fitnessrox
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 78kg
Hier mijn nieuwe schema dat nog wel wat aangepast moet worden, maar het is een begin. Mijn doel en focus ligt op borst, dus ik had graag jullie mening gehad waar ik nog ergens borst kan bijnemen omdat ik nu maar 1 keer in de week borst train of is dit voldoende? Misschien kan ik nog eens borst trainen op vrijdag samen met benen?
Ma:Borst/triceps: -close bench press
-incline dumbbell press
-Seated bench press
-fly
-triceps push down
-one arm triceps extension
-french presses (skull crusher)
Woe:Rug/biceps: -lat pull down
-dumbbell rows
-seated cable row
-chins ( misschien een andere oefeningen, chins lukt nog niet zo goed)
-standing barbell curl
-dumbbell curl
-seated curl (toestel)
vrijdag:benen: -leg extension
-leg curl
-leg press
zondag:schouders: -military press
-dumbbell side raises
-barbell upright row
-dumbbell shrugs
Alle oefeningen zijn 4 reeksen van 8 herhalingen, behalve de chins, daar probeer ik zoveel mogelijk te doen. (wat nog niet al te veel is)
2 dagen in de week doe ik buikspieren, kan dinsdag en donderdag zijn of dinsdag en zaterdag, maakt niet uit, gewoon 2 dagen in de week.
Buik: -knee raises
-crunches (normale en zij)
-toestel (weet niet welk toestel het is)
Van buikspieren doe ik 4 reeksen van zoveel herhalingen ik kan, tot het begint te branden zeg maar.
Deze dagen zijn voor mij ideaal om te trainen, omdat ik op dinsdag en donderdag nog andere sporten doe.
Maar heb al gelezen dat er veel mensen ma/di trainen, woensdag rust, do/vr trainen. Dus ik kan het eventueel nog veranderen maar voor mij vind ik dit persoonlijk het beste.
Misschien moet ik benen en schouders omwisselen van dagen dat ik niet schouders op zondag en dan meteen maandag weer borst en triceps doe? of maakt dit niet uit?
Ma:Borst/triceps: -close bench press
-incline dumbbell press
-Seated bench press
-fly
-triceps push down
-one arm triceps extension
-french presses (skull crusher)
Woe:Rug/biceps: -lat pull down
-dumbbell rows
-seated cable row
-chins ( misschien een andere oefeningen, chins lukt nog niet zo goed)
-standing barbell curl
-dumbbell curl
-seated curl (toestel)
vrijdag:benen: -leg extension
-leg curl
-leg press
zondag:schouders: -military press
-dumbbell side raises
-barbell upright row
-dumbbell shrugs
Alle oefeningen zijn 4 reeksen van 8 herhalingen, behalve de chins, daar probeer ik zoveel mogelijk te doen. (wat nog niet al te veel is)

2 dagen in de week doe ik buikspieren, kan dinsdag en donderdag zijn of dinsdag en zaterdag, maakt niet uit, gewoon 2 dagen in de week.
Buik: -knee raises
-crunches (normale en zij)
-toestel (weet niet welk toestel het is)
Van buikspieren doe ik 4 reeksen van zoveel herhalingen ik kan, tot het begint te branden zeg maar.
Deze dagen zijn voor mij ideaal om te trainen, omdat ik op dinsdag en donderdag nog andere sporten doe.
Maar heb al gelezen dat er veel mensen ma/di trainen, woensdag rust, do/vr trainen. Dus ik kan het eventueel nog veranderen maar voor mij vind ik dit persoonlijk het beste.
Misschien moet ik benen en schouders omwisselen van dagen dat ik niet schouders op zondag en dan meteen maandag weer borst en triceps doe? of maakt dit niet uit?

)