Fitness Seller

4 jaar, naturel 117 kilo

Jammer dat het allemaal weer zo moet, zoals ik al eerder heb aangegeven
heb ik deze discussie al zovaak gehad en neem het gewoon voor lief :cool:
Ik beleef de sport echt met liefde en ben er zeer fanatiek mee bezig.
Ik snap de verwarring, echter heb ik nooit andere middelen gebruikt als bijv; creatine.. en dat gebruik ik zelfs eigelijk amper :o
Ik heb al wel spulletjes op voorraad waar ik zeker van ben dat ze in orde zijn mede door jullie:D . Het was best moeilijk om hier aan te geraken.. ben er verschillende sportscholen voor langs moeten gaan.. vandaar dat ik ze dus in het 'kastje' heb staan om ze eigelijk alvast maar te hebben :rolleyes: en ik straks niet weer talloze maanden moet zoeken :)

Mijn plan is om me toch een keer te gaan voorbereiden op wedstrijden misschien volgend jaar??? echter ben ik op zoek naar een beetje goede begeleiding.

Voorlopig blijf ik nog gewoon wat vet verbranden, ik hoef nog niet kurkdroog te staan, maar een percentage van rond de 12 is wel gewenst.. sta nu rond de 16.

Mijn plan was om daarna eens aan een eerste kuurtje te beginnen... hoe raar het voor jullie ook klinkt :(

Verder ervaar ik nog steeds vermaak en leermomenten op het forum.. ik zit dus absoluut niet te wachten op een ban !!!!!

Wout.

Wel veel natuurlijke pukkels op je rug kerel:)
allesinds, moest het naturel zijn heb ik zeer veel respect...

al geloof ik je niet........... als je jezelf maar gelooft ...zo is het toch?

no hard feelings joh.....

(en je krijgt echt geen ban voor liegen hoor) haha

nogmaals succes met wat je doet...

Groeten,

Peter

kom die ecto foto van wouter was een dead-give away!

Mss dat ze bij de marketing afdeling van Muscletech een baantje voor je hebben wouter.

trouwens ff wat anders he.........

ik zat ff goed naar je foto's te kijken he......

Maar op bijde foto's zie ik dat je een orb bij je hebt.

moet je eigenlijk ff vergroten en mischien zie je er wat in:eek:......

Gristus wat een topic:popcorn:

haha tjah ik denk ik verrander het gesprek even .... want daar komen we toch niet uit haha......

Tja.. Hij had al wel in zn openingspost staan dat ie et al in huis heeft.. Waarom zou ie er over liegen hier?? Irl owkee maar hier toch niet??

Toch vind ik die puisten op zn rug wel iets verdacht.. Maarja.. Zou ook van de vele eiwitten kunnen zijn??

Hoedan ook.. Je ziet er bruut uit kerel.. Ff door cutten.. En die spuit er (nogmaals??) in!!

Als je naturel bent heb ik er veel respect voor.. Als je gejuiced heb is er nogsteeds respect voor.. Maar als je gejuiced heb en liegt.. Heb ik er geen respect meer voor..

Maar ik geef je et voordeel vd twijfel...

Tja.. Hij had al wel in zn openingspost staan dat ie et al in huis heeft.. Waarom zou ie er over liegen hier?? Irl owkee maar hier toch niet??

Toch vind ik die puisten op zn rug wel iets verdacht.. Maarja.. Zou ook van de vele eiwitten kunnen zijn??

Hoedan ook.. Je ziet er bruut uit kerel.. Ff door cutten.. En die spuit er (nogmaals??) in!!

Als je naturel bent heb ik er veel respect voor.. Als je gejuiced heb is er nogsteeds respect voor.. Maar als je gejuiced heb en liegt.. Heb ik er geen respect meer voor..

Precies!
Mij boeit het niet zo erg. Als je maar hard en met verstand traint. Wel hekel ik gasten die steeds hard lopen te schreeuwen dat ze "naturel" zijn, terwijl ze dat niet zijn.
Neem de YBF als voorbeeld. Speciaal opgezet om hard trainende Naturels een eerlijke kans te bieden, inmiddels vervuild met nep-naturels.

Maargoed, ik snap niet zo goed dat je in je post roept dat je naturel bent, terwijl je in je kop al heb zitten dat je wilt gaan gebruiken. ???
Wat wil je nu bewijzen met dat "nog steeds naturel" dan?

