- Waardering
- 207
ik drink mijn Duvel daarom dan ook IJS maar dan echt IJS-koud uit een diepgevroren glas!!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik drink mijn Duvel daarom dan ook IJS maar dan echt IJS-koud uit een diepgevroren glas!!![]()

je bent ook een zielige mong**l als je dat doet, schijt aan die gasten die je vertellen wat je moet doen.
Haha ja klopt. Maar je hebt ze er tussen zitten, die niet willen afgaan tegenover vrienden. Nou hebben de meeste mensen dat denk ik wel, maar dit gaat toch wel wat te ver.
Mensen die je zo'n achterlijke dingen laten doen kan ik niet echt vrienden noemen..
Hmm interessant. Maar waarom water? Bij iedere liter welke je lichaam een graad warmer laat worden verbrand je 1kcal. Ervan uitgaande dat je de boel met een temperatuur van 37 graden weer uitplast zou je dan bij het innemen van 1 liter vloeibare stikstof met een temperatuur van -196 graden Celcius dus 233 kcal verbruiken. Een litertje of 5 per dag en je kunt een pint B&J of een deep pan pizza extra eten, zonder er verder ook maar iets voor te doen.

Ik was vandaag tijdens het studeren aan het afdromen en ineens kwam het mij te boven dat 1kcal de energie is om een liter water met 1 graad te verhogen.
Hoe is het uiteindelijk met die vent afgelopen? Ze zeiden dat hij alleen maar zwaarder werd, of een hoger cholesterol. Verder heb ik niet gekeken
heb hier al eens een wetenschappelijk onderzoekje gelezen(gepost door 3xl dacht ik) waarin inderdaad stond dat water drinken ook energie kost. Dus hier zit wel een kern van waarheid in strakke freddy
Deed ik 2 jaar geleden in de zomer, (ijs)koud water drinken. Een beter recept voor diarree tot nu toe nog niet gevonden.hahah dat van dat koude water is waar. Dat doen ook al die anorexia patienten. Maar bij mij verteert de boel niet zo goed als ik veel koud water drink.