AndroidHealthClinic

4 maart sterkste man van Sittard

jammer dat Groningen-Sittard z'n stukje rijden is.. even kijken wie precies heen gaan en als er ergens nog een plekje vrij is :)

Ik doe mee! vervoer is geregeld :-) (mijn dank aan Jan M. ;-)

• Topic Starter Topic Starter
deelnemers update!

• Topic Starter Topic Starter
Update deelnemers!

Kelvin de ruiter :roflol:

Whut? Wat heeft die te zoeken op een wedstrijd van dit niveau ???

Mja zal voor hem leuke testcase zijn, mij hoor je er niet over had k maar sterker moeten zijn dan k ben!

een testcase waarvoor je 300km moet rijden..

Hehe tja, Kelvin houdt van de sport..

Wordt wat als straks ook Jarno, Alex, en anderen aan dit soort wedstrijden gaan meedoen als "test"...

Ik ga puur heen om een bepaalde wedstrijd ritme te krijgen ...
Wie er allemaal mee doen ... lekker belangrijk !!! ...

:D ...

Ik ga puur heen om een bepaalde wedstrijd ritme te krijgen ...
Wie er allemaal mee doen ... lekker belangrijk !!! ...

:D ...

Humor is dat degene die erover beginnen zelf juist niet meedoen, Jan deed bij jullie wedstrijden bv ook vaak genoeg mee en heb nooit iemand daarover horen klagen..!

wij klagen niet man, zou mij geen zak interesseren of kelvin wel of niet meedoet, het valt alleen op... en wat er in groningen gebeurd boeit me idd minder als in "onze" provincie:P

Idd hij mag van mij meedoen, alleen als ik hem was zou ik het niet doen en gewoon gaan trainen en sterker worden. En de wedstrijden meedoen die ervoor hem toe doen

Whut? Wat heeft die te zoeken op een wedstrijd van dit niveau ???
Beste Sporters en liefhebbers van de sport,
Het seisoen is nog niet eens begonnen en we lopen al te piepen.Om jullie allemaal even uit de droom te helpen Kelvin doet met deze wedstrijd mee NIET als testcase en ook Niet om te zien waar hij staat maar gewoon om een leuke wedstrijd Kelvin heeft vorig jaar helemaal geen funnygame wedstrijd gedaan En om dat deze lekker vroeg in het seissoen is kan hij al vast lekker warm lopen.Daarbij komt hij niet alleen hij komt ook om zijn zwager Kees Heins te steunen en voor hem (kees) is het een mooie wedstrijd om te zien waar hij staat in de sport En voor de mensen die denken dat Kelvin dat hele eind 300km zelf moet rijden.................Kelvin heeft de luxe dat hij gereden word door zijn coatch en chauffeur haha!Dus mensen als we nou eens lekker gewoon van de sport genieten en niet lopen te mekkeren over een ander Dat zou deze sport en zijn sporters sieren.En ja Kelvin is een groot lief hebber van de sport even als zijn ouders en de rest van zzijn familie dat kan je dan ook altijd zien door hun aanwezigheid bij al Kelvin zijn wedstrijden.Wij Fam. de Ruiter wensen jullie dan ook een heel sportief jaar toe zonder blessures.

tjitze kerel, ik gun jullie ruijters allemaal het beste maar deze lap tekst is wel echt onleesbaar... gebruik eens leestekens

veel succes

Terug
Naar boven