MuscleMeat

4 maanden progress en bf% schatting

en weer een topic naar de mallemoerrrrrr

Doe eens normaal joh. Dat is geen tien kilo droge massa misschien 5 kilo vocht en 2kg vet.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 21:45 ----------

Dat je vriendjes hier bij je slijmen en verder niemand die wat zegt is al genoeg.

BFF4L <3 jwtz
zucht :rolleyes:

prima vocht en vet gains, gaat zo voort.

hoezo houd je eigenlijk je buik in?

• Topic Starter Topic Starter
lol ik span altijd een beetje aan tbh gewoon om een beetje goed postuur te houden

Zeker wel goede progressie voor 4 maanden.

Jezus, 10kg in 4 maanden. Netjes man. :eek:

Goed man, bf is volgens mij redelijk hetzelfde gebleven, denk dat het 12% is.
Hoeveel kcal zat je boven je behoefte?

zo geweldig is het ook weer niet, armen zijn 5 cm gegroeid bf 1/2% gestegen en krachtstats zijn nog echt om te janken. de avi is pumped genomen en heb er met photoshop wat extreme belichting op gezet. ook is mijn rug nog zwak en die zie je niet, maarja mijn benen zijn dan weer wel heel goed, ik heb ze wel al 1 maand niet meer goed kunnen trainen door een gymwissel en blessure, hoop overmorgen te kunnen beginnen in nieuwe gym, ik ga morgen nml ff kijken en wss inschrijven

Nou en, 10kg in 4 maanden blijft gewoon heel goed hoor.

is het ook maar je ziet het er niet echt vanaf, dat zegt ook iedereen. dus waar zou het dan zitten? mijn benen. alleen die verwaarloos ik door bovenstaande situatie al een maandje. zou je spiermassa in een maand tijd afnemen als je wel gewoon goed eet?

ga je badkamer eens opruimen!!

OT: lijkt me sterk dat dat 10 kilo erbij is, maar kan zijn dat je nog in de groei met lengte bent dus idk. denk wel 13 of 14 % vet, je borst en traps lopen beetje achter brah.

is het ook maar je ziet het er niet echt vanaf, dat zegt ook iedereen. dus waar zou het dan zitten? mijn benen. alleen die verwaarloos ik door bovenstaande situatie al een maandje. zou je spiermassa in een maand tijd afnemen als je wel gewoon goed eet?

Zo een zwart uit me klas weegt 85kg met 192cm, hij is denk 8% bf... en bij hem zie je het er ook niet vanaf. Ik snap dat noooit???
Hij zit ook op voetbal, huge legs?? idk

bij je benen iig niet, tenzij je AAS had gebruikt ofzo dan zal die gegainde mass wel verdwijnen, eerlijke massa blijft gewoon bij de benen voor hoe ver ik weet.

als voorbeeld heb ik mij pa, die trainde vroegah ook en zijn kuiten zijn nog steeds massive omdat je elke dag gewoon veel loopt en ze dus actief houdt. De fast/slow twitch gedoe zal mischien veranderen maar massa niet. Hij heeft nu gewoon nog massive calves en is 49.

bij je benen iig niet, tenzij je AAS had gebruikt ofzo dan zal die gegainde mass wel verdwijnen, eerlijke massa blijft gewoon bij de benen voor hoe ver ik weet.

als voorbeeld heb ik mij pa, die trainde vroegah ook en zijn kuiten zijn nog steeds massive omdat je elke dag gewoon veel loopt en ze dus actief houdt. De fast/slow twitch gedoe zal mischien veranderen maar massa niet. Hij heeft nu gewoon nog massive calves en is 49.

Genetics ;)

hij kan zoveel zeggen als ie wilt , de plaatjes tellen. Vind het niet bijzonders sorry. Zeker geen epic genetics.
Hij is van super ecto naar ecto gegaan , in het begin is het makkelijk. Als ie nu niet gaat bulken ziet ie al snel op een platteau.

verder goed gedaan. Maar nu begint het echte werk.

eerlijk?
ga wat meer eten en trainen ipv hier op Dbb dag en nacht te trollen!
voor de rest succes en kom later met fotos af dat iedereen zijn bek kan houden dan ;)

Terug
Naar boven