XXL Nutrition

4 jaar, naturel 117 kilo

hahah prachtig verhaal

Nou.. Waar blijft ie met zn verdediging?? Of moet ie nog wat verzinnen..

:roflol:

Als je kijk bij zijn gestarte topics haha.

• Topic Starter Topic Starter
Heeee !!!

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Jezus !!!

Mensen,

Ik ben op de fotos 100% grade A naturel !!!!
Ik ben op dit moment nog steeds naturel !!!!
Ik ben idd al wel in bezit van spulletjes, maar deze staan hoe dan ook
nog steeds in het kastje.
Ik ben sinds een dikke maand een beetje aan het low carbe en cardio'en
smorgens op een nuchtere maag 20 min 4 a 5 x per week en weeg op het moment 111 kilo met een vetpercentage van 16.5

Sorry ik bereid me eigen alleen goed voor, ik ga niet eerst aftrainen en daarna nog een half jaar zoeken naar goede spullen :D

Hoe je het ook went of keert, dit is de waarheid... kijk wat je er mee doet :D:D

Jezus !!!

Mensen,

smorgens op een nuchtere maag 20 min 4 a 5 x per week en weeg op het moment 111 kilo met een vetpercentage van 16.5

Sorry ik bereid me eigen alleen goed voor, ik ga niet eerst aftrainen en daarna nog een half jaar zoeken naar goede spullen :D

Hoe je het ook went of keert, dit is de waarheid... kijk wat je er mee doet :D:D

OWWWWWW nee sorry maar dan geloof ik je!!!!!!:eek:

Ik heb het ook al 10 jaar in mijn kastje staan..... en eigenlijk heb ik ook nog nooit echt getraind...... ik ben zo van nature!! haha

das eigenlijk net zo hypcriet als een wijf die geen coïtus voor het huwelijk wil (maagedenvliesje haha)...

maar die zich wel meerdere malen elke week in haar kont laat nken haha...

en maar roepen dat ze nog maagd is haha...

of is dit al reden tot een ban? (tis maar een voorbeeld hoor):cool:

Ik heb het ook al 10 jaar in mijn kastje staan..... en eigenlijk heb ik ook nog nooit echt getraind...... ik ben zo van nature!! haha

das eigenlijk net zo hypcriet als een wijf die geen coïtus voor het huwelijk wil (maagedenvliesje haha)...

maar die zich wel meerdere malen elke week in haar kont laat nken haha...

en maar roepen dat ze nog maagd is haha...

of is dit al reden tot een ban? (tis maar een voorbeeld hoor):cool:
:roflol:

Jezus !!!

Mensen,

hahaha. net zo naturel als op naturel wedstrijden of niet zeker?;)

lol dit is echtwel haalbaar hoor, misschien niet in 4 jaar maar het is heus wel te doen.

kijk anders hier op het forum; Je kan wel zeggen dat g-men een van de betere natural fysieken heeft. Kijk wat zijn stats zijn en hoe lang hij heeft getrained. Dan komt meneertje aanlopen dat hij 117 kg met een niet al te hoge BF natural bereikt heeft en dat nog binnen 4 jaar :rolleyes:

Jezus !!!

Mensen,

Hartstikke bedankt voor de reacties ! En dat ga ik even doen big maus.
Ik heb op een internet gelezen dat wanneer je een druppel op je tong legt en deze bittersmaakt en de tong verdoofd enig teken is op echte deca. Ik heb dus een vial opengebroken en dit gedaan en hij mijn reactie is idd dat deze bitter smaakt en verdoofd.
Kan ik hier iets mee of is het pure onzin ?

Je hebt een druppel op je tong gehad!

Hahaha...in dat geval ben ik ook nog naturel. Ik heb het nog altijd in mn kastje staan :roflol:

Je hebt een druppel op je tong gehad!

bitter op de tong en een verdoofd gevoel???

hmmmmz dan zit ik meer aan coke te denken;)

nou ja alleen uit de films hoor weet ik dat (en van horen en zeggen haha):D.....

Nee maar is deze gast echt serieus? .....................

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jammer dat het allemaal weer zo moet, zoals ik al eerder heb aangegeven
heb ik deze discussie al zovaak gehad en neem het gewoon voor lief :cool:
Ik beleef de sport echt met liefde en ben er zeer fanatiek mee bezig.
Ik snap de verwarring, echter heb ik nooit andere middelen gebruikt als bijv; creatine.. en dat gebruik ik zelfs eigelijk amper :o
Ik heb al wel spulletjes op voorraad waar ik zeker van ben dat ze in orde zijn mede door jullie:D . Het was best moeilijk om hier aan te geraken.. ben er verschillende sportscholen voor langs moeten gaan.. vandaar dat ik ze dus in het 'kastje' heb staan om ze eigelijk alvast maar te hebben :rolleyes: en ik straks niet weer talloze maanden moet zoeken :)

Mijn plan is om me toch een keer te gaan voorbereiden op wedstrijden misschien volgend jaar??? echter ben ik op zoek naar een beetje goede begeleiding.

Voorlopig blijf ik nog gewoon wat vet verbranden, ik hoef nog niet kurkdroog te staan, maar een percentage van rond de 12 is wel gewenst.. sta nu rond de 16.

Mijn plan was om daarna eens aan een eerste kuurtje te beginnen... hoe raar het voor jullie ook klinkt :(

Verder ervaar ik nog steeds vermaak en leermomenten op het forum.. ik zit dus absoluut niet te wachten op een ban !!!!!

Wout.

Terug
Naar boven