MuscleMeat

4 liter water is 12min cardio?

En hoe zit het dan met eten van boven je lichaamstemperatuur, kom je daar dan eerder van aan??

Allemachtig!! Net of we te lui zijn om 12 min. te cardio te doen...hahaha.
Vergiftiging is een beetje overdreven! Maar te veel water drinken is absoluut niet gunstig, want je voert tegelijker tijd enorm veel belangrijke stoffen en vitaminen gelijk weer af.

Idd @FerD.. Teveel water kan je kapot aan gaan. Was zo'n jongen bij een studentenvereniging, en om zich in te ........ (hoe heet dat ook al weer?) Moest hij 45 glazen water drinken. Hij is tot de 40 gekomen ofzo, toen zat ie in een coma.

je bent ook een zielige mong**l als je dat doet, schijt aan die gasten die je vertellen wat je moet doen.

je bent ook een zielige mong**l als je dat doet, schijt aan die gasten die je vertellen wat je moet doen.

Haha ja klopt. Maar je hebt ze er tussen zitten, die niet willen afgaan tegenover vrienden. Nou hebben de meeste mensen dat denk ik wel, maar dit gaat toch wel wat te ver.

Haha ja klopt. Maar je hebt ze er tussen zitten, die niet willen afgaan tegenover vrienden. Nou hebben de meeste mensen dat denk ik wel, maar dit gaat toch wel wat te ver.

Mensen die je zo'n achterlijke dingen laten doen kan ik niet echt vrienden noemen..

1 Liter per uur is geen enkel probleem. 6 liter in 1 uur ja dan ga je aardig de kloten op.

Hmm interessant. Maar waarom water? Bij iedere liter welke je lichaam een graad warmer laat worden verbrand je 1kcal. Ervan uitgaande dat je de boel met een temperatuur van 37 graden weer uitplast zou je dan bij het innemen van 1 liter vloeibare stikstof met een temperatuur van -196 graden Celcius dus 233 kcal verbruiken. Een litertje of 5 per dag en je kunt een pint B&J of een deep pan pizza extra eten, zonder er verder ook maar iets voor te doen.

hahah dat van dat koude water is waar. Dat doen ook al die anorexia patienten. Maar bij mij verteert de boel niet zo goed als ik veel koud water drink.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm interessant. Maar waarom water? Bij iedere liter welke je lichaam een graad warmer laat worden verbrand je 1kcal. Ervan uitgaande dat je de boel met een temperatuur van 37 graden weer uitplast zou je dan bij het innemen van 1 liter vloeibare stikstof met een temperatuur van -196 graden Celcius dus 233 kcal verbruiken. Een litertje of 5 per dag en je kunt een pint B&J of een deep pan pizza extra eten, zonder er verder ook maar iets voor te doen.

Probeer het eens zou ik zo zeggen.
Kun je hier ineens ook meedelen hoe een bevroren slokdarm en maag aanvoelt. :rolleyes:

Wordt ook niet de omgevingstemperatuur gebruikt om het water op te warmen???

heb hier al eens een wetenschappelijk onderzoekje gelezen(gepost door 3xl dacht ik) waarin inderdaad stond dat water drinken ook energie kost. Dus hier zit wel een kern van waarheid in strakke freddy

Het kostte hem 1 jaar om weer op zijn oude gewicht te komen.

hahah dat van dat koude water is waar. Dat doen ook al die anorexia patienten. Maar bij mij verteert de boel niet zo goed als ik veel koud water drink.
Deed ik 2 jaar geleden in de zomer, (ijs)koud water drinken. Een beter recept voor diarree tot nu toe nog niet gevonden.:D

Ik drink versprijd over de dag 6 liter water, gewoon op de temperatuur zoals het uit de kraan komt. Dronk het eerst op 5graden maar daar ging ik van aan de dunne...
Op kamer temperatuur is wat beter voor je maag-darm gestel denk ik.

Wat je ook kunt doen is jezelf wat minder dik aankleden, verbrand je ook wat meer om je lichaam warm te houden.

Terug
Naar boven