XXL Nutrition

4 maanden progress en bf% schatting

Gast 3469

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.126
Lengte
1m86
Massa
84kg
ik ben nu 4 maanden echt serieus aan het bulken, van ong 73-74 naar 83-84. gaat lekker moet ik zeggen. eigenlijk wou ik pas later een topic aanmaken om echt een flinke vooruitgang te tonen.

alleen maak ik dit nu aan omdat ik mijn bf& niet echt weet. ik heb thuis wel een tangetje maar dat ding geeft de ene keer 12 en de andere keer 18 aan, zal wel aan mijn knijpskills liggen. maarja hoe schatten jullie mijn bf? (en hoe vinden jullie mijn vooruitgang)

Laatst bewerkt:
dus dit is nou de grote IWJ:o,

nee geintje er is zeker wel vooruitgang te zien, maar wanneer stapte je nou echt voor de eerste keer de gym binnen? want de meeste liegen altijd over hoelang ze nou serieus aan het 'fitnessen' zijn maar die periode waarin ze een beetje hebben aangekloot daar groei je natuurlijk ook gewoon van...

voor de rest gewoon doorgaan zo..

ik zal binnen nu en een maandje ook weer ff pics posten dan kan je mij weer kritiek geven ;)

*Bf is denk 12 , 13 ?

• Topic Starter Topic Starter
dus dit is nou de grote IWJ:o,

nee geintje er is zeker wel vooruitgang te zien, maar wanneer stapte je nou echt voor de eerste keer de gym binnen? want de meeste liegen altijd over hoelang ze nou serieus aan het 'fitnessen' zijn maar die periode waarin ze een beetje hebben aangekloot daar groei je natuurlijk ook gewoon van...

voor de rest gewoon doorgaan zo..

ik zal binnen nu en een maandje ook weer ff pics posten dan kan je mij weer kritiek geven ;)

*Bf is denk 12 , 13 ?
respect dat je na al dat gezeik nog serieus reageert.

die foto helemaal links is in oktober genomen, toen ging ik al wel een paar maanden naar de gym, maar ik had nog geen flauw benul van wat ik deed, ik denk ook niet ik dat ik daarvan ben aangekomen, het verschil van de rechtse en linkse foto is iig rond de 4 maanden

oke heb je ook een goed eetschema?

De hoeveelheid cosmetica groeit ook mee mettertijd? :o

Nee serieus, nice progress! Schatting kan ik niet maken.

@ bobby10 8%.... ik denk 11,5-13,5% goede vooruitgang iwj

gaat goed kerel, keep it up :)

Had je buffer verwacht haha. Zou zeggen dat je rond de 13-14% staat.

Hmm, ik twijfel heel erg of je nou net iets droger of wat vetter staat dan ik.

Ik zit volgens zo'n elektrisch vetmeetweegschaalding rond de 15% als ik daar van uit ga zit jij op 14/16.

Edit: net zelfde foto geprobeerd te maken alleen heb ik een lamp recht tegenover me en jij een lamp die achter je stond, vertekent dus een beetje. Conclusie, of jou abs zitten behoorlijk diep/die van mij zitten meer aan de oppervlakte dan zeg ik dat je wat vetter staat dan ik. dus meer de 16% (uitgaande van hoe ik ben gemeten.)

Laatst bewerkt:
pics van je benen want ik weet niet waar je die 83-84kg verstopt hoor ...

Wel goede vooruitgang, bf is zo'n 14%. Heb je ook rugfoto's en benen?

gaat goed man, denk dat je rond de 13 zit :)

ik vind je ook wat lichter ogen, maargoed ik oog ook geen 90kg en weeg het toch :D (al heb ik wel aardig grote benen)

Als je leest hoe hij gemiddeld reageert zou je toch wel iemand verwachten die 2x zo groot zou zijn.

Vetpercentage zal ongeveer 15% a 16% zijn. Maar wat boeit dat verder als je amper massa hebt?

Maar voor de rest is de progressie goed.

Terug
Naar boven