Roep dan nix imo....:rolleyes:

Maargoed, genoeg gezeurd. Je hebt potentie en haal er uit wat erin zit, zou ik zeggen. :D

Wij zijn toch allemaal naturel?

idd man hier heb ik ook vrij veel last van, TS je ziet er uit als een beest en dit is maar een forum boeie als ze niet geloven. Ga zo door man:D
PS werk ff aan je deadlift want die kan echt wel wat beter in kracht wel te verstaan

Dit is allemaal erg massive :D

• Topic Starter Topic Starter
Mensen,

Vanwege dit topic maak ik zowel stresshormonen:( als endorfine aan:p
Verder hartstikke bedankt voor de reacties en respect voor iedereen !!!
Vanwege jullie reacties heb ik toch weer wat extra motivatie erbij :D En het feit dat bijna niemand mij geloofd dat ik naturel ben motiveerd mij aan de ene kant zelfs nog meer !!
Veel mensen vergeten of snappen niet dat ik continu bijna ieder moment
van de dag bezig ben met bodybuilding... wat dus uiteindelijk ook tot dit
resultaat heeft geleverd.
Je hoort zo vaak; uhm ja ik groei niet meer uhmm nou dan gaak maar anabolen gebruiken offe 100de euros uitgeven aan supps per jaar...
neeeeee !!! ga eens op de juiste mannier trainen, eten en rusten, leer naar je lichaam luisteren, vreet je eigen nou gewoon is zo vol dat het eigelijk gewoon niet meer leuk is.
Dus is het voor veel mensen niet te geloven dat ik dit naturel heb bereikt.. wat ze echter vergeten of niet snappen is dus dat ik bijna 500 euro per maand aan voeding kwijt ben, mijn sociaal leven op een laag pitje staat vanwege de sport omdat ik continu aan het eten ben in de keuken sta of op bed lig een middagdutje te doen om mn herstel te bevorderen.

Dit is de laatste x om de ongelovigen te overtuigen dat ik naturel ben, de volgende x ga ik gewoon rare antwoorden geven en zeg ik gewoon.. nee ik ben geen naturel ik zit aan de groeihormonen en insuline en spuit 2 gram testosteron in mn groteteenspier per dag al 4 jaar lang en ik eet alleen maar friet met aardbeien en zuip 4 flessen bokma in het weekend en ga alleen maar naar feesten en neem dan wat pep en ghb en 140 gram dianabol en natuurlijk een proteine shake zodat ik er ff tegen aan kan en train om de 2 uur me biceps met 40 kg in 1 hand en de andere hand een fles juup en sta dan tegelijkertijd ook nog op de loopband en neem na de training natuurlijk wel een aminotje.

Straks wanneer mijn vet% naar mijn zin is, ik nog voldoende gemotiveerd ben en de juiste keuzes heb gemaakt ga ik gebruiken en zal ik dit jullie laten weten met een logje en fotos.
Ik wil me graag gaan voorbereiden op wedstrijden ( dit is best wel een dure zin ) dus ik ga ook doelen voor me eigen opstellen.

Verder iedereen dan ook.. respect ! succes ! en beoefen je sport met liefde, plezier en verstand !

;):)

Laatst bewerkt:
t*ring gast

ik weeg precies hetzelfde als jou en ben even lang als jou maar die massa heb ik bij lange niet...... no way dat dit 117 is of ik heb echt 15 kg meer vet als jij ofzo ???
ja man je hebt echt wel een 15kg meer vet dan hem,heb je pics gezien en now way dat je bf 19procent is:rolleyes:

gezeur over die pukkels op zn rug allemaal. Als hij zegt dat hij natural is, dan kan je dat toch geloven.
Ik heb zelf ook meer last van puistjes op mn rug gekregen sinds ik ben gaan bodybuilden en whey gebruik en veel eiwitten binnenkrijg.
Volkomen normaal volgens de dokter dat je bij een verhoogde inname van (dierlijk)eiwit meer pukkeltjes krijgt.

Hee wout je moet echt gaan minderen met die anabolen door al dat gebruik begin je beetje onzin uittekramen en denk je dat je naturel bent...

Dus is het voor veel mensen niet te geloven dat ik dit naturel heb bereikt.. wat ze echter vergeten of niet snappen is dus dat ik bijna 500 euro per maand aan voeding kwijt ben, mijn sociaal leven op een laag pitje staat vanwege de sport omdat ik continu aan het eten ben in de keuken sta of op bed lig een middagdutje te doen om mn herstel te bevorderen.
;):)

Omdat je je zoveel opofferd ben je wat mij betreft gewoon weer naturel. Despite the marks on your butt. :thumbs:

Owkee.. Er vanuit gaande dat je naturel bent..

Als je idd zoals je van plan bent ff te gaan cutten.. En na de zomer en n kuur in knalt.. En dan nog een en dan nog een.. Dan hebben we eindelijk n x n nederlandse mr. Olympia!!

Nee serieus.. Als je al zo naturel bent dan word je met kuren echt belachelijk groot...

Keep ik up!!

Owkee.. Er vanuit gaande dat je naturel bent..

Als je idd zoals je van plan bent ff te gaan cutten.. En na de zomer en n kuur in knalt.. En dan nog een en dan nog een.. Dan hebben we eindelijk n x n nederlandse mr. Olympia!!

Nee serieus.. Als je al zo naturel bent dan word je met kuren echt belachelijk groot...

Keep ik up!!
tja dat zeker, maar als je dit fysiek naturel kan behalen weet ik niet of je wel moet kuren. Nu al bedoel ik dan, wacht dan tot je naturlijke testlevel gaat dalen. Nu gewoon proberen droger te worden en vast houden dat fysiek

Terug
Naar boven