XXL Nutrition

4 jaar, naturel 117 kilo

Ik snap het idd deze reactie heb ik al heel vaak gehad en zat hier dus ook op te wachten :( Ik durf het bijna niet te zeggen maar woog net uit de douche bijna 119 kilo dit natuurlijk omdat ik vandaag al 10 eieren zonder dooier op heb.half pak brintabijna een halve kilo kiphalf pak rijst4 stuks fruit4 liter waterIk kan ook bijna niemand wijsmaken dat ik nog nooit gekuurd heb, de enige dingen die ik gebruikt heb zijn creatine no en tribulus en eigelijk de laatste 2 maar een paar xIk probeer altijd zo juist mogelijk te trainen ik, de laatste 2 jaar leef ik ook eigelijk bijna voor de sport :S ( eigelijk is dit ook niet helemaal goed ) ik moet echt een tusseweg gaan vinden tussen mijn hobby werk en sociaal leven.Op mijn werk zeggen ze dat ik werk tijdens het eten en niet eet tijdens het werk.PS ik wil best een foto maken van de weegschaal :P Alleen dit lijkt me wel zon lijp idee :P :P en ik zit natuurlijk niet te wachten op een ban ofzo, ik vertel echt de waarheid meer kan ik er niet van maken.

nouja ik geloof je wel... maar als ik het verschil zie tussen jou en mij ( check me log op pagina 2 als je wilt zien wat ik bedoel) dan snap ik bijna niet dat dit maar 117 is. als je nou zei 130 ja dan snapte ik het, maar het is zo ****ing weinig voor deze omvang!!!!

en je squat en deadlift wtf man ??? je bench gaat wel lekker!:cool::cool:

mooi gedaan man! Nu nog ff cutten. Kijk es in mijn signature...het palumbo dieet.

ik haal hem straks weer weg wil nietje log vervuilen, maar zie je wat een ****ing verschil dit is terwijl ik even lang ben als jij

Laatst bewerkt:
zoals ik al zei. mooie stats en als jullie ooit overwegen om te cutten kijk es in mijn signature. Serieus die gast uit die log is in 6 weken van 18% naar 7% gegaan zonder kracht verlies en hij ziet er strak uit met harde spieren enzo. Is echt wel de moeite waard om te lezen ;)

2pytf8n.jpg

ik haal hem straks weer weg wil nietje log vervuilen, maar zie je wat een ****ing verschil dit is terwijl ik even lang ben als jij

je bent wel dikker geworden inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is overigens een foto van mij toen ik volgens mij 17 was.
Ik ben toen die tijd ook ongeveer begonnen met trainen en woog toen rond 75kg.
Overigens respect voor iedereen en bedankt voor de reacties ! :D

ik in het internet cafe.jpg

zeer nette progressie
je lijkt idd stuk zwaarder!

HELD ! geweldig wat een fysiek

wel jammer van naturel status als je nu gaat kuren, maar damn wat zal je beest worden dan :cool:

Damn gast, erg nice!
Wat een beer :cool:

echt top voor een natural, proficiat!

ziet er heel goed uit.nu even in de cut en het wordt nog beter.

goed bezig...knappe vooruitgang

Naturel, yea! heel veel respect. Die benen, niet normaal! :D

t*ring ey die benen zijn ****ing huge, en dat naturel, hoe doe je dat?? FF serieus ben wel benieuwd naar je trainingsschema. Ik vind dit echt knap voor 4 jaar en vooral ook die kracht stats erbij, erg netjes. Dit motiveert mij iig om nog wat sterker/groter te worden :D.

Ik ben om eerlijk te zijn wel benieuwd naar je omtreksmaten van je borst, benen, armen, gewoon zodat ik er zelf meer een idee bij kan krijgen hoe groot je wel niet bent :cool:

dit zijn mijn benen koud:

Mijn stats:
( Hoewel ik mij eigen eigelijk niet echt focus op kracht meer op de uitvoering ) maar hierbij dan toch mijn stats wanneer ik een ontzettende goeie dag heb.

Bankdruk: 135 kg, 8x
Deadlift: 130 kg 8x
Squat: 160 kg 8x

Ik train eigelijk bijna nooit zo zwaar ( voor mij dan ) alleen in een gekke bui en als ik barst van de energie. :D
Bruut man. Zeker wel te zien waar die 117 kilo zitten. En die benen zien er echt goed uit. Alleen die dl kan natuurlijk niet he. :p

t*ring gast

ik weeg precies hetzelfde als jou en ben even lang als jou maar die massa heb ik bij lange niet...... no way dat dit 117 is of ik heb echt 15 kg meer vet als jij ofzo ???
Gast, dit is toch overduidelijk dat hij massiever is dan jij bent. Ik zou jouw eerder veel minder schatten.

Terug
Naar boven