AndroidHealthClinic

4 jaar, naturel 117 kilo

dit zijn mijn benen koud:

Mijn stats:
( Hoewel ik mij eigen eigelijk niet echt focus op kracht meer op de uitvoering ) maar hierbij dan toch mijn stats wanneer ik een ontzettende goeie dag heb.

Bankdruk: 135 kg, 8x
Deadlift: 130 kg 8x
Squat: 160 kg 8x

Ik train eigelijk bijna nooit zo zwaar ( voor mij dan ) alleen in een gekke bui en als ik barst van de energie. :D

Je hebt een zeer goede fysiek en veel aanleg om spiermassa te kweken.
Je krachtstats blijven idd wat achter dan je zou verwachten bij jou fysiek.
Maargoed jij bent een builder en geen PL-er of aspirant Strongman.
Netjes! :cool:

Gast, dit is toch overduidelijk dat hij massiever is dan jij bent. Ik zou jouw eerder veel minder schatten.

ja dat het overduidelijk is kan een blinde nog wel zie, ik ben alleen benieuw HOE VEEL ik er ongeveer feitelijk vanaf zit, snappie!

ja dat het overduidelijk is kan een blinde nog wel zie, ik ben alleen benieuw HOE VEEL ik er ongeveer feitelijk vanaf zit, snappie!

Ben je nu echt zo enorm onnozel...

Overigens respect vooral voor die benen man damn:eek:

**** it dat je (maar) 130 kg deadlift, als je daar dikke poten van krijgt prima toch?;)

BEEST!

serieuze massa.

Lekker rustig aan cutten, daar zit iets moois onder

waar hij nog 10kilo spier heeft zitten heb jij 10kilo vet
dat is het verschil wat je zoekt :thumbs:

stats zijn helemaal niet slecht voor bodybuilder, alleen door al die quatersquaters en internethelden ziet iedereen dingen niet meer zoals ze zijn

waar hij nog 10kilo spier heeft zitten heb jij 10kilo vet
dat is het verschil wat je zoekt :thumbs:

stats zijn helemaal niet slecht voor bodybuilder, alleen door al die quatersquaters en internethelden ziet iedereen dingen niet meer zoals ze zijn

ja dat denk ik ook!!! Hij is in ieder geval de motivatie die ik zocht..... doel om naar toe te werken

Goed bezig man, zeer brute progressie.

Kijk die poten dan joh, BRUTAAL!

Ga zo door zou ik zeggen, jij weet kennelijk hoe het werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil best mijn trainingsprogramma poste.. maar daar hoeft iemand anders weer niks aan te hebben je maakt een trainingsprogramma aan de hand van het luisteren naar je lichaam en oefeningen waar jij goed op reageert.
Mijn training bestaat eigelijk uit een compound oefening die ik vaak redelijk zwaar probeer te pakken, vervolgens 2 andere oefeningen waarmee ik me echt probeer op de spier te concentreren.
Verder wissel ik ontzettend veel af.. dus niet 3 maanden bicepcurls met dumbbells. Week 1 dumbbells, week 2 barbell narrow grip en de week daarop wide. Zo doe ik dat eigelijk met alle spiergroepen.
borst barbell narrow - barbell wide - dumbbells
rug tbarrow - barbellrow
triceps dumbbell - stang
benen squat - front squat
leg press wijd - smal Gewoon iedere week dus anders
enz enz. Mijn reps zijn over het algemeen 12,10,8,8.
Belangrijk is dat je ook alle oefeningen juist doet.. het lijkt altijd makkelijk maar soms is het nog steeds van ow' volgens mij doek deze oefening al 4 jaar fout... Overigens op youtube http://www.youtube.com/user/scooby1961?blend=1&ob=4 heb ik van deze persoon heel veel geleerd :P
Verder vreet ik als een gek ik begin de dag met een shake met 10 rauwe eieren en bijna een half pak brinta verder eet ik bijna elke dag ongeveer een halve kilo kip met rijst ( met conimex kun je dit lekker maken )
En savonds niet een whey shakeje nee pak gewoon een halve kilo kwark.
Verder rust ik heel veel ik probeer altijd naar mn lichaam te luisteren dit leer je ook pas na een aantal jaar. Je groeit niet in de sportschool maar in je rust, ik probeer soms 2 x per dag te slapen.
Verder is het ook belangrijk om te kijk of je nou een powerlifter wilt worden of je lichaam wilt sculpturen met de juiste oefeningen. Er is een groot verschil tussen bodybuilder en de sterkste man.
Dus voor mij:
- op de juiste mannier trainen
- juiste mannier rusten
- luisteren naar je lichaam
- geduld
- een beetje gek zijn want wie gaat er nou bijna elke dag zn eigen de touwtyvus trainen het alleen maar over bodybuilden kunnen hebben en elke dag voor 4 mensen eten.

Laatst bewerkt:
Thanks voor je snelle reactie iig!
Nog wat specifieke vraagjes:
1. Hoe vaak train je per week?
2. Wat voor split gebruik je?
3. Hoe lang train je per sessie?
4. Hoe lang rust tussen de setjes?

Je mag es meetrainen en je zult zien dat ik geen i-netheld ben met kwartsquats. Dus hou dit gezwets even voor je, tenzij je dit kunt bewijzen....snotaap.

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer altijd 4 x per week te gaan trainen, dit is afhankelijk
van hoe ik me voel en of ik goed herstel afhankelijk van voeding
rust en hormoonschommelingen. Dus echt luisteren naar je lichaam

Ik train op dit moment
borst triceps
rug biceps
schouders onderarm
benen buik ( soms gaak zwaar met benen totdat ik bijna sta te kostsen
dan sla ik buik even over )

Ik train max 3 kwartier dus door trainen en niet allemaal staan ouwhoeren
en voor je uit staan gape :P
I
k rust ongeveer 1 minuut tussen de reps met benen kan dit soms 4 minuten
zijn

wat een triceps
eigl staat alles wel explosief:)

toen ik je benen zag... echt damn wat een massa lol

Ok thanks :). Oja, en doe je je setjes altijd tot failure? Sorry voor al die vragen maar heb het gevoel dat ik veel kan leren van jou.

Ok thanks :). Oja, en doe je je setjes altijd tot failure? Sorry voor al die vragen maar heb het gevoel dat ik veel kan leren van jou.

het is niet dat als je zn trainingsmethode exact kopieert dat je hetzelfde resultaat zal boeken;) iedereen is anders

I'm baffled...

Goede progressie, een goede cut en daar zul je echt een goed droog fysiek onder vandaan toveren. Gaat zo door! :)

het is niet dat als je zn trainingsmethode exact kopieert dat je hetzelfde resultaat zal boeken;) iedereen is anders

Weet ik, maar ik kan er wel degelijk dingen van leren. Ik kan het altijd proberen en kijken hoe het uitpakt. In principe lijken onze schema's best op elkaar, maar ik doe wat meer oefeningen, meer volume. Mijn meest gemaakte fout is denk ik dan ook overtraining, en misschien doe ik dat nog steeds.. daarom train ik nu minder en kijk hoe dat uit pakt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven