seanhendrix
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Jammer dat het allemaal weer zo moet, zoals ik al eerder heb aangegeven
heb ik deze discussie al zovaak gehad en neem het gewoon voor lief
Ik beleef de sport echt met liefde en ben er zeer fanatiek mee bezig.
Ik snap de verwarring, echter heb ik nooit andere middelen gebruikt als bijv; creatine.. en dat gebruik ik zelfs eigelijk amper
Ik heb al wel spulletjes op voorraad waar ik zeker van ben dat ze in orde zijn mede door jullie. Het was best moeilijk om hier aan te geraken.. ben er verschillende sportscholen voor langs moeten gaan.. vandaar dat ik ze dus in het 'kastje' heb staan om ze eigelijk alvast maar te hebben
en ik straks niet weer talloze maanden moet zoeken
Mijn plan is om me toch een keer te gaan voorbereiden op wedstrijden misschien volgend jaarechter ben ik op zoek naar een beetje goede begeleiding.
Voorlopig blijf ik nog gewoon wat vet verbranden, ik hoef nog niet kurkdroog te staan, maar een percentage van rond de 12 is wel gewenst.. sta nu rond de 16.
Mijn plan was om daarna eens aan een eerste kuurtje te beginnen... hoe raar het voor jullie ook klinkt
Verder ervaar ik nog steeds vermaak en leermomenten op het forum.. ik zit dus absoluut niet te wachten op een ban !!!!!
Wout.
Wel veel natuurlijke pukkels op je rug kerel

allesinds, moest het naturel zijn heb ik zeer veel respect...

. Het was best moeilijk om hier aan te geraken.. ben er verschillende sportscholen voor langs moeten gaan.. vandaar dat ik ze dus in het 'kastje' heb staan om ze eigelijk alvast maar te hebben
en ik straks niet weer talloze maanden moet zoeken
echter ben ik op zoek naar een beetje goede begeleiding.
......