Fitness Seller

4 september Sterkste man van Parkstad

Bezoekers in dit topic

HCH :D dat ben ikkeeeeeeee :D tuutuutuutuutuuutuuuuuuuuuuuuu HCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Als HCH meedoet kom ik tegen hem competen :D
 
Haha nee ik mag niet meedoen man :p haha! Dus helaas!! MAar komt vast wel een andere keer om me te verslaan tog ;)
 
wordt dus drukke wedstrijd zonder atleten
 
Is er al een deelnemerslijst? Ben ik wel benieuwd naar :D
 
dat bedoelde ik nu ook dat er nog geen deelnemerslijst hier staat. zouden vast wel een paar mee doen
 
Volgende week zal ik hier een deelnemerslijst plaatsen.
 
jammer dat het zover rijden is anders had ik meegedaan
 
Leek me toch best een leuke wedstrijd, alleen jammer dat ik nu geen vrij meer kan krijgen.
 
Still in doubt :o
 
Misschien doe ik toch nog mee, eerst Brielle maar eens.
 
Misschien doe ik toch nog mee, eerst Brielle maar eens.

Over de oostelijke mijnstreek vorig jaar ben ik eigenlijk best tevreden, maar twijfel nu hard oa omdat die andere wedstrijd op het laatste moment werd afgeblazen en onderdelen plots hard kunnen veranderen

Aan de andere kant is het lekker dichtbij en kan ik zo toch nog een wedstrijdje meepikken in een ****ed up seizoen :D
 
Over de oostelijke mijnstreek vorig jaar ben ik eigenlijk best tevreden, maar twijfel nu hard oa omdat die andere wedstrijd op het laatste moment werd afgeblazen en onderdelen plots hard kunnen veranderen

Aan de andere kant is het lekker dichtbij en kan ik zo toch nog een wedstrijdje meepikken in een ****ed up seizoen :D

Precies, why not.
 
Aight, de kogel is door de kerk, heb een bericht gestuurd maar waar the hell blijft die deelnemerslijst?

Bij inschrijving wil ik er 100% zeker van zijn dat de wedstrijd doorgaat aangezien ik me hiernaar moet regelen en sommige dingen moet afzeggen.....
 
Word de truckpull trouwens met harnas gedaan of hand over hand?!
 
Goodluck sanca.. !
 
heel veel succes sanca, denk dat ik wel weer ff kom kijken
 
Lijst met deelnemers geplaatst.
 
Misschien dat ik even een kijkje kom nemen, mits het goed weer is
 
Back
Naar boven