woutvanoverveld
Novice
- Waardering
- 0
goede dag,
Ik train ongeveer 4 jaar, ik let goed op mn voeding en rust. Op het moment weeg ik 117 kilo. Mijn lengte is 1.85m en ben 22 jaar.
Ik ben best vet op het moment van het bulken, heb dus toevallig vandaag ook een cardio fiets besteld
Ik wil dus eerst een beetje gaan aftrainen en dan misschien is een keer een kuurtje doen, heb ook al spulletjes.
Na mijn idee zijn er een aantal dingen waar ik voor mijn doen en laten aan moet werken:
-Mn vet% drastisch naar beneden halen.
-Symmetrie.
-Borst.
Verder wil ik dit forum bedanken want heb hier veel geleerd !
Ik train ongeveer 4 jaar, ik let goed op mn voeding en rust. Op het moment weeg ik 117 kilo. Mijn lengte is 1.85m en ben 22 jaar.
Ik ben best vet op het moment van het bulken, heb dus toevallig vandaag ook een cardio fiets besteld

Ik wil dus eerst een beetje gaan aftrainen en dan misschien is een keer een kuurtje doen, heb ook al spulletjes.
Na mijn idee zijn er een aantal dingen waar ik voor mijn doen en laten aan moet werken:
-Mn vet% drastisch naar beneden halen.
-Symmetrie.
-Borst.
Verder wil ik dit forum bedanken want heb hier veel geleerd !

?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar woog net uit de douche bijna 119 kilo dit natuurlijk omdat ik vandaag al 10 eieren zonder dooier op heb.half pak brintabijna een halve kilo kiphalf pak rijst4 stuks fruit4 liter waterIk kan ook bijna niemand wijsmaken dat ik nog nooit gekuurd heb, de enige dingen die ik gebruikt heb zijn creatine no en tribulus en eigelijk de laatste 2 maar een paar xIk probeer altijd zo juist mogelijk te trainen ik, de laatste 2 jaar leef ik ook eigelijk bijna voor de sport :S ( eigelijk is dit ook niet helemaal goed ) ik moet echt een tusseweg gaan vinden tussen mijn hobby werk en sociaal leven.Op mijn werk zeggen ze dat ik werk tijdens het eten en niet eet tijdens het werk.PS ik wil best een foto maken van de weegschaal
Alleen dit lijkt me wel zon lijp idee