Men Of Steel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Hij was bijna zover dat als hij vertelde dat hij 3 kilo stront at per dag om zo groot te worden.
Dat er een aantal gasten hier aan een stront dieet gingen......
hahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was bijna zover dat als hij vertelde dat hij 3 kilo stront at per dag om zo groot te worden.
Dat er een aantal gasten hier aan een stront dieet gingen......
en ik zit natuurlijk niet te wachten op een ban ofzo, ik vertel echt de waarheid meer kan ik er niet van maken.

Jezus !!!
Mensen,
Ik ben op de fotos 100% grade A naturel !!!!
Ik ben op dit moment nog steeds naturel !!!!
Ik ben idd al wel in bezit van spulletjes, maar deze staan hoe dan ook
nog steeds in het kastje.
Ik ben sinds een dikke maand een beetje aan het low carbe en cardio'en
smorgens op een nuchtere maag 20 min 4 a 5 x per week en weeg op het moment 111 kilo met een vetpercentage van 16.5
Sorry ik bereid me eigen alleen goed voor, ik ga niet eerst aftrainen en daarna nog een half jaar zoeken naar goede spullen
Hoe je het ook went of keert, dit is de waarheid... kijk wat je er mee doet![]()

Ik heb het ook al 10 jaar in mijn kastje staan..... en eigenlijk heb ik ook nog nooit echt getraind...... ik ben zo van nature!! haha
das eigenlijk net zo hypcriet als een wijf die geen coïtus voor het huwelijk wil (maagedenvliesje haha)...
maar die zich wel meerdere malen elke week in haar kont laat nken haha...
en maar roepen dat ze nog maagd is haha...
of is dit al reden tot een ban? (tis maar een voorbeeld hoor)![]()

Jezus !!!
Mensen,
smorgens op een nuchtere maag 20 min 4 a 5 x per week en weeg op het moment 111 kilo met een vetpercentage van 16.5
Sorry ik bereid me eigen alleen goed voor, ik ga niet eerst aftrainen en daarna nog een half jaar zoeken naar goede spullen
Hoe je het ook went of keert, dit is de waarheid... kijk wat je er mee doet![]()

lol dit is echtwel haalbaar hoor, misschien niet in 4 jaar maar het is heus wel te doen.

Jezus !!!
Mensen,
Hartstikke bedankt voor de reacties ! En dat ga ik even doen big maus.
Ik heb op een internet gelezen dat wanneer je een druppel op je tong legt en deze bittersmaakt en de tong verdoofd enig teken is op echte deca. Ik heb dus een vial opengebroken en dit gedaan en hij mijn reactie is idd dat deze bitter smaakt en verdoofd.
Kan ik hier iets mee of is het pure onzin ?

Hahaha...in dat geval ben ik ook nog naturel. Ik heb het nog altijd in mn kastje staan![]()

Hahaha...in dat geval ben ik ook nog naturel. Ik heb het nog altijd in mn kastje staan![]()

!

.....Hahaha...in dat geval ben ik ook nog naturel. Ik heb het nog altijd in mn kastje staan![]()

. Het was best moeilijk om hier aan te geraken.. ben er verschillende sportscholen voor langs moeten gaan.. vandaar dat ik ze dus in het 'kastje' heb staan om ze eigelijk alvast maar te hebben
en ik straks niet weer talloze maanden moet zoeken 
echter ben ik op zoek naar een beetje goede begeleiding.