Fitness Seller

4 Dagen schema met 2x benen.

Roosvicee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
83kg
Hallo iedereen,

Ik heb net een schema een beetje veranderd, schema werd mij aangeraden maar kan het niet volledig uitvoeren wegens een blessure (shinsplints). Dit schema is om kracht en massa te trainen, me benen hierbuiten gelaten maar dat wordt nog opgevoerd komende weken, dat bespreek ik as maandag met mijn fysio.

Graag hoor ik van jullie tips voor mijn schema.

Dag 1

Squats (3x20)
Leg press (3x20)
Overgeven van dumbbell op 1 been (10x10), dit is voor meer stabiliteit.
Stiff legged deadlift
Pendlay row
DB Row
Plank holds

Dag 2

Bench Press
Push Press
Close Grip Bench Press
Incline Dumbbell Press
Decline Cable Flyes

Dag 3

Squats (3x20)
Leg press (3x20)
Overgeven van dumbbell op 1 been (10x10), dit is voor meer stabiliteit.
Deadlift
Stiff Legged Deadlift
Chin ups
DB Row
Back Extension
DB Rear Delt Raise

Dag 4

Bench Press
Push Press
Close Grip Bench Press
Incline Bench Press
Decline Cable Flyes
Crucifix Flyes
DB Hammer Curls

1 Vraag, wanneer moet ik nou buik trainen?

Alvast bedankt, ik hoor graag van jullie

als je straks eenmaal je kracht gaat opvoeren bij benen denk ik niet dat je dat twee keer per week moet trainen.. heb zelf ook shintsplint gehad, is niet erg fijn. kan je ook lang last van hebben, ik had er een half jaar last van. ik deed toen hele lichten calf raises en legpresses. buik zou ik op vrijdag erbij gooien ofso

• Topic Starter Topic Starter
als je straks eenmaal je kracht gaat opvoeren bij benen denk ik niet dat je dat twee keer per week moet trainen.. heb zelf ook shintsplint gehad, is niet erg fijn. kan je ook lang last van hebben, ik had er een half jaar last van. ik deed toen hele lichten calf raises en legpresses. buik zou ik op vrijdag erbij gooien ofso

Dankje, maar hij heeft alleen gezegd opvoeren, geen idee op wat voor manier, misschien extra oefening of 1 dag schrappen en dan andere dag zwaarder, maar dat hoor ik allemaal maandag als we hebben gekeken hoe het gaat. Met vrijdag bedoel je de laatste dag?

ik zou je benen niet teveel belasten, shint splint gaat vooral over door rust..

ik zou wat lichte leg oefeningen een x per week doen, en de rest voorlopig even vermijden

Terug
Naar boven