- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft hij niet gewoon hele goede aanleg en in die 4 jaar eruit gehaald wat erin zat? Zijn vetpercentage is nog vrij hoog waardoor die nog bigger lijkt. Ik denk dat het best mogelijk is om naturel te behalen.
Je rug is sowieso een monsterlijk.
De mensen die aanvankelijk geloofden dat deze man nog naturel was zijn sowieso ezels.
Degenen die al langer in deze sport meedraaien weten wat er voor nodig is om dergelijke massa te kweken. Een paar keer per jaar komen er een paar clowns met foto-topics waarin ze in zeer korte tijd bijna onwerkelijke gains hebben gemaakt als hardwerkende naturels.
Ik, en vele anderen, gaan niet eens beginnen over het wel/niet anabolen verhaal omdat het toch zinloos is.
Je hebt een goede fysiek ja of nee, einde discussie. En als iemand er over liegt dan blijft het speculeren.
En ik laat de desbetreffende spuiter genieten van zijn fame.
Helaas voor de topicstarter is hij keihard betrapt. Het is lachwekkend hoe hij zich eruit probeert te praten. Hahahaha!
Jongen geeft toch je verlies toe en maak jezelf niet belachelijk.
Anyway; z'n fysiek is goed, ook met gebruik van hulpmiddelen. Klaar.

ik wist toen niet eens hoe je een kippetje of biefstukje moest bakken dus veel keus had ik niet en geld trouwens ook niet.
straks wanneer ik wat droger sta eerst is een fotosessie laten schieten ofzo 
De mensen die aanvankelijk geloofden dat deze man nog naturel was zijn sowieso ezels.
Degenen die al langer in deze sport meedraaien weten wat er voor nodig is om dergelijke massa te kweken. Een paar keer per jaar komen er een paar clowns met foto-topics waarin ze in zeer korte tijd bijna onwerkelijke gains hebben gemaakt als hardwerkende naturels.![]()

amper 120kg drukken hehe. Ik denk dat ik nooit ga halen hahaIk draai al heel lang mee en zeg dat dit zeer zeker mogelijk is. Ikzelf had na één jaar trainen ruim 20kg vvm gegained en dat zonder de kennis die ik nu heb. Toevallig deed ik de meeste dingen juist.
Zo zijn er nog zat jongens op te noemen die echt veel massa gekweekt hebben zonder ook maar te kijken naar de pillenpot en spuit. Ik ergerde me vroeger kapot aan gastjes die aan de pillen zaten en amper 120kg konden banken, maar wel met het vingertje naar anderen wezen. "Ooh gebruiker, kun je duidelijk zien. 170kg bankdrukken, kan niet naturel"
"Kijk die biceps eens, kan niet naturel..."![]()
Ik heb me destijds bijna een keer laten verleiden om zo'n gasten tikken te verkopen, maar heb dat gelukkig net niet gedaan.
Je kunt die beschuldigingen ook als compliment gaan zien. Da's veel beter.
Onwetendheid en afgunst hoort er nu éénmaal bij, dat zal niet veranderen.
Wel heb ik nooit expliciet te koop gelopen met het "naturel" zijn. Alleen als mensen het me op de man af vroegen dan vertelde ik dat, anders niet.
Want het is ook niet echt belangrijk. Keihard en serieus trainen en met je sport bezig zijn wel.![]()
Dan ga je het ook niet halen. Niet in beperkingen denken maar in mogelijkheden!!!!amper 120kg drukken hehe. Ik denk dat ik nooit ga halen haha
amper 120kg drukken hehe. Ik denk dat ik nooit ga halen haha
amper 120kg drukken hehe. Ik denk dat ik nooit ga halen haha

Dan ga je het ook niet halen. Niet in beperkingen denken maar in mogelijkheden!!!!
Alles is mogelijk!

"Een paar keer per jaar?"
Wat dacht je van de hele tijd? HAHA..
" PEOPLE STOP using AAS and pretend to be clean to yield some respect op forums from those who are ignorant... "
.
.Offtopic:
The Maximizer is back.
Leuk feestje he bij Lor?.