Fitness Seller

4 maanden progress en bf% schatting

• Topic Starter Topic Starter
hmm zou mezelf ook niet echt groot vinden als ik andere fysieken zie die hetzelfde wegen, de foto's zijn wel met een crappy mobieltje genomen misschien vertekent het daardoor ook een beetje, ook ga ik als ik rond de 87 kilo weeg cutten, naar +/- 11% ofso, kleine cut dus
hier ook nog een foto van mijn benen

kon ze niet echt goed aanspannen omdat de camera anders een beetje ging trillen

Laatst bewerkt:
Aardige poten hoor :)

dus 84 kg iemand?? geloven jullie het nu

Gaat goed jongen, die kilo's zitten flink aan je benen, mooi om te zien ga zo door.

wanneer ga je weer loggen ?

schat btw een % of 13-14

Gaat goed jongen, die kilo's zitten flink aan je benen, mooi om te zien ga zo door.

wanneer ga je weer loggen ?

schat btw een % of 13-14

denk dat ik heel binnekort weer ga loggen, ook handig om mijn gewichten bij te houden, over mijn benen moet ik wel even zeggen dat ik ze nou al bijna een maand niet heb getraind vanwege een knieblessure, ik heb er nu bijna geen last meer van maar ik ga morgen toch alleen schouders doen, liever voorkomen dan nog meer genezen. ze kunnen het toch wel lijen

Post eens een bokszak MMA workout vid :)

benen zijn trouwens iets van 63-64 cm en armen zijn 36

goeie benen en mooie vooruitgang voor zo'n korte tijd! keep it uppp

haha ik heb vandaag ook weer voor het eerst in 4 weken benen getraind, ff rustig aan begonnen maar viel tegen zeg jezus.

srs? ik squatte eerst wel namelijk 110 op redelijke diepte, in een maandje verlies je toch geen massa? wel kracht dan?

srs? ik squatte eerst wel namelijk 110 op redelijke diepte, in een maandje verlies je toch geen massa? wel kracht dan?
Ik merkte toch wel goed datik op benen gebied echt 0.0 gedaan heb, ben alleen niet gaan testen of ik kracht ben verloren, gewoon rustig aan gedaan.
Maar nu stop ik met over mezelf te praten tis jou topic :)

of het kwam doordat ik gisteravond gezopen heb

Ik merkte toch wel goed datik op benen gebied echt 0.0 gedaan heb, ben alleen niet gaan testen of ik kracht ben verloren, gewoon rustig aan gedaan.
Maar nu stop ik met over mezelf te praten tis jou topic :)

of het kwam doordat ik gisteravond gezopen heb

hmm zal volgende week dinsdag eens zien dan. ik wil toch wat anders gaan squatten, bredere stance en wat rechtere rug, ik merk dat ik met mijn best lange benen last van mij knieën krijg als ik te diep ga, als je wijder gaat staan is er volgensmij minder rek op je knieen en kan je ook makkelijker dieper gaan

No offence maar voor iemand die andermans avatar belachelijk gaat maken, mensen gaat zeggen dat ze meer moeten eten en dat ze bijna alles fout doen, heb je wel ballen dat je nu dit resultaat op het forum toont. Je zou misschien meer moeten trainen ipv cool guy op een forum uit te hangen.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 20:21 ----------

Heb je hier video's van? Je zeikte namelijk iemand ook af dat die gene beweerde dat ie 80 benchde

Zijn je armen aangespannen 36? Verder nette progressie

Zou je minder dan 84k geven wel oke voor 4 maanden;)

Terug
Naar boven