Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens normaal joh. Dat is geen tien kilo droge massa misschien 5 kilo vocht en 2kg vet.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 21:45 ----------
Dat je vriendjes hier bij je slijmen en verder niemand die wat zegt is al genoeg.

prima vocht en vet gains, gaat zo voort.
hoezo houd je eigenlijk je buik in?

Laat de mods m'n ip checken. Jij bent gewoon een kneus die niet kan aanhoren dat ie mentaal als fysiek zwak is.

zit nu wel op de 85 kg sochtends, armen koud meten 37 pumped bijna 39,mijn avi is mijn meest recente fotozit nu wel op de 85 kg sochtends, armen koud meten 37 pumped bijna 39,
Nog ff en je komt in de buurt haha;pis het ook maar je ziet het er niet echt vanaf, dat zegt ook iedereen. dus waar zou het dan zitten? mijn benen. alleen die verwaarloos ik door bovenstaande situatie al een maandje. zou je spiermassa in een maand tijd afnemen als je wel gewoon goed eet?

is het ook maar je ziet het er niet echt vanaf, dat zegt ook iedereen. dus waar zou het dan zitten? mijn benen. alleen die verwaarloos ik door bovenstaande situatie al een maandje. zou je spiermassa in een maand tijd afnemen als je wel gewoon goed eet?
bij je benen iig niet, tenzij je AAS had gebruikt ofzo dan zal die gegainde mass wel verdwijnen, eerlijke massa blijft gewoon bij de benen voor hoe ver ik weet.
als voorbeeld heb ik mij pa, die trainde vroegah ook en zijn kuiten zijn nog steeds massive omdat je elke dag gewoon veel loopt en ze dus actief houdt. De fast/slow twitch gedoe zal mischien veranderen maar massa niet. Hij heeft nu gewoon nog massive calves en is 49.