XXL Nutrition

4 maanden progress en bf% schatting

wel grappig de mensen die zeggen jaaaa nog niet zoveel progressie bla bla, zijn denk ik vergeten dat het hier om maar 4 maandjes gaat. En voor 4 maanden is t gewoon goed. Wat breder geworden en gewoon veel massa gepakt. Die definitie en kracht komen wel, gewoon lekker doorgaan

een ekte :suckit:

Ok, geen zin om al die bekvecht posts te lezen... Dus ik vraag het maar gewoon ook al heb je het al eens misschien gezegd.

In hoeverre is jouw avi bewerkt?

Je hebt een lichte v-cut gekregen daar beneden, je deltoid laterals zijn gegroeid als kool, je bicep heeft flink wat extra definitie gekregen en ik zie een mooi setje traps daarboven die ik op de grotere foto's niet zie...

En tussen jouw Avi en foto's kan maximaal 3 weken tijd tussen hebben gezeten, right?

No hate intended, maar je avi zag er veel belovend uit dus kwam hier voor de front pics omdat je pecs niet zichbaar zijn op je avi... Maar was toen nogal teleurgesteld.
Verder wel goede poten t.o.v. je UB

En met jouw postgeschiedenis in gedachte, had ik inderdaad je echt een stuk groter voorgesteld :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ok, geen zin om al die bekvecht posts te lezen... Dus ik vraag het maar gewoon ook al heb je het al eens misschien gezegd.

In hoeverre is jouw avi bewerkt?

Je hebt een lichte v-cut gekregen daar beneden, je deltoid laterals zijn gegroeid als kool, je bicep heeft flink wat extra definitie gekregen en ik zie een mooi setje traps daarboven die ik op de grotere foto's niet zie...

En tussen jouw Avi en foto's kan maximaal 3 weken tijd tussen hebben gezeten, right?

No hate intended, maar je avi zag er veel belovend uit dus kwam hier voor de front pics omdat je pecs niet zichbaar zijn op je avi... Maar was toen nogal teleurgesteld.
Verder wel goede poten t.o.v. je UB

En met jouw postgeschiedenis in gedachte, had ik inderdaad je echt een stuk groter voorgesteld :roflol:
ik had altijd gehoopt dat je beoordeeld werd op de inhoud van je posts maarja.
het enige wat ik eraan heb bewerkt is de belichting zoals je ziet, de foto is tijdens een schoudertraining genomen(dus pump) en ik kantel mijn schouderbladen wat naar voren zodat de traps+rear delts ook in beeld komen. nogmaals ik denk dat ik op de meeste foto's gewoon slecht uitkom, aangezien niemand mij 84 kg zou geven

Ronnie heeft 70cm

---------- Post added 19 March 2012 at 23:47 ----------

En je wordt juist op inhoud beoordeeld

Terug
Naar boven