MuscleMeat

4 kilo afvallen per 10 weken door alleen grape fruit te eten

En als je weer normaal gaat eten zit alles er met een week weer bij, je raakt vooral vocht kwijt en gooit je stofwisseling op z'n gat.

sapkuren zou ik eerder doen als je even je lijf wilt ontgiften. Grapefruit, Ananas en Cranberries hebben idd een positief effect ten aanzien van je metabolisme, maar voor BB-ers een no-go , aangezien je geen verlies van weefsel wil natuurlijk.

Volgens mij hebben jullie het artikel niet doorgelezen. Het gaat niet over een sapkuur. Als dat zo was zou je wel meer gewicht verliezen in 10 weken.

De titel van de thread is ook een beetje misleidend, omdat er staat: "door alleen grapefruit te eten. Maar het is dus niet de bedoeling om alleen grapefruit te eten. Je neemt de grapefruit tijdens je maaltijd.

"De grafiek maakt twee dingen duidelijk. Uno: bij een concentratie naringenin die je binnenkrijgt door één grapefruit te eten vermindert de opname van glucose door vetcellen met twintig procent. Duo: het effect wordt niet sterker of minder sterk als je langer achterelkaar grapefruits eet.

Je hoeft ook niet voortdurend grapefruits te eten, ontdekten de Amerikanen. Het zwarte staatje van hieronder staat voor de glucose-opname van een continu behandelde vetcel. Het staatje daarnaast voor een vetcel die al 24 uur geleden zo'n behandeling heeft gekregen. Het verschil is niet groot. Het effect van de blootstelling aan naringenin blijft dus zo'n etmaal na-ijlen."

Ik heb het gelezen, klonk interessant, zal zaterdag eens op de markt een paar van die dingen halen. (of een fles grapefruitsap, mits niet aangezoet, iemand een goede bron ?).

Vond ze de laatste keer een beetje bitter, maar goed.. hee... kan ik grapefruitsap misschien met mijn post-WO-dextrose innemen ? (is het gelijk niet zo vreselijk zoet meer)

Lijkt me ook wel iets voor in de bulk namelijk.

PS: Ik gebruik geen creatine

ik heb dat 10 jaar geleden is gedaan. ik voelde mij wel goed, het lopen ging toen ook goed maar je mag er wel zeker van zijn dat al uw spieren ook weg zijn. ik denk dat ik tussen 5 en 10kg kwijt was. mager en uitgemergeld. ik trainde toen wel niet met gewichten. ik deed vooral aan uithouding.

indien je daarna normaal gaat eten, ga je dus nog meer vet krijgen op de plaatsen waar je het niet wil. dus bullshit. is misschien goed voor een paar dagen om je lichaam is te zuiveren.

skydirk zei:
ik heb dat 10 jaar geleden is gedaan. ik voelde mij wel goed, het lopen ging toen ook goed maar je mag er wel zeker van zijn dat al uw spieren ook weg zijn. ik denk dat ik tussen 5 en 10kg kwijt was. mager en uitgemergeld. ik trainde toen wel niet met gewichten. ik deed vooral aan uithouding.

Jij hebt het artikel blijkbaar ook niet gelezen..........

Samenvatting: het gaat om 1,5 grapefruit per dag (NAAST JE NORMALE (hypocalorische)VOEDING). Door de grpafruit zou je SNELLER afvallen.

Those eating the fruit three times daily lost on average 3.6 pounds over the study period, while those on the juice regime lost 3.3 pounds. The control group only saw an average decrease of 0.5 pounds

NB: The study also indicates a physiological link between grapefruit and insulin. The researchers speculate that the chemical properties of the fruit reduces insulin, seen in measurements of the participants' glucose levels.

Insulin is known to help regulate fat metabolism and also plays a key role in diabetes. The finding means it could also protect obese people from developing type 2 diabetes. However lowering insulin levels also makes people feel less hungry and this could also explain its link to weight loss.

(dus... het zou zo kunnen zijn dat degenen die grapefruit aten gewoon minder gingen eten... tja, daar val je wel van af dan natuurlijk, da's niet echt een goed vergelijk... dan verwacht je toch dat ze een strict Calorie-dieet zouden krijgen))

Laatst bewerkt:
maniac, ik heb het artikel wel degelijk gelezen, maar mijn antwoord was niet op het artikel van ergogenics maar op de vraag die bodybuilder0102 stelde. dat je door een beetje grapefruit te eten tijdens je dagelijkse voeding zou afvallen of niet, dat weet ik niet. zou kunnen. elke maand verschijnen er wel nieuwe theorieen over afvallen.

Terug
Naar boven