarom je dan voor doen als 14.Volgens mij is dit een kloon, als je zijn posts leest in dit topic..
Is dit geen praat van een 14jarige![]()
ik ben echt 14 het maakt mij geen bal uit of jullie dat geloven

zucht, ik ben hier de minderjarige en toch voel ik me minstens 10x zo volwassen als mensen zoals jij
Niet zo happen, 7 kg in 5 maanden is prima. Train gewoon verder lees de stickies in de voeding sectie en post over een half jaar nog een foto.
ik was op mijn 13de al vrijwel uitgegroeid, over 2 weken ben ik 15. het gaat niet om hoe oud je bent, maar hoe ontwikkeld je lichaam is. ja door mijn leeftijd is het moeilijker om massa op te bouwen, maar ik zorg ervoor dat ik een goede vorm houd waardoor er niks op de rug of gevrichten komt, en je weet wat ze zeggen: jong geleerd, oud gedaan

door je leeftijd blabla maakt niks uit
gwn hard trainen en eten.
bob456 is zelfde leeftijd als jij
zoek ze log maar![]()