AndroidHealthClinic

4 jaar, naturel 117 kilo

Waardering
0
goede dag,

Ik train ongeveer 4 jaar, ik let goed op mn voeding en rust. Op het moment weeg ik 117 kilo. Mijn lengte is 1.85m en ben 22 jaar.
Ik ben best vet op het moment van het bulken, heb dus toevallig vandaag ook een cardio fiets besteld :p
Ik wil dus eerst een beetje gaan aftrainen en dan misschien is een keer een kuurtje doen, heb ook al spulletjes.

Na mijn idee zijn er een aantal dingen waar ik voor mijn doen en laten aan moet werken:
-Mn vet% drastisch naar beneden halen.
-Symmetrie.
-Borst.

Verder wil ik dit forum bedanken want heb hier veel geleerd ! :D

back.jpg

front.jpg

Flinke massa.
Verder hoeft borst niet achter te lopen.
Door een hoog bf lijkt de borst vaak uit verhouding.

Goede massa! Ben benieuwd naar resultaat van de cut..

Succes kerel.

arr piraat flinke massa, goeie traps matey

Haha ik heb exact dezelfde vlag :D

Dikke massa! Heb je ook benenfoto's?

zit iets moois onder, ik vind het netjes voor 4 jaar!!

Goed man.

Wat zijn je kracht stats?

vette vlag man!:D

ot; ziet er goed uit! hoe zit het met de beentjes?

benen ?
je oogt niet als 117 :p
vette vlag

• Topic Starter Topic Starter
benen

dit zijn mijn benen koud:

Mijn stats:
( Hoewel ik mij eigen eigelijk niet echt focus op kracht meer op de uitvoering ) maar hierbij dan toch mijn stats wanneer ik een ontzettende goeie dag heb.

Bankdruk: 135 kg, 8x
Deadlift: 130 kg 8x
Squat: 160 kg 8x

Ik train eigelijk bijna nooit zo zwaar ( voor mij dan ) alleen in een gekke bui en als ik barst van de energie. :D

benen.jpg

bruute massa echt!

super. procentje lager zou je wel beter staan denk ik

Gvd die benen zijn ook dik zeg, heel veel massa heb je. Hoezo zo'n lage deadlift? Nog lager dan je bench..

t*ring gast

ik weeg precies hetzelfde als jou en ben even lang als jou maar die massa heb ik bij lange niet...... no way dat dit 117 is of ik heb echt 15 kg meer vet als jij ofzo ???

t*ring gast

ik weeg precies hetzelfde als jou en ben even lang als jou maar die massa heb ik bij lange niet...... no way dat dit 117 is of ik heb echt 15 kg meer vet als jij ofzo ???

hmm... lastige vraag niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het idd deze reactie heb ik al heel vaak gehad en zat hier dus ook op te wachten :( Ik durf het bijna niet te zeggen maar woog net uit de douche bijna 119 kilo dit natuurlijk omdat ik vandaag al 10 eieren zonder dooier op heb.half pak brintabijna een halve kilo kiphalf pak rijst4 stuks fruit4 liter waterIk kan ook bijna niemand wijsmaken dat ik nog nooit gekuurd heb, de enige dingen die ik gebruikt heb zijn creatine no en tribulus en eigelijk de laatste 2 maar een paar xIk probeer altijd zo juist mogelijk te trainen ik, de laatste 2 jaar leef ik ook eigelijk bijna voor de sport :S ( eigelijk is dit ook niet helemaal goed ) ik moet echt een tusseweg gaan vinden tussen mijn hobby werk en sociaal leven.Op mijn werk zeggen ze dat ik werk tijdens het eten en niet eet tijdens het werk.PS ik wil best een foto maken van de weegschaal :P Alleen dit lijkt me wel zon lijp idee :P :P en ik zit natuurlijk niet te wachten op een ban ofzo, ik vertel echt de waarheid meer kan ik er niet van maken.

damn lul, ik ben jaloers. Heel goed fysiek.

dude haal die foto weg uit deze gast zijn thread die is van ages away only for gare hanenhok purposes ja :cool:

dus delete je post klojo

heb je gewoon een kleine laptop of maak jij dat ding zo klein :|

Terug
Naar boven