Fitness Seller

4 maanden progress en bf% schatting

gewoon bij het midden ergens, lol weet niet echt meer was paar weken geleden

okee, je hebt zeker flinke poten maar had niet het idee dat ze groter zijn dan die van mij :D (61cm) maargoed iedereen meet net wat anders natuurlijk dus care ook.. je hebt flinke poten daar gaat het om :D

Hmm, ik twijfel heel erg of je nou net iets droger of wat vetter staat dan ik.

Ik zit volgens zo'n elektrisch vetmeetweegschaalding rond de 15% als ik daar van uit ga zit jij op 14/16.

Edit: net zelfde foto geprobeerd te maken alleen heb ik een lamp recht tegenover me en jij een lamp die achter je stond, vertekent dus een beetje. Conclusie, of jou abs zitten behoorlijk diep/die van mij zitten meer aan de oppervlakte dan zeg ik dat je wat vetter staat dan ik. dus meer de 16% (uitgaande van hoe ik ben gemeten.)

Forum schat mij op 13-15% denk dat ik wel goed zat bij jou met de 14/16 :)

welke vid? ik ben al een paar weken geblesseerd.

Nu ineens geblesseerd? Altijd grote mond hier op het forum en nu ineens zelf smoesjes verzinnen. En wanneer heb je precies progressie gemaakt, je vorige topic was je ook al vier maanden bezig. Lijkt eerder progressie van zonnebanken.

Sorry maar heb geen enkel sympathie voor trolls zoals jij.
De meeste die jij zat af te zeiken hadden meer progressie dan jou.

lol @ 11% schattingen
word hier altijd veel lager ingeschat
dit is 15% Sowieso

• Topic Starter Topic Starter
Nu ineens geblesseerd? Altijd grote mond hier op het forum en nu ineens zelf smoesjes verzinnen. En wanneer heb je precies progressie gemaakt, je vorige topic was je ook al vier maanden bezig. Lijkt eerder progressie van zonnebanken.

Sorry maar heb geen enkel sympathie voor trolls zoals jij.
De meeste die jij zat af te zeiken hadden meer progressie dan jou.

:roflol: kijk eens bij die benen pic of de posts eronder, je ziet toch dat ik wel redelijke poten heb, die 110 is slechts een getal, het is niet alsof ik hier een stelletje tandenstokers post en dan zeg dat ik 200 kg squat, en ik heb volgesmij nog nooit iemand afgezeken om zijn progressie terwijl de progressie zelf gewoon goed was. wel om maar een voorbeeld te noemen die etelurthepant om zijn 80 kg bench, nogal logisch dat weinig mensen dat geloofden omdat hij er niet uitzag alsof hij 80kg kon benchen

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 15:59 ----------

ook epic kloontje trouwens
brb join date feb 2012

110kg squat is zeker geloofwaardig. ik heb zelf 60cm benen (LOL) en squat ook 3x5x110kg/3x125kg

train benen gewoon high rep? low weight ;)

Gaat lekker man;) Je hebt precies hetzelfde als ik;p meeste kilo's zitten aan de benen haha. Maar ga lekker door man:)

4 maand progress?:o

• Topic Starter Topic Starter
Strong zonnebank progressie half jaar is strong.

Mooie progressie man
Goed dat je zoveel aankomt.
110squat kan zeker met jouw poten
Omvang zegt niet altijd heel veel denk ik
Mijn kippepoten zijn maar 61m en ik squat 6x150 maar ik heb heel m leven gevoetbald (ook mn sterkste spiergroep denk ik terwijl ik t het minst train).
Mn bovenlichaam is minder sterkpunt

110kg sqaut kan zker, laat die easymofo maar praaten, zijn van die ecto's die altijd weer beter weten

Nice benen! En je bent toch weer wat vooruitgegaan:D, er is nog werk, maar blijven voortdoen!

En wat doe je voor je benentraining? Want ik krijg maar geen massa op mijn benen:(

Terug
Naar boven