woute r
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
De hoeveelheid cosmetica groeit ook mee mettertijd?![]()
hihi +1
keep up the good work!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hoeveelheid cosmetica groeit ook mee mettertijd?![]()

gewoon bij het midden ergens, lol weet niet echt meer was paar weken geleden
(61cm) maargoed iedereen meet net wat anders natuurlijk dus care ook.. je hebt flinke poten daar gaat het om 

Hmm, ik twijfel heel erg of je nou net iets droger of wat vetter staat dan ik.
Ik zit volgens zo'n elektrisch vetmeetweegschaalding rond de 15% als ik daar van uit ga zit jij op 14/16.
Edit: net zelfde foto geprobeerd te maken alleen heb ik een lamp recht tegenover me en jij een lamp die achter je stond, vertekent dus een beetje. Conclusie, of jou abs zitten behoorlijk diep/die van mij zitten meer aan de oppervlakte dan zeg ik dat je wat vetter staat dan ik. dus meer de 16% (uitgaande van hoe ik ben gemeten.)

Nu ineens geblesseerd? Altijd grote mond hier op het forum en nu ineens zelf smoesjes verzinnen. En wanneer heb je precies progressie gemaakt, je vorige topic was je ook al vier maanden bezig. Lijkt eerder progressie van zonnebanken.
Sorry maar heb geen enkel sympathie voor trolls zoals jij.
De meeste die jij zat af te zeiken hadden meer progressie dan jou.
kijk eens bij die benen pic of de posts eronder, je ziet toch dat ik wel redelijke poten heb, die 110 is slechts een getal, het is niet alsof ik hier een stelletje tandenstokers post en dan zeg dat ik 200 kg squat, en ik heb volgesmij nog nooit iemand afgezeken om zijn progressie terwijl de progressie zelf gewoon goed was. wel om maar een voorbeeld te noemen die etelurthepant om zijn 80 kg bench, nogal logisch dat weinig mensen dat geloofden omdat hij er niet uitzag alsof hij 80kg kon bencheni like how iedereen denkt dat ik langer train, dat is ook zo alleen daarvoor trainde ik onzinnig,
het tijdframe tussen de eerste en laatste foto is 4 maanden